The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Treesong - 10-01-2006

Scumpie Wrote:ik ben hier morgen weer te vinden!

Eerst kansloos drinken op de horecava en daarna vreten als boeren bij Joop Braakhekke...

:8:

Kun je na die beurs beter 300 m lopen naar een van de beste Indonezen van A'dam


- Ricochan - 10-01-2006

Hoe heet die goede indo?


- Treesong - 10-01-2006

Ricochan Wrote:Hoe heet die goede indo?

Djago - zit gewoon tegenover de RAI naast Vis aan de Schelde (en da's weer een van de beste visrestaurants, alleen moet je dan een veeeel dikkere portemonnee hebben :|

http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?r=1255


- boeskoolcity - 12-01-2006

dinsdag ook naar de Horecava geweest.
Zuipen daar :Big Grin .. bijna de hele tijd bij De Monnik dranken gestaan.

Daarna amsterdam in naar verschillende kroegen.
Maar wat een shit daar. ze sluiten al om half 3 ](*,)


- Treesong - 12-01-2006

boeskoolcity Wrote:dinsdag ook naar de Horecava geweest.
Zuipen daar :Big Grin .. bijna de hele tijd bij De Monnik dranken gestaan.

Daarna amsterdam in naar verschillende kroegen.
Maar wat een shit daar. ze sluiten al om half 3 ](*,)

Oh? Ik ben om 6:00 thuisgekomen vanmorgen :waf:


- harry_bierdop - 12-01-2006

boeskoolcity Wrote:Daarna amsterdam in naar verschillende kroegen.
Maar wat een shit daar. ze sluiten al om half 3 ](*,)

Ach...zien nix gewend daar :8:


- Bor de Wolf - 12-01-2006

Treesong Wrote:
boeskoolcity Wrote:dinsdag ook naar de Horecava geweest.
Zuipen daar :Big Grin .. bijna de hele tijd bij De Monnik dranken gestaan.

Daarna amsterdam in naar verschillende kroegen.
Maar wat een shit daar. ze sluiten al om half 3 ](*,)

Oh? Ik ben om 6:00 thuisgekomen vanmorgen :waf:

Sloeber


- Treesong - 12-01-2006

Ik heb me in ieder geval weer netjes gemeld bij uitgeverij Piep, ipv 'thuis te gaan werken' zoals sommige sloebers... :8:


- Bor de Wolf - 12-01-2006

Treesong Wrote:Ik heb me in ieder geval weer netjes gemeld bij uitgeverij Piep, ipv 'thuis te gaan werken' zoals sommige sloebers... :8:

Ik ga niet graag naar Buitenveldert. Dat zou jij toch moeten begrijpen...


- Treesong - 12-01-2006

Dan had je maar een vak moeten leren... :waf:


- boeskoolcity - 12-01-2006

Treesong Wrote:
boeskoolcity Wrote:dinsdag ook naar de Horecava geweest.
Zuipen daar :Big Grin .. bijna de hele tijd bij De Monnik dranken gestaan.

Daarna amsterdam in naar verschillende kroegen.
Maar wat een shit daar. ze sluiten al om half 3 ](*,)

Oh? Ik ben om 6:00 thuisgekomen vanmorgen :waf:

:eeeek: uhh..... cker blijven hangen op de wallen :wink:


- Voyou - 13-01-2006

zo net trug van avodnej zuipen in amsterdman, zal morgen wel weer dit topixtpen vanwege kantner :8:

zat ik met vriendnen trouwens te blowne in bulldog op leideseplne, kwam er porlitieinval ofo, zerke 10 agentnem, zijn maar snel weggegan..


- Ricochan - 13-01-2006

Voyou Wrote:zo net trug van avodnej zuipen in amsterdman, zal morgen wel weer dit topixtpen vanwege kantner :8:

zat ik met vriendnen trouwens te blowne in bulldog op leideseplne, kwam er porlitieinval ofo, zerke 10 agentnem, zijn maar snel weggegan..


dat blowen en zuipen is niks van te merken :wink:


- Ekslem - 13-01-2006

Hehe, die Voyou heeft zo te zien als zijn 48.00 euries er gister doorheen gejaagd :razz: . Ik heb ook een knallende koppijn, maar heb geen druppel alcohol op gister Icon_evil


- Kennedy - 13-01-2006

Ekslem Wrote::razz: . Ik heb ook een knallende koppijn, maar heb geen druppel alcohol op gister Icon_evil
Komt omdat je zoveel naar het beeldscherm tuurt!! :wink:


- Ekslem - 13-01-2006

edit :|


- Kennedy - 13-01-2006

Ekslem Wrote:
Ekslem Wrote:Hehe, die Voyou heeft zo te zien als zijn 48.000 euries er gister doorheen gejaagd :razz: . Ik heb ook een knallende koppijn, maar heb geen druppel alcohol op gister Icon_evil
Dan doorgaan waarmee je gestopt was/bent doe ik ook :wink:


- Voyou - 13-01-2006

Ricochan Wrote:
Voyou Wrote:zo net trug van avodnej zuipen in amsterdman, zal morgen wel weer dit topixtpen vanwege kantner :8:

zat ik met vriendnen trouwens te blowne in bulldog op leideseplne, kwam er porlitieinval ofo, zerke 10 agentnem, zijn maar snel weggegan..


dat blowen en zuipen is niks van te merken :wink:

:oops: :oops: :oops:

Flinke koppijn vandaag, eens kijken of ik nog genoeg aspirines heb.. ](*,)


- goa - 19-01-2006

Vanaf 3;30 vanmiddag geborreld, vooral met Bor. Dat belooft weer wat qua kater morgen.... #-o


- Bor de Wolf - 19-01-2006

goa Wrote:Vanaf 3;30 vanmiddag geborreld, vooral met Bor. Dat belooft weer wat qua kater morgen.... #-o

sloeber


- Ekslem - 19-01-2006

Bor de Wolf Wrote:
goa Wrote:Vanaf 3;30 vanmiddag geborreld, vooral met Bor. Dat belooft weer wat qua kater morgen.... #-o

sloeber

sloebers!


- goa - 19-01-2006

Bor de Wolf Wrote:
goa Wrote:Vanaf 3;30 vanmiddag geborreld, vooral met Bor. Dat belooft weer wat qua kater morgen.... #-o

sloeber

OK het werd natuurlijk pas echt gezellig NA Wilfred......


- goa - 24-01-2006

Vanochtend om 7:30 zo lam als een balletje mijn bed ingerold. Vandaag typisch een geval van even flink de rug rechten en bikkelen maar.


- Treesong - 24-01-2006

Tegen vieren praten we verder :wink:


- Mukkus - 24-01-2006

Vanochtend om 8:00 de kroeg uitgezet, hij ging sluiten. 4 uurtjes staan wachten, hij is nu net weer open.


- Vret Mien Gras - 24-01-2006

Mukkus Wrote:Vanochtend om 8:00 de kroeg uitgezet, hij ging sluiten. 4 uurtjes staan wachten, hij is nu net weer open.

Internetkroeg?


- Mukkus - 24-01-2006

Nee. Dorpshuis, ik ben nu druk aan het wappen.


- BIERTEAM.NET - 26-01-2006

Kga vanavond een kater ophalen in Tilburg, vriend van me heeft daar een kamer, dus das een mooie gelegenheid! Kan het zijn dak je nog ergens tegen kom Ekslem?


- Ekslem - 26-01-2006

BIERTEAM.NET Wrote:Kga vanavond een kater ophalen in Tilburg, vriend van me heeft daar een kamer, dus das een mooie gelegenheid! Kan het zijn dak je nog ergens tegen kom Ekslem?

Nee helaas, sinds ik werk zelden in de stad op donderdag. Er is vanavond een feest in Tilburg alwaar Marco V draait, maar je moet kaartjes hebben (niet duur, geloof maar 2 eurie) en het is niet in het centrum.

Tips voor de donderdagavond heb ik niet echt. Op zaterdag zijn voor mij de leuke tenten Bolle en Uitstad. Je moet iig op het Puisplein en/of de Korte Heuvel zijn. Have fun!


- FC Wageningen - 19-03-2006

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: