The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Bocaloca - 18-12-2005

Oef gister om half 1 toch nog maar besloten te gaan stappen #-o #-o #-o


- Balthazar - 18-12-2005

Bocaloca Wrote:Oef gister om half 1 toch nog maar besloten te gaan stappen #-o #-o #-o


Ha dan besluit ik het altijd pas.
Nou kan ik zo in de auto gaan zitten met een kater. Dat is wel het ergste wat je kan doen met een kater.


- goa - 18-12-2005

Het kan nog erger: In de auto stappen met een kater op weg naar je schoonfamilie #-o


- Balthazar - 18-12-2005

goa Wrote:Het kan nog erger: In de auto stappen met een kater op weg naar je schoonfamilie #-o


Ik ben vannacht wel op zoek gegaan naar schoonfamilie :lol: maar het is maar bij 1 keer gebleven :wink: dus nog gelukkig nog geen schoonfamilie voor mij.


- Voyou - 18-12-2005

Dead Zo voel ik me vandaag...


- Vret Mien Gras - 18-12-2005

Balthazar Wrote:
goa Wrote:Het kan nog erger: In de auto stappen met een kater op weg naar je schoonfamilie #-o


Ik ben vannacht wel op zoek gegaan naar schoonfamilie :lol: maar het is maar bij 1 keer gebleven :wink: dus nog gelukkig nog geen schoonfamilie voor mij.

Die Duitser zeker die je op de bek pakte :razz:
Ik ben ook te brak voor woorden, dadelijk de kerstmarkt op met de vrouw Sad


- Balthazar - 18-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:
goa Wrote:Het kan nog erger: In de auto stappen met een kater op weg naar je schoonfamilie #-o


Ik ben vannacht wel op zoek gegaan naar schoonfamilie :lol: maar het is maar bij 1 keer gebleven :wink: dus nog gelukkig nog geen schoonfamilie voor mij.

Die Duitser zeker die je op de bek pakte :razz:
Ik ben ook te brak voor woorden, dadelijk de kerstmarkt op met de vrouw Sad

Ha nee die niet. dat blijkt een duitse traditie te zijn na een shotje.


- Ekslem - 19-12-2005

Afgelopen een weekend met vrienden weggeweest. We zaten in Mesch Eijsden (10 km van Maastricht). Echt een super locatie (via eurorelais.nl)!

Super weekendje gehad, alleen heb ik nu een kater van 3 dagen bieren Dead


- harry_bierdop - 24-12-2005

Zal dit topic maar ff hoppen, schat zo in dat dit topic wel de rode draad gaat zijn voor de komende dagen!

Ik ben iig de man met de Hamer vandaag al een keer of wat tegen gekomen...

Gister feessie, vriend van me heeft een kroeg en ze pa werd 50, feest in de kroeg dus zuipen, zingen je kent het wel... komt ineens sugar lee hooper binnen =D> Was echt lachen...nie wies da wief!


- Mukkus - 24-12-2005

Heb je d'r nog geneukt, Harry?


- Gerben Zonderland - 24-12-2005

Mukkus Wrote:Heb je d'r nog geneukt, Harry?

'Pak maar een plooi!'


- Ricochan - 24-12-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Heb je d'r nog geneukt, Harry?

'Pak maar een plooi!'

Dead


- harry_bierdop - 24-12-2005

Mukkus Wrote:Heb je d'r nog geneukt, Harry?

Kben Boca niet die iedereen versiert :wink: en daarbij, die sugar lee hooper krijg je echt niet in zo'n wc hokje, da past nooit ! :wink:


- Gerben Zonderland - 24-12-2005

harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:Heb je d'r nog geneukt, Harry?

Kben Boca niet die iedereen versiert :wink: en daarbij, die sugar lee hooper krijg je echt niet in zo'n wc hokje, da past nooit ! :wink:

Hadden ze daar niet zo'n XXL-toilet voor gehandicapten? Dan had je haar wel tussen die klapbeugels vast kunnen zetten. :lol:


- Fabian - 24-12-2005

goa Wrote:Het kan nog erger: In de auto stappen met een kater op weg naar je schoonfamilie #-o

Hehe das zeker niet fijn !

Hier al de hele dag plat... Nu eindelijk weer leven.. :eeeek:
Gister naar 'De jeugd van tegenwoordig' geweest, was lache, alleen erna niet...

Dus maar op een zuipen gezet, maat zou blijven slapen bij me, uiteindelijk moest ie op de bank... :wink:


- Bocaloca - 25-12-2005

Weer een oef erbij #-o #-o #-o


- Mukkus - 25-12-2005

Waar is dat gedicht van die trekeend trouwens? :wink:


- Bocaloca - 25-12-2005

:oops: :oops: :oops:


- Bor de Wolf - 25-12-2005

Zou iemand ff mn viendin kunnen bellen om te vertellen dat ik 1e kerstdag helaas niet bij haar familie kan zijn, omdat ik onder mn dekbed blijf liggen. Dit alles ivm met de grote hoeveelheid grenadine die ik tot mij heb genomen deze avond.

Bij voorbaat dank,

Bor


- Bor de Wolf - 25-12-2005

Ohh... @ Goa, zou je wat brood langs kunnen brengen? Ik heb alleen nog melba-toastjes in huis, en daar kom ik de dag niet mee door...


- Tripplexxx - 25-12-2005

Bor de Wolf Wrote:Zou iemand ff mn viendin kunnen bellen om te vertellen dat ik 1e kerstdag helaas niet bij haar familie kan zijn, omdat ik onder mn dekbed blijf liggen. Dit alles ivm met de grote hoeveelheid grenadine die ik tot mij heb genomen deze avond.

Bij voorbaat dank,

Bor

Ik bel wel even wolfje....nummer?


- Vret Mien Gras - 25-12-2005

Gister bij cafe Antje en Billie geweest in Weerselo. Daar draaide live een piraat.
Dan kun je je wel voorstellen hoe ik me nu voel.
En nu familybusiness, pfffff.


- Mac - 25-12-2005

gevierendeeld? of gespietst?


- Gerben Zonderland - 25-12-2005

Mac Wrote:gevierendeeld? of gespietst?

gekielhaald? over de kling gejaagd? gescheurbuikt?


- Berend Botje - 25-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:Gister bij cafe Antje en Billie geweest in Weerselo. Daar draaide live een piraat.
Dan kun je je wel voorstellen hoe ik me nu voel.
En nu familybusiness, pfffff.

[Image: Ootmarsum-Antje_en_Billie_small.jpg]

Tja, Grolsch Bier, he? Moet je wel tegen kunnen natuurlijk.


- Ricochan - 25-12-2005

Schenken ze daar geen echt bier in dat dorp?
:wink:


- goa - 25-12-2005

Boca, jij hebt echt met grote afstand het meest treurige onderschrift dat ik ooit gezien heb.

EDIT: Om over die puberale avatar nog maar te zwijgen.


- goa - 25-12-2005

Bor de Wolf Wrote:Ohh... @ Goa, zou je wat brood langs kunnen brengen? Ik heb alleen nog melba-toastjes in huis, en daar kom ik de dag niet mee door...

Brood? Waar dacht je dat ik dat vandaan kon halen? Of dacht je soms dat ik een broodmachine hier had? Ik heb nog wel een vrijwel onuitputtelijke voorraad kerstkransjes mocht ik je daarmee kunnen plezieren.


- Bocaloca - 25-12-2005

goa Wrote:Boca, jij hebt echt met grote afstand het meest treurige onderschrift dat ik ooit gezien heb.

EDIT: Om over die puberale avatar nog maar te zwijgen.

ik wachtte al tot iemand hem zou opvallen Tongue


- goa - 25-12-2005

Gauw maar even veranderd?