The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Ricochan - 10-10-2005

Ekslem Wrote:twee koppen koffie verder, maar heb nog steeds het idee dat ik het vandaag niet ga trekken. Ik doe wel net of ik een cursus aant doornemen ben of zo :oops:

Ik voel me ook klote, heb al een asperine naar binnen gegooid maar dat helpt ook weinig...

I don't like mondays.......


- boeskoolcity - 10-10-2005

zaterdag weer gewerkt. Van 11 tot 6 uur.
Was om 9 uur zondag morgen pas thuis. #-o en dan tot 5 uur smiddag's geslapen. bijna geen daglicht gezien :|


- harry_bierdop - 14-10-2005

Nou deze vrijdag gelukkig stukke stukke stukke fitter als vorige week!! Gister het alleen maar bij het kaarten kaarten gehouden gelukkig. Netjes voor half 1 in bed..

Vanavond dan maar het dak eraf... Icon_twisted


- harry_bierdop - 15-10-2005

#-o #-o #-o ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)


- Kleine Jan - 15-10-2005

Wat heb je gedaan, Harry?
Gezoend met de plaatselijke travo van Nijmeguh? :wink:


- harry_bierdop - 15-10-2005

Nee nee, dat gelukkig niet! Wel met een heerlijk iemand anders maar dat was dezelfde als vorige week al beschreven is hier!

Maar euh...wat een avond weer. Ging echt weer nergens over...! Vriend van me heeft ook een eigen kroeg; gisteravond livemuziek, rock & roll jaren 60 & 70! Hij was net een uur bezig, had ie ff pauze kijkt ie op zun tel, heeft ie een smsje dat z'n dochter bijna is gestikt in iets. Gozer een uur lang naar huis toe, wachten op de huisarts. Kwam ie daarna weer terug, ging ie vrolijk verder. Intussen 2 vrienden van me bijna opgepakt omdat 1 van de 2 tegen de Macdonalds stond te pissen! Daarna waren het alleen nog maar bier met (strand)jutters...de tering! 2 uur viel er 1tje al bijna van de kruk. Toen heb ik maar, goed persoon als ik ben, hem naar mijn huisgebracht en hem in mijn bed gelegd. Toen weer terug gegaan...zuipen zuipe zuipen! Toen meisje naar huis gebracht maar er bleef 1 of andere domme vriendin slapen Icon_evil ! Dus toen maar naar huis toe...
Normaal ga'k gewoon bij die vriend (die dus in MIJN bed lag) in bed liggen, maakt me echt geen kut uit maar nu... hij lag letterlijk niet in lengte maar in de breedte over me hele nest heen zeg. Dacht...ga'k nie aan beginnen, pak wel een matras en slaapzak. Nou euh...wat een drama, slaapt voor geen meter! 6 uur erin, half 11 weer wakker #-o

Maaaruh verder wel gezellig :razz:


- Kleine Jan - 15-10-2005

Inderdaad een drukke avond, jammer dat die domme vriendin bleef slapen bij die griet.. anders was je nu vast nog wat vrolijker geweest :razz:


- harry_bierdop - 15-10-2005

Kleine Jan Wrote:Inderdaad een drukke avond, jammer dat die domme vriendin bleef slapen bij die griet.. anders was je nu vast nog wat vrolijker geweest :razz:

Ooow valt mee hoor, ze komt vanaf wel aan de® beurt :8:


- Kleine Jan - 15-10-2005

Hopen voor je dat ze dat domme wicht thuis laat.....

Zijn de vlinders er nog? :o


- harry_bierdop - 15-10-2005

Kleine Jan Wrote:Zijn de vlinders er nog? :o

Nu heeel ff niet hehe! Maar dat ligt meer aan andere dingen (Knoflook smaak in me strot, na-dorst, redelijk zwaar hoofd en spierpijn)

Maar euh... gaat de goede kant op :wink: ! Harry heeft eigelijk altijd een vrouw nodig in zijn leven. En nee niet om me zaad dagelijks kwijt te kunnen maar het zorgt er meestal voor dat ik me iets meer gedraag en een beetje op het rechte pad blijf :wink:


- Kleine Jan - 15-10-2005

harry_bierdop Wrote:Maar euh... gaat de goede kant op :wink: ! Harry heeft eigelijk altijd een vrouw nodig in zijn leven. En nee niet om me zaad dagelijks kwijt te kunnen maar het zorgt er meestal voor dat ik me iets meer gedraag en een beetje op het rechte pad blijf :wink:

Kan je moeder niet een oogje in het zeil houden? :wink:


- harry_bierdop - 15-10-2005

Nee, ik moet mijn moeder in de gaten houden hehehe :8:


- harry_bierdop - 15-10-2005

trouwens....er schiet me nu ineens iets te binnen wat er ook nog is gebeurd: KARAOKE!!

Jaja, stond Harry dan met Als sterren stralen gaan :8: ! En de glimlach van een kind ook nog maar eens gedaan


- Ekslem - 15-10-2005

Oh mannen, wat heb ik morgen een kater :8:

EDIT: 7 uur int mandje, hoofdpijn is te doen. Heb meer last van maar 4 uurtjes slaap Icon_evil


- goa - 21-10-2005

Jezus wat een
[Image: mie-tim-kermis.jpg]
in mijn hoofd. Dat belooft wat morgen!


- Frits - 21-10-2005

mooi


- Frits - 21-10-2005

mooi


- Balthazar - 21-10-2005

Nou wat mooi


- Ekslem - 21-10-2005

goa Wrote:Jezus wat een
[Image: mie-tim-kermis.jpg]
in mijn hoofd. Dat belooft wat morgen!

Als je het nog voor elkaar krijgt een foto te posten, zal het allemaal wel meevallen!


- goa - 21-10-2005

Nou nu in ieder geval niet! Icon_evil


- Ekslem - 24-10-2005

Als ik net had moeten blazen, was ik niet op mijn werk gekomen. wat een kansloos weekend en ik heb nu echt spijt dat ik gister weer tot 12 uur in de kroeg heb gezeten. 1 vd ergste maandagen ooit dit Dead


- Bumme - 24-10-2005

Stond zondagochtend fris op, ging rond 12:00 uur naar de kroeg. Dronk daar twee koffie-verkeerd en een cola maar toch had ik vanaf 14:15 uur een flinke kater............... ra ra hoe kan dat?


- Ekslem - 30-10-2005

Ik heb een verschrikkelijke kater, omdat ik vrijdag en zaterdag gewoon niet op stap ben geweest Icon_evil


- Michelos - 30-10-2005

ik heb gisteren ontzettend veel gezopen maar ik ben nu alleen wat vermoeid. geen hoofdpijn, misselijkheid, niks! :waf:


- Vret Mien Gras - 30-10-2005

Michelos Wrote:ik heb gisteren ontzettend veel gezopen maar ik ben nu alleen wat vermoeid. geen hoofdpijn, misselijkheid, niks! :waf:

Ik heb nu nog last van vrijdagavond man.


- goa - 30-10-2005

Michelos Wrote:ik heb gisteren ontzettend veel gezopen maar ik ben nu alleen wat vermoeid. geen hoofdpijn, misselijkheid, niks! :waf:

Dat zijn de ergste. De ineenstorting komt vanmiddag pas, je bent nu gewoon nog dronken :wink:


- Michelos - 30-10-2005

:waf:


- Balthazar - 30-10-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Michelos Wrote:ik heb gisteren ontzettend veel gezopen maar ik ben nu alleen wat vermoeid. geen hoofdpijn, misselijkheid, niks! :waf:

Ik heb nu nog last van vrijdagavond man.


gotcha :Big Grin


- Fabian - 30-10-2005

Hier ook een brak iemand....Damn wat is drank toch klote...


- Ekslem - 07-11-2005

Waarom hou ik me nooit aan mijn voornemen om op zondag niet te zuipen???? Iedere maandag is het weer hetzelfde liedje! Drama ten top weer Icon_evil