The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Treesong - 19-09-2005

boeskoolcity Wrote:ik moest drinken..het werd me in de keel gegoten :wink:

Moet dit niet in het Ontgroening topic?


- Mukkus - 19-09-2005

boeskoolcity Wrote:ik moest drinken..het werd me in de keel gegoten :wink:

Was dat bier lauwwarm, misschien?


- Scumpie - 19-09-2005

Ekslem Wrote:Krijgen we die discussie weer :razz: Je moet helemaal niet naar het toilet :8:

Je moet niet persé naar het toilet nee, je moet echter wel schijten.

Anders krijg je buikpijn..


- boeskoolcity - 20-09-2005

Mukkus Wrote:
boeskoolcity Wrote:ik moest drinken..het werd me in de keel gegoten :wink:

Was dat bier lauwwarm, misschien?

neej het was het drankje Hot & Sweet


- Ekslem - 25-09-2005

Gisteravond was het Bacardi Batbeats =D>
Nu is het Bacardi bad beats Icon_evil


- Marshall - 26-09-2005

...... :8: :eeeek: voor het eerst sinds lange tijd vannacht weer boven de plee gehangen... Kolere, wat viel dat wijntje slecht... :oops:


- Balthazar - 26-09-2005

whaha ik ben gister morgen door een kameraad naar huis gebracht :Big Grin
Fiets kwijt, fietsensleutel ook kwijt, mobiel weggegooid. :eeeek: gister na Twente maar ff kameraad op gebeld of hij iets wist waar alles gebleven was! na de wedstrijd dus maar de stad door gegaan en fiets en mobiel ook nog weer gevonden ook :wink:


- Marshall - 26-09-2005

Tsja, in Oldenzaal zijn ze nog wat angstig voor moderne techniek dus zo'n mobieltje laten ze inderdaad gewoon op de grond liggen...


- Balthazar - 26-09-2005

Marshall Wrote:Tsja, in Oldenzaal zijn ze nog wat angstig voor moderne techniek dus zo'n mobieltje laten ze inderdaad gewoon op de grond liggen...


Nou volgens mijn kameraad had ik em in de bosjes gegooid bij het politiebureau maar omdat het donker was kon ik em niet weer vinden


- waf - 26-09-2005

Balthazar Wrote:maar omdat het donker was kon ik em niet weer vinden

ben je hem 2x kwijtgeraakt?


- Treesong - 26-09-2005

Marshall Wrote:...... :8: :eeeek: voor het eerst sinds lange tijd vannacht weer boven de plee gehangen... Kolere, wat viel dat wijntje slecht... :oops:

1 wijntje? Tssssss.... :Big Grin


- Marshall - 26-09-2005

Treesong Wrote:
Marshall Wrote:...... :8: :eeeek: voor het eerst sinds lange tijd vannacht weer boven de plee gehangen... Kolere, wat viel dat wijntje slecht... :oops:

1 wijntje? Tssssss.... :Big Grin
Big Grin flesje uiteraard... maar een 1/4 heb ik weggespoeld. Wat er mis mee was weet ik niet maar die viel echt verkeerd!


- Jansoe - 26-09-2005

Ik heb nu ook al 1,5 dag last van een kater. NIet van de drank, wel van het nieuws dat ik gisteren kreeg.

Blijkt een van mijn beste vrienden te zijn overleden gisteren :cry: :cry: :cry: :cry:


- Bredanaar - 26-09-2005

:| spijt me voor je. ziekte? verongelukt? :o


- Jansoe - 26-09-2005

ziekte. Sad


- Bor de Wolf - 27-09-2005

Gisteren te veel grenadine gedronken in t praathuis.


- Gerben Zonderland - 27-09-2005

waf Wrote:
Balthazar Wrote:maar omdat het donker was kon ik em niet weer vinden

ben je hem 2x kwijtgeraakt?

:lol:

Een ezel stoot zich in't algemeen....


- goa - 28-09-2005

God dat belooft weer wat qua kater morgen. Vooral omdat ik morgenochtend college moet geven. De eerste die een vraag stelt wordt tot de orde geroepen middels een mawashi geri in het gelaat.


