The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- goa - 11-06-2005

Ik kan helaas niet vrijdag. I have to return some videotapes.


- Vret Mien Gras - 24-06-2005

Gisteravond striptease laten komen in cimbinatie met veel bier en dadelijk aan het werk Sad


- boeskoolcity - 07-07-2005

nooit meer sjikker op woensdag [-( cry


- Fabian - 24-07-2005

Arnhem gister.

Eerst JuicyLucy.

Stijn Vreven en Harald Wapenaar stonden daar zich vol te gooien met Baco. En probeerde chickies van 18/19 te scoren.... Zag er heel zielig uit overigens. In het veld bewegen ze goed, op de dansvloer zijn het net 2 houten klazen.... :eeeek:

Stijn kon het ook niet waarderen dat ik non-verbaal vroeg of hij z'n shirt ff omhoog wou doen. Hij werd aardig pissed, en gezien zijn goede relaties met die lelijke stink-uitsmijters daar, ben ik maar vertrokken.
(en het was gewoon een ruktentje)

Erna naar Bamboo, dat was nog erger!

Toen naar Bloopers, dat ging wel. Gezellige mensen wel.

Om de avond af te maken met Ricky Rivaro in Club Swingers. Al met al een gezellige avond, leuke binnenstad en vooral gezellig daar in Arnhem.

Maar wat is dat toch met die stoplichten als je buiten de randstad komt zeg, wat een fokking drama....!!!


- Ekslem - 24-07-2005

De Tilburgse kermis is uiteraard de place to be op het moment. Nog forummers die er een kijkje gaan nemen? Ik zelf heb overigens nog bar weinig vd kermis gezien :oops: . Gister ook meteen de kroegen opgezocht.


- Vret Mien Gras - 24-07-2005

Ik pakte gisteravond mijn welverdiende pilsjes en stond aan de bar bij de 4de kroeg tijdens mijn kruistocht en prompt zat dhr. Martin Verkerk weer naast me.
Allemaal sletjes om hem heen die hij telkens trakteerde op een drankje, schade!


- Dommel - 24-07-2005

Fabian Wrote:Maar wat is dat toch met die stoplichten als je buiten de randstad komt zeg, wat een fokking drama....!!!


Als je gewoon de snelweg had genomen had je weinig last van stoplichten gehad.


Overigens was ik vandaag in de regio Rotterdam, prachtige snelweg die A16 naar Dordrecht, 4-baans en een klein stukje zelfs 5-baans, vrij rustig op de weg, zondag, en midden in de bouwvak, mag je nog maar 100 Confused

Dus iedereen reed op de 2 rechtse banen terwijl er 4 of 5 beschikbaar zijn :roll:


- waf - 24-07-2005

Dommel Wrote:Overigens was ik vandaag in de regio Rotterdam, prachtige snelweg die A16 naar Dordrecht, 4-baans en een klein stukje zelfs 5-baans, vrij rustig op de weg, zondag, en midden in de bouwvak, mag je nog maar 100 Confused

Dus iedereen reed op de 2 rechtse banen terwijl er 4 of 5 beschikbaar zijn :roll:

ik zal vragen of ze de volgende bouwvak de borden '100' even weghalen of afplakken. of verzin anders een bord: '100 (behalve in de bouwvak)'.

richting dordt kun je overigens gewoon planken. terug zit er 1 onder een viaduct net na de moerdijk.


- Dommel - 24-07-2005

waf Wrote:richting dordt kun je overigens gewoon planken. terug zit er 1 onder een viaduct net na de moerdijk.


Ok thx, maar op de 1 of andere manier ben ik er in geslaagd om in 9 jaar tijd slechtst 1 X geflitst te zijn dus echt zorgen maak ik me niet :wink:


- Fabian - 24-07-2005

Hmm snelweg tot in de binnenstad van Arnhem lijkt me verdomde lastig Dommel.... :wink: !


- Marshall - 24-07-2005

Valt mee Fabian... Rijnbrug over en je zit al op de A325. Dan afslag Rotjeknor en je zit al op de 'echte' snelwegen Wink

(sinds een 1/2 maandje ben ik woonachtig in arnhem dusseh...)

Maar inderdaad, Arnhem kan erg gezellig zijn. Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat Nijmegen qua kroegen gezelliger is.

Verder kwam ik bij dit topic omdat ik de afsluiting van de 4daagse heb meegemaakt en dankzij een overactieve slaper na 5 uur alweer naast mijn bed stond zaterdag :|
Leve de paracetemol!


- SB - 25-07-2005

Marshall Wrote:Valt mee Fabian... Rijnbrug over en je zit al op de A325. Dan afslag Rotjeknor en je zit al op de 'echte' snelwegen Wink

(sinds een 1/2 maandje ben ik woonachtig in arnhem dusseh...)

Maar inderdaad, Arnhem kan erg gezellig zijn. Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat Nijmegen qua kroegen gezelliger is.

Verder kwam ik bij dit topic omdat ik de afsluiting van de 4daagse heb meegemaakt en dankzij een overactieve slaper na 5 uur alweer naast mijn bed stond zaterdag :|
Leve de paracetemol!

Je weet toch dat je die overactieve slaper niet bij je moet laten slapen :Big Grin


- Fabian - 25-07-2005

Weet ik Marsh, je bent er ook snel uit. Alleen ik zat bij de korenmarkt/Nieuwe plein, en we moesten ff zoeken. Uiteindelijk daar bij het 'transferium' geparkeerd na 2 rondjes. Alleen blijven al die stoplichten minstens een minuut op rood, ook al rijdt er geen hond rond.... :roll:


- harry_bierdop - 28-07-2005

Pff gister Biercantus gehad, hoofd voelt redelijk zwaar aan :roll:


- Treesong - 28-07-2005

Pfff, wat is het warm... heb best wel zin om een paar halve liters weg te tikken zo.... =P~

(zo, nu hoef ik die kater morgen niet meer te melden) :wink:


- Bocaloca - 28-07-2005

ghehe have fun treesong, drink dr een van mij
aangezien ik nu niet mag drinken Big Grin


- Gerben Zonderland - 28-07-2005

Treesong Wrote:Pfff, wat is het warm... heb best wel zin om een paar halve liters weg te tikken zo.... =P~

(zo, nu hoef ik die kater morgen niet meer te melden) :wink:

Ik doe mijn roze bloesje aan en bestel een Wittekerke Rosé... :wink:

http://www.brouwketel.nl/wittekerke_rose.html


- Treesong - 28-07-2005

bocaloca Wrote:ghehe have fun treesong, drink dr een van mij
aangezien ik nu niet mag drinken Big Grin

Maak dan maar even 4 euro over op m'n bankrekening, aangezien ik bij m'n stamcafé altijd met de pin betaal :wink:


- Mukkus - 28-07-2005

Oooooooooooohhhhhh...........bier. Nog een uurtje....


- Moker - 28-07-2005

Ik zit al een half uur naar de klok te staren....


- Mukkus - 28-07-2005

HT-Moker Wrote:Ik zit al een half uur naar de klok te staren....

Dan help ik je even: het is half vijf. Dan staat de grote wijzer helemaal onderaan en de kleine tussen de vier en de vijf.

Graag gedaan.


- Treesong - 28-07-2005

Nog geen 3 weken op een kantoor en nu al een klokstaarder geworden... :Big Grin


- Balthazar - 08-09-2005

Vandaag moest de onze grote vriend van eerder dit topic voor de rechter komen.

Uitspraak: 140 uur werkstraf en 3 maand voorwaardelijk+2 jaar proeftijd.

Dit is voor het terrasstoelen incident en het lastig vallen van een meisje.

Zijn vergunning was al ingetrokken maar helaas bleek zijn vrouw ook papieren te hebben en is het cafe overgegaan naar haar.

Maar goed hij hoeft nog maar een keer in 2 jaar wat te flikken en de hele zaak word opgedoekt!


- Vret Mien Gras - 18-09-2005

Ik ga alle kanten op nu....


- Vret Mien Gras - 18-09-2005

Ik ga mijn bordje macaroni maar op bed opeten....


- boeskoolcity - 18-09-2005

Vret Mien Gras Wrote:Ik ga mijn bordje macaroni maar op bed opeten....

hehe je krijgt toch maandag pas de kater als je zaterdag hebt gezopen.

ik had er trouwens ook weer goed last van gisteren, en dan moest ik ook nog snacht's in een cafe werken.. En daar MOET je weer drinken 8-[


- Balthazar - 18-09-2005

boeskoolcity Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ga mijn bordje macaroni maar op bed opeten....

hehe je krijgt toch maandag pas de kater als je zaterdag hebt gezopen.

ik had er trouwens ook weer goed last van gisteren, en dan moest ik ook nog snacht's in een cafe werken.. En daar MOET je weer drinken 8-[


Je MOET alleen naar het toilet!


- Ekslem - 18-09-2005

Krijgen we die discussie weer :razz: Je moet helemaal niet naar het toilet :8:


- Balthazar - 18-09-2005

oke je MOET je behoeftes doen :wink:


- boeskoolcity - 19-09-2005

Balthazar Wrote:
boeskoolcity Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ik ga mijn bordje macaroni maar op bed opeten....

hehe je krijgt toch maandag pas de kater als je zaterdag hebt gezopen.

ik had er trouwens ook weer goed last van gisteren, en dan moest ik ook nog snacht's in een cafe werken.. En daar MOET je weer drinken 8-[


Je MOET alleen naar het toilet!

ik moest drinken..het werd me in de keel gegoten :wink: