The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- goa - 03-01-2006

OK 22:15 ter plaatse?


- goa - 03-01-2006

Ter Brugge dus


- Treesong - 03-01-2006

Mooi, even m'n klompen aantrekken, denk... :8:


- Gerben Zonderland - 03-01-2006

Ekslem Wrote:Ik heb een kater van dat optreden van peter Smulders gister #-o . Wat een prutser!

Das toch de broer van Pjérke en Pascal?


- Ekslem - 03-01-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb een kater van dat optreden van peter Smulders gister #-o . Wat een prutser!

Das toch de broer van Pjérke en Pascal?

Zou best eens kunnen. Heeeeeeej hallo mooie meid en stap in mijn bootje zijn zijn toppers :roll:


- goa - 04-01-2006

Four roses met gingerale is wel een interessante ontdekking =D>


- Treesong - 04-01-2006

goa Wrote:Four roses met gingerale is wel een interessante ontdekking =D>

Alle eer gaat naar Jack Kerouac :wink:


- Bocaloca - 04-01-2006

goa Wrote:Four roses met gingerale is wel een interessante ontdekking =D>

Four Roses =P~ =P~


- Ekslem - 04-01-2006

Bocaloca Wrote:
goa Wrote:Four roses met gingerale is wel een interessante ontdekking =D>

Four Roses =P~ =P~

de Four Roses bar in KOS =P~


- goa - 04-01-2006

Toch een zeer mild katertje.

[Image: kitty.jpg]

Blij dat ik niet hoef te werken vandaag, wat jij Tree? :razz:


- Treesong - 04-01-2006

goa Wrote:Toch een zeer mild katertje.

[Image: kitty.jpg]

Blij dat ik niet hoef te werken vandaag, wat jij Tree? :razz:

Icon_evil

Geen kater echter en zojuist weer eens veel plezier beleefd aan mijn favoriete metrobezigheid: achter een defecte deur gaan staan en lachen om de sloebers die tóch even op het knopje moeten drukken... :waf:


- Ricochan - 04-01-2006

Jammer dat jullie een fijne drank als Four roses zo misbruiken door het te mixen, stelletje kannibalen !


- Treesong - 04-01-2006

Ricochan Wrote:Jammer dat jullie een fijne drank als Four roses zo misbruiken door het te mixen, stelletje kannibalen !

Pfff, alsof het een 30 jaar oude single malt is... :roll:

Bourbon was born to be mixed :!:


- Ricochan - 04-01-2006

Barbaar!


- Treesong - 04-01-2006

Mag ik wel mayonaise op de patates-frites doen? :lol:


- Ricochan - 04-01-2006

Treesong Wrote:Mag ik wel mayonaise op de patates-frites doen? :lol:

Nee daar moet piccalilly op :8:


- joep - 04-01-2006

Heb zelf van het weekend de nodige Jack Daniels, vermengd met cola, genuttigd en kan niet anders zeggen dan dat de mix me uitstekend is bevallen, hoewel een Jack on the rocks ook niet is te versmaden. :wink:


- goa - 04-01-2006

Probeer het ook eens met Meloensap!


- Ricochan - 04-01-2006

Als er dan toch dranken gemixed worden, doe me dan maar Irish Coffee.


- Bor de Wolf - 04-01-2006

[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!


- Gerben Zonderland - 04-01-2006

Bor de Wolf Wrote:[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!

[Image: yawn%20ck.jpg]


- Treesong - 04-01-2006

Bor de Wolf Wrote:[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!

[Image: rochebrune.jpg]

Mijn goeroe zei eens: "De luiheid is een edele zijnswijze en dient met de nodige egards benaderd te worden! Alleen de luiheid kan u redden!"

And it has worked for me since...

:wink:


- Ricochan - 04-01-2006

Bor de Wolf Wrote:[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!



Als je er nog plaatjes plakken bijzet heb je het dus ook over jezelf.

PS Die goeroe maakte lekkere vlierbessenwijn :8:


- Bor de Wolf - 04-01-2006

Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!

[Image: rochebrune.jpg]

Mijn goeroe zei eens: "De luiheid is een edele zijnswijze en dient met de nodige egards benaderd te worden! Alleen de luiheid kan u redden!"

And it has worked for me since...

:wink:

Je "goeroe" Ir. Walter de Rochebrune kreeg geen loon en had ook geen uitkering, en was daardoor een ware beoefenaar van de kunst van het "zijn". Schandalig dat je je achter deze ware grootheid verschuilt.


- Treesong - 04-01-2006

Ricochan Wrote:Die goeroe maakte lekkere vlierbessenwijn :8:

Zijn recept voor Souris de Noel is ook uitstekend!


- Treesong - 04-01-2006

Bor de Wolf Wrote:Je "goeroe" Ir. Walter de Rochebrune kreeg geen loon en had ook geen uitkering, en was daardoor een ware beoefenaar van de kunst van het "zijn". Schandalig dat je je achter deze ware grootheid verschuilt.

Nimmer zal ik tot de hoogten reiken die deze geweldenaar bereikt heeft, je hebt gelijk! Maar ik zal het zeker nastreven!


- Kennedy - 04-01-2006

Treesong Wrote:Mooi, even m'n klompen aantrekken, denk... :8:
:Big Grin Ku'j mooi helpn druk'n :wink:


- Vret Mien Gras - 04-01-2006

Spieker Treesong :Big Grin


- Treesong - 04-01-2006

Ik trek altied klompen aan als ik naar een druk café ga... ik blijf me schoenen poetsen zeg :|


- Berend Botje - 04-01-2006

Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:[Image: overobject.gif]
GAAN JULLIE NOG WERKEN IN 2006? Jullie doen niets anders dan vreten, zuipen en internetten in de tijd van de baas, stelletje cyberloafers. Geen wonder dat de arbeidsproductiviteit in NL tot een dieptepunt is gedaald. Luie flikkers. Huuuuuuuuu!

[Image: rochebrune.jpg]

Mijn goeroe zei eens: "De luiheid is een edele zijnswijze en dient met de nodige egards benaderd te worden! Alleen de luiheid kan u redden!"

And it has worked for me since...

:wink:

[Image: guust_defect.jpg]