The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Ricochan - 04-01-2006

over goeroe's gesproken :lol:

'Indiase goeroe stopt menselijke botten in pillen'
NEW DELHI - Een populaire goeroe in het noorden van India wordt ervan beschuldigd dat hij menselijke botten heeft verwerkt in medicijnen.


Een Indiaas parlementslid zei dat uit onderzoek blijkt dat menselijke stoffen gebruikt zijn voor het maken van de pillen die zouden helpen tegen diverse klachten als maagzuur, impotentie en zelfs kanker.

De goeroe heeft een ochtendprogramma op de Indiase televisie waar dagelijks miljoenen mensen naar kijken.


- Treesong - 04-01-2006

Sinds ze kinderlijkjes in de Pijp vonden bij Winti-priesters verbaas ik me nergens meer over...


- harry_bierdop - 05-01-2006

:waf:


- Ekslem - 05-01-2006

Tering Jantje wat voel ik me na de klote. 4 uurtjes geslapen en als ontbijt een aleve op :oops: .


- Gerben Zonderland - 05-01-2006

Ekslem Wrote:Tering Jantje wat voel ik me na de klote. 4 uurtjes geslapen en als ontbijt een aleve op :oops: .

[Image: aleve.gif]

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A52763-2005Jan31.html

En wat voel je na de klote?


- Ekslem - 05-01-2006

hehe, zo erg is het inderdaad!


- harry_bierdop - 05-01-2006

Aleve roeelt zeker bij een kater! 2 en je bent er weer helemaal bovenop =D>


- Treesong - 05-01-2006

Ik zweer bij de Advil Liquid Caps 400, 3 glazen ijskouwe verse sudderans, een bagel tonijn met gesmolten kaas en een wandeling door het Vondelpark


- Bocaloca - 05-01-2006

Geen kater maar wel verrot :|


- Gerben Zonderland - 05-01-2006

Bocaloca Wrote:Geen kater maar wel verrot :|

Misschien moet je je eens wat vaker wassen en/of een schone onderbroek aantrekken. :wink:


- Gerben Zonderland - 05-01-2006

Treesong Wrote:Ik zweer bij de Advil Liquid Caps 400, 3 glazen ijskouwe verse sudderans, een bagel tonijn met gesmolten kaas en een wandeling door het Vondelpark

H2O, jus d'orange, koffie, ipv tonijn wil ik graag fricandeau, wat tomatenschijfjes en wat peper. Even uitwaaien op de Delfzijldervlakte (daar staat namelijk toch niks) voldoet hier.


- Bocaloca - 05-01-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Geen kater maar wel verrot :|

Misschien moet je je eens wat vaker wassen en/of een schone onderbroek aantrekken. :wink:

Of mn vriendin eerder weg schoppen Tongue


- Gerben Zonderland - 05-01-2006

Bocaloca Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bocaloca Wrote:Geen kater maar wel verrot :|

Misschien moet je je eens wat vaker wassen en/of een schone onderbroek aantrekken. :wink:

Of mn vriendin eerder weg schoppen Tongue

Moet die zich ook es vaker wassen en/of een schone onderbroek aantrekken? De pietjes zijn besmettelijk, dat weet je, he?


- goa - 05-01-2006

Bocaloca Wrote:Of mn vriendin eerder weg schoppen Tongue

Jouw voortdurende verwijzingen naar je zogenaamde vrouwelijke veroveringen en viriliteit doen mij langzamerhand toch vermoeden dat je in werkelijkheid een valse theatrale nicht bent. Dat zeg ik niet omdat ik psycholoog ben hoor, misschien komt het wel gewoon door die witte broek :wink:


- Ekslem - 05-01-2006

harry_bierdop Wrote:Aleve roeelt zeker bij een kater! 2 en je bent er weer helemaal bovenop =D>

Dan wordt het hier toch tijd voor die tweede. Heb er alleen geen bij me Dead


- Bocaloca - 05-01-2006

goa Wrote:
Bocaloca Wrote:Of mn vriendin eerder weg schoppen Tongue

Jouw voortdurende verwijzingen naar je zogenaamde vrouwelijke veroveringen en viriliteit doen mij langzamerhand toch vermoeden dat je in werkelijkheid een valse theatrale nicht bent. Dat zeg ik niet omdat ik psycholoog ben hoor, misschien komt het wel gewoon door die witte broek :wink:

Heeft niets te maken met zogenaamde vrouwelijke veroveringen.
Als ik het woord vriendin gebruik, zou je misschien als slimmerik dat je bent kunnen concluderen dat dat ook wel zou kunnen duiden op een relatie.

Enne anders een keer daten Tongue doe ik mijn witte broek aan(A)


- goa - 05-01-2006

Bocaloca Wrote:Als ik het woord vriendin gebruik, zou je misschien als slimmerik dat je bent kunnen concluderen dat dat ook wel zou kunnen duiden op een relatie.

Neem me niet kwalijk maar sinds jaar en dag kakel jij hier voortdurend over vermeende lichaamssapuitwisselingen liefst met verschillende pleejuffrouwen tegelijk of het gaat over je relatie die net uit is of juist net aan is of wie er nou weer net in jouw broek je huis heeft verlaten. Me dunkt dat als dat allemaal waar zou zijn jij geen tijd zou hebben om de hele dag op het forum te zitten insinueren en te hinten. Ga vooral door hoor maar de krampachtigheid waarmee jij iedereen hier probeert te overtuigen dat je een hele gewilde bink bent roept bij mij vooral medelijden op.


- Bocaloca - 05-01-2006

Nou dan heb je lekker medelijden, denk je dat ik daar wakker van lig?


- goa - 05-01-2006

Nee, ik denk dat jij genoeg andere dingen hebt om wakker van te liggen.


- Balthazar - 05-01-2006

ik heb last van nieuwjaarsmoeheid :Big Grin


- Bocaloca - 05-01-2006

goa Wrote:Nee, ik denk dat jij genoeg andere dingen hebt om wakker van te liggen.

Blijkt amar weer dat je beter niet kan denken


- Vret Mien Gras - 05-01-2006

Balthazar Wrote:ik heb last van nieuwjaarsmoeheid :Big Grin

Bij jou heet dat levensmoe :razz:


- Bor de Wolf - 05-01-2006

goa Wrote:
Bocaloca Wrote:Als ik het woord vriendin gebruik, zou je misschien als slimmerik dat je bent kunnen concluderen dat dat ook wel zou kunnen duiden op een relatie.

Neem me niet kwalijk maar sinds jaar en dag kakel jij hier voortdurend over vermeende lichaamssapuitwisselingen liefst met verschillende pleejuffrouwen tegelijk of het gaat over je relatie die net uit is of juist net aan is of wie er nou weer net in jouw broek je huis heeft verlaten. Me dunkt dat als dat allemaal waar zou zijn jij geen tijd zou hebben om de hele dag op het forum te zitten insinueren en te hinten. Ga vooral door hoor maar de krampachtigheid waarmee jij iedereen hier probeert te overtuigen dat je een hele gewilde bink bent roept bij mij vooral medelijden op.

Is het vandaag Nationale Bocaloca Afzeikdag? Shit, als ik dat geweten had, had ik mn middagtripje naar Artis afgezegd....


- Balthazar - 05-01-2006

Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:ik heb last van nieuwjaarsmoeheid :Big Grin

Bij jou heet dat levensmoe :razz:


owjah klopt ook :wink:


- Treesong - 05-01-2006

Bor de Wolf Wrote:Is het vandaag Nationale Bocaloca Afzeikdag? Shit, als ik dat geweten had, had ik mn middagtripje naar Artis afgezegd....

Mooi, kun je daar tijdens het blauwbekken meteen even aan je broertjes vragen waarom ik ze nooit zie in het wolvenhok? Icon_evil


- Treesong - 05-01-2006

Jaaaaaaa!

Ziiiiiijjjn naam was bocaloca
Hij heeft heel veel vriendinnen
Daar wil-ie op het forum altijd over beginnen
Maar 'k weet dat dat niet waar is
Bespaar hem dus uw hoon
want onze bocaloca is eigenlijk homo
dus de perfecte schoonzoon

Bocaloooooca
Bocaloooooca
Bocaloooca met ze strakke witte broek
(vol met bloed!)
Bocaloooooca
Bocaloooooca
Bocaloooca met ze strakke witte broek!
(vol met bloed!)

Jaaaaa!

Zijn naam is bocaloca soms is-ie depressief
en dan gaat-ie op het forum een heleboel stennis lopen trappen
Dan zegt de rest tegen bocaloca, misschien kan je dan wel veel vriendinnen hebben
maar dat wil dan dus niet zeggen dat je automatisch een heleboel stennis kan gaan trappen

(refr.)

Jaaaaa!

Zijn naam is bocaloca
hij werd een keer gevraagd om te figureren in Big Brotheeeeeer
maar ze vonden em zo lelijk dattie een zak over z'n kop kreeg
dus je zag toen niks van em

Bocaloooooca
Bocaloooooca
Bocaloooca met ze strakke witte broek
(vol met bloed!)
Bocaloooooca
Bocaloooooca
Bocaloooca met ze strakke witte broek!
(vol met bloed!)

Jaaaaa!

etc.
:8:


- Balthazar - 05-01-2006

:lol:


- Voyou - 05-01-2006

:lol: =D>


- Bor de Wolf - 05-01-2006

Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Is het vandaag Nationale Bocaloca Afzeikdag? Shit, als ik dat geweten had, had ik mn middagtripje naar Artis afgezegd....

Mooi, kun je daar tijdens het blauwbekken meteen even aan je broertjes vragen waarom ik ze nooit zie in het wolvenhok? Icon_evil

Een grote witte sneeuwbroer van me lag toch rustig te snurken op zn rots. Dat wil zeggen, tot ik een winegum op zn knar mikte...


- Scumpie - 10-01-2006

ik ben hier morgen weer te vinden!

Eerst kansloos drinken op de horecava en daarna vreten als boeren bij Joop Braakhekke...

:8: