The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Ekslem - 19-03-2006

Vandaag de hele dag lam op de banken gelegen, omdat ik gister veel te veel gezopen heb op een feessie met heel veel lekkere wijven :razz:


- Vret Mien Gras - 19-03-2006

Ekslem Wrote:Vandaag de hele dag lam op de banken gelegen, omdat ik gister veel te veel gezopen heb op een feessie met heel veel lekkere wijven :razz:

Dan ben je vast niet in Ede geweest zou Balthazar zeggen.....


- Bor de Wolf - 20-03-2006

Ekslem Wrote:omdat ik gister veel te veel gezopen heb op een feessie met heel veel lekkere wijven :razz:

En toen kon je je muizepikkie niet meer omhoog krijgen? Dat is toch wel jammer met al die lekkere iniminis op t feessie. Volgend jaar weer een puberfeestje in Sesamstraat moet je maar denken...

[Image: 260px-SheMayLookCleanBut.jpg]


- boeskoolcity - 20-03-2006

gisteren net zo lam....
zaterdagavond in de kroeg gewerkt. van 24.00 uur t/m 07.30.
was zondag morgen om 10.00 uur thuis #-o


- Ekslem - 14-09-2006

*HOP*

Toch wel last van al die Rhone wijntjes van gister tijdens de wijncursus.
Gingen er overigens goed in, vooral de chateauneuf du pape's. Denk overigens dat het niet mijn wijn is uit dat Rhone gebied!


- Ad Wim - 14-09-2006

Ben in constante staat van katerschap tijdens deze weken van KMT Puke


- Bor de Wolf - 14-09-2006

Ad Wim Wrote:Ben in constante staat van katerschap tijdens deze weken van KMT Puke

Ik zou het op prijs stellen als je wat meer tijd in je studie steekt en niet mijn belastingroebels aan drank uitgeeft. Zodoende blijven ook die twee hersencellen gespaard, zodat je misschien net binnen acht jaar kan afstuderen.


- Ad Wim - 14-09-2006

Na zes jaar op kosten van de staat geleefd te hebben, kan ik mezelf nu al ruim een jaar een serieuze student noemen; eeuwig, doch serieus.


- Bor de Wolf - 14-09-2006

Ad Wim Wrote:Na zes jaar op kosten van de staat geleefd te hebben, kan ik mezelf nu al ruim een jaar een serieuze student noemen; eeuwig, doch serieus.

Treurig dat je dan nog steeds tijdens de KMT nuldejaars loopt te zieken.


- Ad Wim - 14-09-2006

Wie zegt dat ik ze loop te zieken?


- Berend Botje - 14-09-2006

Nuldejaars bestaan helemaal niet. Je bedoelt waarschijnlijk eerstejaars.


- Ad Wim - 14-09-2006

Ze bestaan wel; wij noemen ze echter "jaars".


- Berend Botje - 14-09-2006

Nuldejaars bestaat niet, dat is wiskundig onmogelijk. Je begint te tellen met 1, en niet met 0.


- Ad Wim - 14-09-2006

Nul is een getal en je kunt best met tellen bij nul beginnen. In dit geval is het ook logisch, omdat ze eigenlijk nog geen lid zijn. Je zou ze ook aspirant-leden kunnen noemen, maar dat bekt niet lekker.


- Treesong - 14-09-2006

Omigod, dit gaat nog wel even duren :roll:


- Ekslem - 14-09-2006

Ad Wim Wrote:maar dat bekt niet lekker.

Het is idd niet onbelangrijk dat die jonge sletjes lekker bekken!


- Treesong - 14-09-2006

Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:maar dat bekt niet lekker.

Het is idd niet onbelangrijk dat die jonge sletjes lekker bekken!

Stoer


- Berend Botje - 14-09-2006

Ad Wim Wrote:Nul is een getal en je kunt best met tellen bij nul beginnen. In dit geval is het ook logisch, omdat ze eigenlijk nog geen lid zijn. Je zou ze ook aspirant-leden kunnen noemen, maar dat bekt niet lekker.

Goed, ik stel voor dat ik met jou een briefje van 5 euro wissel. Jij geeft mij daar voor 5 munten van 1 euro. Deze benoemen wij 0,1,2,3,4,5. Ok? Maar het gaat hier toch om studenten die aan hun eerste studiejaar zijn begonnen? Waarom noem je ze dan nuldejaars? Als ze adspirant-leden zijn noem ze dan ook zo, of anders gewoon foeten.


- Treesong - 14-09-2006

Berend Wortel Wrote:***

En wit is een kleur, hè Berend?


- Mukkus - 14-09-2006

Ik zou ze gewoon 'neukvlees' noemen....


- goa - 14-09-2006

Xtragaap4de


- Treesong - 14-09-2006

goa Wrote:Xtragaap4de

Man met de hamer op de koffie?


- Berend Botje - 14-09-2006

Treesong Wrote:
Berend Wortel Wrote:***

En wit is een kleur, hè Berend?
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.


- Ad Wim - 14-09-2006

Het zijn inderdaad studenten die aan hun eerste studiejaar zijn begonnen. Tevens kunnen ze dan lid worden van een vereniging. Alvorens ze daar echt lid worden, dienen ze eerst een kennismakingstijd te doorstaan. In de tijd van deze KMT zijn ze dus nog niet lid, maar er wel mee bezig, aspirant-lid aldus. Dit is de oorspronkelijke term, maar zoals gebruikelijk komen er vervolgens populairdere termen naar boven als nuldejaars en, afgekort, jaars. Tevens is er een negatievere term, die vaak gebruikt tijdens ontgroening, te weten phoeten / feuten.

En jouw voorbeeld is in dit geval natuurlijk geen relevant tegenvoorbeeld.


- Treesong - 14-09-2006

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Berend Wortel Wrote:***

En wit is een kleur, hè Berend?
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.

Ik leef om te leren OSmile


- Ekslem - 14-09-2006

Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:maar dat bekt niet lekker.

Het is idd niet onbelangrijk dat die jonge sletjes lekker bekken!

Stoer

Hoezo?


- Berend Botje - 14-09-2006

Ad Wim Wrote:Het zijn inderdaad studenten die aan hun eerste studiejaar zijn begonnen. Tevens kunnen ze dan lid worden van een vereniging. Alvorens ze daar echt lid worden, dienen ze eerst een kennismakingstijd te doorstaan. In de tijd van deze KMT zijn ze dus nog niet lid, maar er wel mee bezig, aspirant-lid aldus. Dit is de oorspronkelijke term, maar zoals gebruikelijk komen er vervolgens populairdere termen naar boven als nuldejaars en, afgekort, jaars. Tevens is er een negatievere term, die vaak gebruikt tijdens ontgroening, te weten phoeten / feuten.

En jouw voorbeeld is in dit geval natuurlijk geen relevant tegenvoorbeeld.

Mooi je geeft dus impliciet toe dat de term nuldejaars niets te maken heeft met tellen, maar zo maar een bedachte term is. Dan zijn we het eens, want daar kan ik geen bezwaar tegen maken. En wat het voorbeeld met euro's betreft, jij zegt dat je met/bij nul kunt beginnen te tellen. Als het niet in dit geval is, ben ik benieuwd in welk geval dan wel.


- Treesong - 14-09-2006

Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:maar dat bekt niet lekker.

Het is idd niet onbelangrijk dat die jonge sletjes lekker bekken!

Stoer

Hoezo?

I was being ironical


- Mukkus - 14-09-2006

Berend Botje Wrote:
Ad Wim Wrote:Het zijn inderdaad studenten die aan hun eerste studiejaar zijn begonnen. Tevens kunnen ze dan lid worden van een vereniging. Alvorens ze daar echt lid worden, dienen ze eerst een kennismakingstijd te doorstaan. In de tijd van deze KMT zijn ze dus nog niet lid, maar er wel mee bezig, aspirant-lid aldus. Dit is de oorspronkelijke term, maar zoals gebruikelijk komen er vervolgens populairdere termen naar boven als nuldejaars en, afgekort, jaars. Tevens is er een negatievere term, die vaak gebruikt tijdens ontgroening, te weten phoeten / feuten.

En jouw voorbeeld is in dit geval natuurlijk geen relevant tegenvoorbeeld.

Mooi je geeft dus impliciet toe dat de term nuldejaars niets te maken heeft met tellen, maar zo maar een bedachte term is. Dan zijn we het eens, want daar kan ik geen bezwaar tegen maken. En wat het voorbeeld met euro's betreft, jij zegt dat je met/bij nul kunt beginnen te tellen. Als het niet in dit geval is, ben ik benieuwd in welk geval dan wel.

Bij graden. Het is -4 graden en het wordt steeds warmer......
-4, -3, -2, -1, 0, 1, 2....heh, daar was ie al!


- Dugarry - 14-09-2006

=D>

De term neukvlees blijft me de rest van mn leven bij.

Tegenwoordig struinen ze de basisscholen al af om ze koelkastcontracten te geven. Tjah, regeren is vooruitzien.....