The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Treesong - 02-12-2005

Ik heb een klein spijkertje in m'n hoofd, maar die zal wel weg zijn na de boerenomelet die ik zo ga consumeren


- Ekslem - 02-12-2005

Vanmorgen lichtelijk last van dat pis Heineken uit Amsterdam :razz: . Nu al weggetrokken en ik kan vanavond fot het weekend in!


- Treesong - 02-12-2005

Ekslem Wrote:Vanmorgen lichtelijk last van dat pis Heineken uit Amsterdam :razz: . Nu al weggetrokken en ik kan vanavond fot het weekend in!

Als toerist in Amsterdam moet je Grolsch drinken, dat mag zo onderhand bekend zijn :!:


- Ekslem - 02-12-2005

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Vanmorgen lichtelijk last van dat pis Heineken uit Amsterdam :razz: . Nu al weggetrokken en ik kan vanavond fot het weekend in!

Als toerist in Amsterdam moet je Grolsch drinken, dat mag zo onderhand bekend zijn :!:

hehe, ik had geen keus en ben trouwens geen gay bar tegen gekomen :razz:


- Balthazar - 02-12-2005

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Vanmorgen lichtelijk last van dat pis Heineken uit Amsterdam :razz: . Nu al weggetrokken en ik kan vanavond fot het weekend in!

Als toerist in Amsterdam moet je Grolsch drinken, dat mag zo onderhand bekend zijn :!:

Je moet overal Grolsch drinken. Of Sambuca natuurlijk :razz:


- Gerben Zonderland - 02-12-2005

Balthazar Wrote:Je moet overal Grolsch drinken. Of Sambuca natuurlijk :razz:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.montenegro.it/italiano/amaro.htm">http://www.montenegro.it/italiano/amaro.htm</a><!-- m -->


- harry_bierdop - 02-12-2005

Bah bah ook hier een spijker in de kop zeg! Wij hadden gister 5 jaar de kroeg, surprise party :Big Grin ! Kwart voor 6 is me nestje..

En dan moet het nijmeegse weekendje nog beginnen, vanavond maar eens starten met Resident Evil! :8:


- Balthazar - 02-12-2005

Wanneer worden wij eens uitgenodigd, voor een Forumfeestje bij jou :wink:


- harry_bierdop - 02-12-2005

hehe kom maar langs zou ik zeggen, ik zorg wel dat ik er ben en voor de hapjes :wink:


- Balthazar - 02-12-2005

Werk je elke Zaterdag dan?


- harry_bierdop - 02-12-2005

Balthazar Wrote:Werk je elke Zaterdag dan?

Nee nu op stage dus werk er tijdelijk helemaal niet...vanaf februari weer! Maar ik woon om de hoek en als NEC niet hoeft te spelen kan ik altijd wel tijd vrij maken om een biertje te drinken :8:


- Balthazar - 02-12-2005

harry_bierdop Wrote:
Balthazar Wrote:Werk je elke Zaterdag dan?

Nee nu op stage dus werk er tijdelijk helemaal niet...vanaf februari weer! Maar ik woon om de hoek en als NEC niet hoeft te spelen kan ik altijd wel tijd vrij maken om een biertje te drinken :8:


Haha, ik zie het al voor me. Daar binnenkomen en vragen of Harrie Bierdop ook aan het werk is. :lol:


- harry_bierdop - 02-12-2005

Dat is al een keer gebeurd!

Een vriend van Keyzer (geloof ik) die wel altijd het forum leest maar niet post zat een keer bij ons op het terras :Big Grin


- harry_bierdop - 02-12-2005

Poeeeh, de echte klap komt nu pas!! De tering.. vanavond misschien toch maar beter ff thuisblijven :lol:


- Bocaloca - 02-12-2005

#-o #-o morgen gaan we helemaal naar de klooooteeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D>


- Ekslem - 02-12-2005

Bocaloca Wrote:#-o #-o morgen gaan we helemaal naar de klooooteeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D>

hehe, wat zijn je plannen Boca?


- boeskoolcity - 02-12-2005

harry_bierdop Wrote:Poeeeh, de echte klap komt nu pas!! De tering.. vanavond misschien toch maar beter ff thuisblijven :lol:

hehe dat zijn de goede katers :lol:

vanaamd weer een personeels feest. Ut geet d'r wear bie :8:


- Bakke - 02-12-2005

:lol:

Sterkte, harry. Mooi verhaal van dat spijkertje, ik heb nu ineens ook een mug in m'n kop rondzoemen. Morgen gelukkig de middag- en avonddienst, dus in ieder geval uitslapen.


- Vret Mien Gras - 03-12-2005

Balthazar Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Balthazar Wrote:Werk je elke Zaterdag dan?

Nee nu op stage dus werk er tijdelijk helemaal niet...vanaf februari weer! Maar ik woon om de hoek en als NEC niet hoeft te spelen kan ik altijd wel tijd vrij maken om een biertje te drinken :8:


Haha, ik zie het al voor me. Daar binnenkomen en vragen of Harrie Bierdop ook aan het werk is. :lol:

Daar heb ik geen probleem mee, ik zal ze daar eens bij de oren pakken "hee ben jij Harry Bierdop", "nee", "doe dan maar bier", "en jij, ben jij Harry Bierdop", "nee, maar hij woont iets verder om de hoek", "tring tring, ben jij de moeder van Harry Bierdop", "ja", "heb je bier koud staan moeders, wij komen uit Twente om Harry onder de tafel te zuipen".


- boeskoolcity - 03-12-2005

:lol: zo mag ik dat graag horen vretje :8:


- harry_bierdop - 03-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Balthazar Wrote:Werk je elke Zaterdag dan?

Nee nu op stage dus werk er tijdelijk helemaal niet...vanaf februari weer! Maar ik woon om de hoek en als NEC niet hoeft te spelen kan ik altijd wel tijd vrij maken om een biertje te drinken :8:


Haha, ik zie het al voor me. Daar binnenkomen en vragen of Harrie Bierdop ook aan het werk is. :lol:

Daar heb ik geen probleem mee, ik zal ze daar eens bij de oren pakken "hee ben jij Harry Bierdop", "nee", "doe dan maar bier", "en jij, ben jij Harry Bierdop", "nee, maar hij woont iets verder om de hoek", "tring tring, ben jij de moeder van Harry Bierdop", "ja", "heb je bier koud staan moeders, wij komen uit Twente om Harry onder de tafel te zuipen".

:Big Grin :8:


- Scumpie - 09-12-2005

half 8 de trein,, Ik niet meer mn team kmakenm volhende weej!


- Gerben Zonderland - 09-12-2005

Scumpie Wrote:half 8 de trein,, Ik niet meer mn team kmakenm volhende weej!

:eeeek: Ehm, die laatste 5 bier hadden er niet in gehoeven, Scumpie.


- Ekslem - 09-12-2005

:lol: , die Scumpie!


- Bocaloca - 09-12-2005

Hey ho hey ho en off we go (A) =P~ =P~ =P~


- Bocaloca - 10-12-2005

Bocaloca Wrote:Hey ho hey ho en off we go (A) =P~ =P~ =P~
:-s :-s :-s


- Bor de Wolf - 10-12-2005

Bocaloca Wrote:
Bocaloca Wrote:Hey ho hey ho en off we go (A) =P~ =P~ =P~
:-s :-s :-s

[Image: binsber1.jpg] Heb je geneukt?
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/j_hjgneu.wav


- boeskoolcity - 11-12-2005

wat een weekend. vanaf donderdag maar 16 uur slaap gehad.
gisteren gewerkt....om half 10 thuis gekomen en net pas wakker cry


- Marshall - 12-12-2005

Auw, best verstandig om op zondagavond door te zakken... D'r hangt een balk in mijn hoofd, gemonteerd aan touwen aan mijn schedeldak en met aan beide zijden zo'n 3 cm speling... Bij elke schommeling knalt ie van links naar rechts... Auw!


- boeskoolcity - 17-12-2005

vanmorgen weer om half 7 thuis, vanavond en morgen weer werken