The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Scumpie - 14-02-2005

donderdag eerste gesprek bij de KNVB :8:

Het begin van een hele mooie stage is dan een feit :Big Grin


- Balthazar - 06-03-2005

Hop hop hup. en ik ben pas bet begonnee maar heb nika gegeten vanafond


- Bredanaar - 06-03-2005

Balthazar Wrote:Hop hop hup. en ik ben pas bet begonnee maar heb nika gegeten vanafond

Was ze lekker?
[Image: nika1,%206%20weken_t.jpg]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boxerhollander.nl/index2.htm">http://www.boxerhollander.nl/index2.htm</a><!-- m -->


- Balthazar - 06-03-2005

Wat een avond weer. Nee ik heb nika niet opgegeten :wink:


- Ekslem - 11-03-2005

Au, wat heb ik morgenvroeg een koppènd!


- Ekslem - 12-03-2005

Vanavond een feestje waar ook een aantal lingerie modellen aanwezig zijn. Jammie =P~


- Kleine Jan - 12-03-2005

lingerie modellen zijn niet altijd bij uitstek lekker natuurlijk... maar vaak wel :wink:


- Ekslem - 12-03-2005

Kleine Jan Wrote:lingerie modellen zijn niet altijd bij uitstek lekker natuurlijk... maar vaak wel :wink:

Ik ken ze en ze zijn heeeeeeeeeerlijk KJ! De lekkerste heeft trouwens iets met die Jan Joost van Gangelen van SS. Hopen dat die moet werken vanavond :razz:


- Mac - 12-03-2005

had je vanmiddag naar de rai moeten gaan...autoshow dus je denkt lekkere wijven!!! nee hoor te dik met vette cellulitus op hun benen en dan in van die strakke broekjes die half in hun naad zitten.


- Gerben Zonderland - 12-03-2005

Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:lingerie modellen zijn niet altijd bij uitstek lekker natuurlijk... maar vaak wel :wink:

Ik ken ze en ze zijn heeeeeeeeeerlijk KJ! De lekkerste heeft trouwens iets met die Jan Joost van Gangelen van SS. Hopen dat die moet werken vanavond :razz:

Hij was vandaag wel de hele middag aan het werk, dus ik vermoed dat ie vanavond vrij heeft. Ze werken daar meestal dagdelen...


- Kleine Jan - 12-03-2005

Jan Joost van Gangelen.. is dat die gozer die zo abnormaal veel met zijn ogen knippert?


- Ekslem - 12-03-2005

Mac Wrote:had je vanmiddag naar de rai moeten gaan...autoshow dus je denkt lekkere wijven!!! nee hoor te dik met vette cellulitus op hun benen en dan in van die strakke broekjes die half in hun naad zitten.

Ben gister naar de RAI geweest, nationale carrierebeurs. Hadden ze beter lekkere vrouwen beurs kunnen noemen! Jammer dat die Jan joost erbij is :8: Mannen prettige avond. Ik ben er van tussen!


- Ekslem - 13-03-2005

Kleine Jan Wrote:Jan Joost van Gangelen.. is dat die gozer die zo abnormaal veel met zijn ogen knippert?

Zou kunnen. Die jongere gast iig, met een enorme fok! Ut was een goei feestje iig. De jarige job had alleen iets teveel space cake op en is ervan half 2 tot 3 ff tussenuit geweest :razz:


- Aukinho - 17-03-2005

Frits, ik denk dat je dit topic even bent vergeten vanochtend.. :roll:


- Keyzer - 17-03-2005

Ik heb een enorme kater door de vrijspraak van Majstorovic... Ongelooflijk dat iemand die zó overduidelijk schuldig is, tóch is vrijgesproken!


- Balthazar - 17-03-2005

Keyzer Wrote:Ik heb een enorme kater door de vrijspraak van Majstorovic... Ongelooflijk dat iemand die zó overduidelijk schuldig is, tóch is vrijgesproken!


:Big Grin Goh ik niet :wink:


- WoutersWervelWinden - 09-04-2005

Het is nog nie theel laat, maar ben qwel aardig bezopen. een spelletje pottoepen gedaan. Het aantal punten dat je vroeg bepaalde hoeveel je moest zuipen. Als je het niet haalde moest je het aantal tientalpunten wat je vroeg zuipen. de kleur van de laatste kaart bepaalde weldk drankje....

Aanrader!


- Bocaloca - 10-04-2005

geen kater, maar gdv)(*@#*() moet alweer naar competitie


- Ekslem - 23-04-2005

Nonde knetter wat ben ik brak


- Kleine Jan - 23-04-2005

wat heb je gedaan


- Ekslem - 23-04-2005

Eerst thuis stevig gepilst en toen de plaatselijke horeca afgestruind. Ik was om 2 uur al helemaal klaar!


- Riekki - 23-04-2005

Heb ook een redelijke stuiter.....Ik ben alleen maar in de kroeg geweest waar de biertjes maar al te goed smaakte gister


- harry_bierdop - 24-04-2005

pfffffff *hik*

Nu op familiedag :roll: Opa & Oma worden allebei 80!


- Kleine Jan - 24-04-2005

Feliciteer Opa & Oma Bierdop van mij... =D>


- Bakke - 24-04-2005

Ik wou dat ik een kater had.


- goa - 24-04-2005

ja dat wou ik ook, verdomme al het tweede weekend dat verknald is door de griep


- Gerben Zonderland - 24-04-2005

goa Wrote:ja dat wou ik ook, verdomme al het tweede weekend dat verknald is door de griep

Ik dacht dat die griepgolf al weken geleden overgewaaid was. :|


- Kleine Jan - 24-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:ja dat wou ik ook, verdomme al het tweede weekend dat verknald is door de griep

Ik dacht dat die griepgolf al weken geleden overgewaaid was. :|

Na vanmiddag komen er in ieder geval weer 49.000 griepgevallen bij... :wink:


- Gerben Zonderland - 24-04-2005

Kleine Jan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
goa Wrote:ja dat wou ik ook, verdomme al het tweede weekend dat verknald is door de griep

Ik dacht dat die griepgolf al weken geleden overgewaaid was. :|

Na vanmiddag komen er in ieder geval weer 49.000 griepgevallen bij... :wink:

Oh, maar dat zijn allemaal j*den, dus dat gaat toch van de grote hoop..... :8:


- Berend Botje - 24-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Oh, maar dat zijn allemaal j*den, dus dat gaat toch van de grote hoop..... :8:

6 miljoen bedoel je?