- Bor de Wolf - 29-09-2005

goa Wrote:God dat belooft weer wat qua kater morgen. Vooral omdat ik morgenochtend college moet geven. De eerste die een vraag stelt wordt tot de orde geroepen middels een mawashi geri in het gelaat.

Gewoon improviseren en veel film- en andere ongein in het college proppen en de kinderen zijn weer blij. Ik kom nu "pas" binnenwaggelen en heb ook weer te veel grenadine op. Vroeger kon ik nog zonder een nachtje slaap, maar ik word ook een dagje ouder. Eerst die culinaire hoogstandjes maar ff uitkotsen, dan cl-herhalingen kijken met een fris gepoetst gebit:
[Image: dog_hangover.jpg]


- Gerben Zonderland - 29-09-2005

Zeg eh, Bor, ouwe recycle-teckel, wat doe jij eigenlijk de godganse dag?


- Dugarry - 29-09-2005

Drinken, eten, kotsen.... Zo te lezen dan.


- Bor de Wolf - 29-09-2005

Gerben Zonderland Wrote:Zeg eh, Bor, ouwe recycle-teckel, wat doe jij eigenlijk de godganse dag?

Ik zit een paar uur per dag in t pak van Pino. De rest van de tijd zit ik bij de vrijwillige brandweer of op t forum. Dat is t wel zo'n beetje.


- Marshall - 29-09-2005

Overigens heeft een van de katers nog wat opgeleverd... Van de week brak bij het openen van een flesje bier de bovenkant van de hals af, slechts een paar mm maar ik heb toch een mailtje naar de tukkers gestuurd. Vandaag een vrouwke aan de deur die namens Grolsch het flesje kwam ophalen en meteen een doosje met in totaal 12 biertjes (2 flesjes van 6 verschillende soorten) achter heeft gelaten... Beterrrr!


- Mukkus - 29-09-2005

Daar moeten wel sporen van Tukker-urine inzitten.


- Bredanaar - 29-09-2005

Marshall Wrote:Overigens heeft een van de katers nog wat opgeleverd... Van de week brak bij het openen van een flesje bier de bovenkant van de hals af, slechts een paar mm maar ik heb toch een mailtje naar de tukkers gestuurd. Vandaag een vrouwke aan de deur die namens Grolsch het flesje kwam ophalen en meteen een doosje met in totaal 12 biertjes (2 flesjes van 6 verschillende soorten) achter heeft gelaten... Beterrrr!

Das knap van Grolsch :eeeek: Icon_question


- Bor de Wolf - 29-09-2005

Marshall Wrote:Overigens heeft een van de katers nog wat opgeleverd... Van de week brak bij het openen van een flesje bier de bovenkant van de hals af, slechts een paar mm maar ik heb toch een mailtje naar de tukkers gestuurd. Vandaag een vrouwke aan de deur die namens Grolsch het flesje kwam ophalen en meteen een doosje met in totaal 12 biertjes (2 flesjes van 6 verschillende soorten) achter heeft gelaten... Beterrrr!

Ik heb gehoord dat het de bedoeling was dat je iets meer kreeg dan dit karige pretpakket, maar men kwam in het tukkerland een schaap tegen:
[Image: grolsch_600.jpg]


- Bredanaar - 29-09-2005

Zat mukkus er niet in? :wink:


- Marshall - 29-09-2005

Bredanaar Wrote:
Marshall Wrote:Overigens heeft een van de katers nog wat opgeleverd... Van de week brak bij het openen van een flesje bier de bovenkant van de hals af, slechts een paar mm maar ik heb toch een mailtje naar de tukkers gestuurd. Vandaag een vrouwke aan de deur die namens Grolsch het flesje kwam ophalen en meteen een doosje met in totaal 12 biertjes (2 flesjes van 6 verschillende soorten) achter heeft gelaten... Beterrrr!

Das knap van Grolsch :eeeek: Icon_question

sorry, verkeerd verwoord. Ik bedoel uiteraard 12 flesjes van 6 verschillende soorten, derhalve 2 flesjes per soort. Schnappy?


- Riekki - 30-09-2005

Belgische biertjes zijn niet goed voor Riekki :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


- Treesong - 30-09-2005

Wat er ook gebeurt bij RBC-NAC: ik ga het op een gruwelijk zuipen zetten!