The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Bumme - 07-11-2005

Zaterdag moest ik draaien op een groot feest. Om een beetje mee te kunnen gaan met het publiek en te begrijpen wat ze willen horen ben ik maar vroeg met ze mee gaan drinken. Om 17:30 uur eerste biertje en de laatste om iets na drieen.
Voelde me zondagochtend erg zwak maar nu gaat het alweer stukken beter.


- Bor de Wolf - 07-11-2005

[Image: hangover.jpg]


- Ekslem - 08-11-2005

Ik krijg net een smsje van ene Linda dat ze het zondag erg leuk vond ondanks dat we maar kort gepraat hebben. Verder zegt ze, nu heb je ook mijn nummer en hopelijk tot ziens.

Who the fuck is Linda, dat stuk van de avond ben ik kwijt volgens mij :oops: . Kansloze ik Icon_evil


- Mukkus - 08-11-2005

Bellen, date, haar herkennen/observeren zonder gezien te worden, en dan een keuze maken op grond van het uiterlijk: neuken of handkar.

Zo moeilijk is dat toch allemaal niet?


- Ekslem - 08-11-2005

Mukkus Wrote:Bellen, date, haar herkennen/observeren zonder gezien te worden, en dan een keuze maken op grond van het uiterlijk: neuken of handkar.

Zo moeilijk is dat toch allemaal niet?

Beetje grootspraak natuurlijk. Nu ik het smsje krijg, kan ik het me wel weer vaag herinneren en voor haar uiterlijk hoef ik het zeker niet te laten (volgens mij)! Ik denk alleen dat mijn vriendin er niet zo blij mee zou zijn :oops:


- Bocaloca - 08-11-2005

Vraag et er Wink


- Mukkus - 08-11-2005

Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Bellen, date, haar herkennen/observeren zonder gezien te worden, en dan een keuze maken op grond van het uiterlijk: neuken of handkar.

Zo moeilijk is dat toch allemaal niet?

Beetje grootspraak natuurlijk. Nu ik het smsje krijg, kan ik het me wel weer vaag herinneren en voor haar uiterlijk hoef ik het zeker niet te laten (volgens mij)! Ik denk alleen dat mijn vriendin er niet zo blij mee zou zijn :oops:

Daar voel je niks van!


- Ricochan - 08-11-2005

Ekslem Wrote:Ik krijg net een smsje van ene Linda dat ze het zondag erg leuk vond ondanks dat we maar kort gepraat hebben. Verder zegt ze, nu heb je ook mijn nummer en hopelijk tot ziens.

Who the fuck is Linda, dat stuk van de avond ben ik kwijt volgens mij :oops: . Kansloze ik Icon_evil


Dat krijg je ervan als je zoveel grietjes om hun nummers vraagt :wink:


- Hoef - 08-11-2005

Ekslem Wrote:Ik krijg net een smsje van ene Linda dat ze het zondag erg leuk vond ondanks dat we maar kort gepraat hebben. Verder zegt ze, nu heb je ook mijn nummer en hopelijk tot ziens.

Who the fuck is Linda, dat stuk van de avond ben ik kwijt volgens mij :oops: . Kansloze ik Icon_evil

Je weet wel te melden dat Linda dat stuk van de avond is en dat je haar kwijt bent dus houd je maar niet van de domme en vertel het hele verhaal over dat blauwtje!


- Ekslem - 08-11-2005

@Rico: Ik had haar numer niet :razz:
@Hoef: scherp =D>
@de rest: einde wat betreft afgelopen zondagavond geleuter :8:


- Mukkus - 08-11-2005

Ekslem Wrote:@de rest: einde wat betreft afgelopen zondagavond geleuter :8:

@Ekslem: BEGIN ER DAN OOK NIET OVER! :wink:


- Ekslem - 08-11-2005

Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:@de rest: einde wat betreft afgelopen zondagavond geleuter :8:

@Ekslem: BEGIN ER DAN OOK NIET OVER! :wink:

vandaar de :8: :wink:


- Hoef - 08-11-2005

Ik mag blijkbaar nog wel doorleuteren maar dat wil ik helemaal niet


- harry_bierdop - 14-11-2005

Ekslem, hoe istie? :8:

Hier gaat het vrij beroerd #-o


- Ekslem - 14-11-2005

harry_bierdop Wrote:Ekslem, hoe istie? :8:

Hier gaat het vrij beroerd #-o

hehe ik ben nog aant bijkomen van de vrijdag en zaterdag, maar gister heel verstandig thuis gebleven. Ben dus redelijk fit :razz:


- harry_bierdop - 14-11-2005

hehe netjes! Gister feest gehad van een band die 12,5 jaar bestond, commercial break heet ie. Van 3 tot 8 met als klap op de vuurpijl Marianne weber =D> =D>

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.commercialbreak.nl">http://www.commercialbreak.nl</a><!-- w -->


- Bor de Wolf - 22-11-2005

net ff mn kater uitgekotst
[Image: HAP21.jpg]


- Bakke - 25-11-2005

Gatverdamme wat ben ik naar de klote.


- Ekslem - 25-11-2005

Bakke Wrote:Gatverdamme wat ben ik naar de klote.

nu willen we sappige details over gister!


- Bocaloca - 25-11-2005

No tnx geen details over gister


- Bakke - 25-11-2005

Ekslem Wrote:
Bakke Wrote:Gatverdamme wat ben ik naar de klote.

nu willen we sappige details over gister!

Tsja. Van tevoren 5 flesjes gore Heineken, daarna driekwart fles Bacardi Lemon en tussendoor nog Smirnoff ofzo... weet ik het. Kotsen van de negende verdieping heeft echter nog nooit zo lekker gevoeld. Daarna op een keiharde leren bank slapen is wel weer minder.


- harry_bierdop - 25-11-2005

Bakke Wrote:
Ekslem Wrote:
Bakke Wrote:Gatverdamme wat ben ik naar de klote.

nu willen we sappige details over gister!

Tsja. Van tevoren 5 flesjes gore Heineken, daarna driekwart fles Bacardi Lemon en tussendoor nog Smirnoff ofzo... weet ik het. Kotsen van de negende verdieping heeft echter nog nooit zo lekker gevoeld. Daarna op een keiharde leren bank slapen is wel weer minder.

Klinkt best gezellig! Alleen dat kotsen is dan weer minder, ik hoef echt nooit te kotsen! Wat ik ook doe...

3 jaar geleden 1 x bijna op de terugweg van een houseparty. Dacht een keer beetje rustig aan te doen door aan de softdrugs te gaan, das nix voor mij. Had van die ephedra's, wat een troep is dat zeg! Het waren er dan ook wel 8 en binnen ook nergens last maar maar de terugweg toch behoorlijk misselijk ervan geweest...

Je ken beter 8 pillen vreten dan 8 van die nep shit dingen, vies zwart spul zit er ook in. Brrrr

Edit: Hoorde eigelijk in topic Drogga


- Vret Mien Gras - 27-11-2005

alle kanten op


- goa - 27-11-2005

Gisteren weer flink bijgedragen aan het vlottrekken van de Boliviaanse economie. Vandaag dus beperkt tot een lekker flesje Sauvignon blanc.


- Ekslem - 27-11-2005

Kan iemand mij vertellen waarom ik met mijn stomme kop gister weer een aantal schrobbelertjes heb weggetikt? ](*,)


- Voyou - 27-11-2005

Met een groep vrienden Weekend Miljonairs zitten kijken gisteravond en het daarna op een zuipen gezet, auw.... Dead


- Ekslem - 27-11-2005

Voyou Wrote:Met een groep vrienden Weekend Miljonairs zitten kijken gisteravond en het daarna op een zuipen gezet, auw.... Dead

Zeker die kist champagne van je ma soldaat gemaakt?


- Balthazar - 27-11-2005

mm voor het eerst dat ik zo lang slecht ben op een zondag :| ik weet nog heel weinig en kon niet meer staan hoorde ik. voor mijzelf heb ik maar 2 sambuca gehad, en volgens mijn kameraad 10 :lol:


- harry_bierdop - 27-11-2005

goa Wrote:Gisteren weer flink bijgedragen aan het vlottrekken van de Boliviaanse economie. Vandaag dus beperkt tot een lekker flesje Sauvignon blanc.

DISCOSHIT :8:

Vrijdag er helaas ook aan moeten geloven :wink:


- Bakke - 02-12-2005

Hoe was 't gisteravond, jongens?

Hier lekker geen kater Smile !