The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Bocaloca - 25-12-2005

goa Wrote:Gauw maar even veranderd?

Jup wilde em laten staan tot er iemand over begon Tongue

Maar jaaaaa


- Treesong - 25-12-2005

Bor de Wolf Wrote:Ik heb alleen nog melba-toastjes in huis, en daar kom ik de dag niet mee door...

sloeber


- goa - 26-12-2005

Ik heb nu al 4 dagen achter elkaar een kater en de vakantie moet eigenlijk nog beginnen #-o


- Bocaloca - 26-12-2005

=D> =D> =D> klasse goa =D> =D> =D>


- goa - 26-12-2005

Ga jij nou maar even fijn je witte broek strijken


- Bocaloca - 26-12-2005

Neej die hangt vast al bij een afrikaan aan zn bipsje


- goa - 26-12-2005

Oh ja heeft je ex die aan haar nieuwe vriend gegeven?


- Bocaloca - 26-12-2005

Eeehm misschien wel, geen idee, zal eens vragen aan dr. Spreek dr al een jaartje niet meer ofzo


- Bor de Wolf - 26-12-2005

goa Wrote:Oh ja heeft je ex die aan haar nieuwe vriend gegeven?

Goa, zit je die arme boccelul nu zelfs met kersemis te dissen? Vrede op aarde deze dagen.


- Bocaloca - 26-12-2005

A arm ben ik niet
B als dat dissen is had ik wel wat meer niveau van goa verwacht!


- Bor de Wolf - 26-12-2005

Bocaloca Wrote:A arm ben ik niet
B als dat dissen is had ik wel wat meer niveau van goa verwacht!

Met arm bedoel ik zielig, en dat ben je natuurlijk wel een beetje sinds je vriendin je voor een grote neger heeft ingeruild.


- Bocaloca - 26-12-2005

Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:A arm ben ik niet
B als dat dissen is had ik wel wat meer niveau van goa verwacht!

Met arm bedoel ik zielig, en dat ben je natuurlijk wel een beetje sinds je vriendin je voor een grote neger heeft ingeruild.

Eehm die van de witte broek is al 5 jaar geleden. Vind leuk dat jij dr ook kent dan Smile


- Bor de Wolf - 26-12-2005

Bocaloca Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
Bocaloca Wrote:A arm ben ik niet
B als dat dissen is had ik wel wat meer niveau van goa verwacht!

Met arm bedoel ik zielig, en dat ben je natuurlijk wel een beetje sinds je vriendin je voor een grote neger heeft ingeruild.

Eehm die van de witte broek is al 5 jaar geleden. Vind leuk dat jij dr ook kent dan Smile

Wie kent haar niet?


- Marshall - 29-12-2005

Twee avonden achter elkaar flink door pimpelen heeft zo z'n consequenties voor je hoofd. Ging ik gisterenochtend fluitend na mijn werk (na 2 paracetamolletjes) vandaag heb ik een tegen het hoofdpijn aanhangend houten hoofd en zit ik lekker thuis. Nee, geen overhaaste conclusies: ik ben vandaag gewoon vrij en dat was ik al voor ik aan de rode wijn zat.

Gisteren, op de voor mij laatste werkdag van het jaar, heb ik namelijk te horen gekregen dat ik een leuke opslag krijg en dat voor mij een traject richting salesmanager weggelegd ligt. Nu werk ik in zo'n enorm chaotische 'organisatie' dat dat volgende week weer geheel de andere kant op kan maar één ding is zeker: opslag krijg ik! Dus dat moesten we vieren gisterenavond met een etentje.

Aaaauuuwww.... :|


- Balthazar - 29-12-2005

Anders kom je vannacht pas om 4 uur je bedje in. Knettertje dik. :eeeek:


- Marshall - 29-12-2005

Da's best laat Balthazar, zo voor een doordeweekse dag. Waar had het glas dat aan te danken?


- Bocaloca - 29-12-2005

Ik lag gister ook om 3 uur in mn nest :S #-o


- Balthazar - 29-12-2005

Marshall Wrote:Da's best laat Balthazar, zo voor een doordeweekse dag. Waar had het glas dat aan te danken?


Mijn lieve buurmeisje werd 16 :Big Grin


- Balthazar - 29-12-2005

Buurmeisje zegt: vind je het gek als je 2 flessen safari, een fles apfelkorn. en daar tussen door gewoon beugeltjes drinkt. en dat op de verjaardag van je buurmeisje.


- Lamme Lennie - 29-12-2005

2 flessen safari, een fles apfelkorn en een paar beugeltjes in je eentje?


- Ricochan - 29-12-2005

Lamme Lennie Wrote:2 flessen safari, een fles apfelkorn en een paar beugeltjes in je eentje?

als het mini (?) flesjes safari zijn, is het nog makkelijk te doen...


- Balthazar - 29-12-2005

Lamme Lennie Wrote:2 flessen safari, een fles apfelkorn en een paar beugeltjes in je eentje?


Scheelt niet veel. we deden at spelletje. en om 1 of andere vage reden deed ik gewoon elke rond mee :lol:


- Ekslem - 30-12-2005

Zou ie een kater gehad hebben? :razz:

Quote:Erwin Koeman aangehouden

Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).

Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.

Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."

Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.

Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.



- goa - 30-12-2005

Ik lig verdomme al vier dagen snotterend en proestend mijzelf te wentelen in zelfmedelijden. Als het zo doorgaat heb ik op nieuwjaar niet eens een kater Icon_evil


- Vret Mien Gras - 31-12-2005

Ik trek nu een lekker Grolschje los, wie volgt?


- Balthazar - 31-12-2005

Vret Mien Gras Wrote:Ik trek nu een lekker Grolschje los, wie volgt?


ik was je voor :wink:


- Kennedy - 31-12-2005

Denk je dat :eeeek:
Zo mun eerste doosie knalpatronen bint erdeur!!! :8:


- Vret Mien Gras - 31-12-2005

Ik ben benieuwd waar Flip vanavond mee aan komt zetten.
Hij hef het good wies kapot, haha.


- Ekslem - 31-12-2005

Ik trek mijn eerste biertje niet voor 4 uur vanmiddag open!


- Vret Mien Gras - 31-12-2005

Ekslem Wrote:Ik trek mijn eerste biertje niet voor 4 uur vanmiddag open!

Mietje :razz: