The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dit is het grote Kater-onderwerp - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Dit is het grote Kater-onderwerp (/showthread.php?tid=57)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


- Ekslem - 30-09-2005

Ik denk dat ik een avondje over ga slaan. Ik val bijna in slaap hier achter mijn pc-tje en ben zwaar mijn snor aant drukken!


- Bor de Wolf - 30-09-2005

Ekslem Wrote:Ik denk dat ik een avondje over ga slaan. Ik val bijna in slaap hier achter mijn pc-tje en ben zwaar mijn snor aant drukken!

Neem een biertje, daar knap je van op


- Ekslem - 30-09-2005

Bor de Wolf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik denk dat ik een avondje over ga slaan. Ik val bijna in slaap hier achter mijn pc-tje en ben zwaar mijn snor aant drukken!

Neem een biertje, daar knap je van op

Nu nog niet, maar het zal er vanavond uiteindelijk toch wel weer op uitdraaien.


- BIERTEAM.NET - 30-09-2005

Eindelijk een btje bijgekomen van gisteravond, en ook net op tijd, kmoet weer aant werk Confused


- goa - 01-10-2005

[Image: B137.jpg]

[Image: plus.jpg]

[Image: ncoke02.jpg]

[Image: equals.gif]

[Image: sabertooth.gif]


- harry_bierdop - 01-10-2005

goa Wrote:[Image: B137.jpg]

[Image: plus.jpg]

[Image: ncoke02.jpg]

[Image: equals.gif]

[Image: sabertooth.gif]

haha leuke rebussen :8:


- Bor de Wolf - 01-10-2005

Ik zou op dit moment wel wat columbiaans marcheerpoeder kunnen gebruiken. Heb je nog wat over, of heb je het per abuis over de pasta-saus gestrooid?

Mijn vaste leveranciers zeggen dat ze tegenwoordig alleen maar bridge spelen:
[Image: jacobsees.jpg]


- goa - 01-10-2005

Ik heb wat ik over had over de pannenkoeken gestrooid. Ik ken nog wel een aardige bridgeclub in Zuid waar je behoorlijk zaken kan doen naar het schijnt.


- Bor de Wolf - 01-10-2005

Ja, ik heb daar laatst een alleraardigste man ontmoet:
[Image: Melchers03.jpg]


- harry_bierdop - 07-10-2005

*hop*

Door problemen met het forum en het daardoor 's nachts niet erop komen beetje afgezakt!

Maar het is weer zover! 04.30 eindelijk in me, eigen, bedje. Kwart voor 7 ging de wekker weer vanmorgen.

Maar de vlinders in me buik van gisteren maken, VOORLOPIG, een hoop goed :8:


- Ekslem - 07-10-2005

Hehe, Harry is fulieft!


- Treesong - 07-10-2005

Onwaize spaiker in me kop, maar toch braaf aan het sprookjesboekenillustreren geslagen... m'n laatste herinnering van gisternacht betreft de zwetende reet van een paaldanseres :roll:


- Ekslem - 07-10-2005

Treesong Wrote:Onwaize spaiker in me kop, maar toch braaf aan het sprookjesboekenillustreren geslagen... m'n laatste herinnering van gisternacht betreft de zwetende reet van een paaldanseres :roll:

Hehe, gaarne details!


- harry_bierdop - 07-10-2005

Ekslem Wrote:Hehe, Harry is fulieft!

Zou ut :-k

:-({|=


- Bredanaar - 07-10-2005

Treesong Wrote:Onwaize spaiker in me kop, maar toch braaf aan het sprookjesboekenillustreren geslagen... m'n laatste herinnering van gisternacht betreft de zwetende reet van een paaldanseres :roll:

Zat ze in de 'Dik-Trom-houding' dan? :lol: :wink:


- Treesong - 07-10-2005

Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Onwaize spaiker in me kop, maar toch braaf aan het sprookjesboekenillustreren geslagen... m'n laatste herinnering van gisternacht betreft de zwetende reet van een paaldanseres :roll:

Zat ze in de 'Dik-Trom-houding' dan? :lol: :wink:

Nee, ik had het te druk met overeind blijven staan :wink:

Maar 't was gewoon een ordinaire standaard vrijgezellen dinges... eerst flink paella en zarzuela zitten bikken bij de beste Spanjaard van Amsterdam en vervolgens na een rondje Nieuwmarkt naar Diep waar de vrijgezel opeens 'naar een tent met lekkere wijven' wilde... dus heb ik het zootje maar op sleeptouw genomen naar een paaldansclub met ranzige wijven -- en vanaf dat moment weet ik niks meer Sad


- harry_bierdop - 07-10-2005

Quote:Nee, ik had het te druk met overeind blijven staan :wink:

=D>


- BIERTEAM.NET - 07-10-2005

harry_bierdop Wrote:*hop*

Door problemen met het forum en het daardoor 's nachts niet erop komen beetje afgezakt!

Maar het is weer zover! 04.30 eindelijk in me, eigen, bedje. Kwart voor 7 ging de wekker weer vanmorgen.

Maar de vlinders in me buik van gisteren maken, VOORLOPIG, een hoop goed :8:

Volgens mij is Harry niet rechtstreeks in z'n eigen bedje gekropen :wink:

Maar zag er goed uit hoor, was ze niet meer boos omdat ik d'r bier had omgegooid? :oops:


- Bor de Wolf - 07-10-2005

[Image: kater.jpg]


- harry_bierdop - 07-10-2005

BIERTEAM.NET Wrote:
harry_bierdop Wrote:*hop*

Door problemen met het forum en het daardoor 's nachts niet erop komen beetje afgezakt!

Maar het is weer zover! 04.30 eindelijk in me, eigen, bedje. Kwart voor 7 ging de wekker weer vanmorgen.

Maar de vlinders in me buik van gisteren maken, VOORLOPIG, een hoop goed :8:

Volgens mij is Harry niet rechtstreeks in z'n eigen bedje gekropen :wink:

Maar zag er goed uit hoor, was ze niet meer boos omdat ik d'r bier had omgegooid? :oops:

hehehehehehe de tering, dat gedeelte was ik allang weer vergeten! Was zelfs vergeten dak jou nog had gezien hehehe! Hoelaat was da?


- BIERTEAM.NET - 07-10-2005

harry_bierdop Wrote:hehehehehehe de tering, dat gedeelte was ik allang weer vergeten! Was zelfs vergeten dak jou nog had gezien hehehe! Hoelaat was da?

Zo, kheb dus weer indruk gemaakt :|

Maar denk dat dat rond een uurtje of 2 was... Je leek niet eens zo ver weg :wink:


- Ekslem - 07-10-2005

anderhalve meter?


- BIERTEAM.NET - 07-10-2005

Ekslem Wrote:anderhalve meter?

Nou ik ben toch wel iets closer met Harry :wink:


- Bor de Wolf - 08-10-2005

beetje misselijk
[Image: kater.jpg]


- Genomico - 08-10-2005

Zo, ben m'n bed ook maar 'ns uitgestapt na een bruiloft... Het bier ging met een moordend tempo naar binnen :Big Grin Gelukkig bij de bruidegom ook en dat is natuurlijk altijd leuk om te zien :Big Grin


- Ricochan - 08-10-2005

Ik ging om 7 uur slapen en om 12 uur al weer op....ga zo maar weer aan het bier, dan voel ik me denk ik weer wat beter :8:


- Ekslem - 10-10-2005

Dead Waarom toch weer niet naar huis kunnen gaan Icon_evil .


- Bocaloca - 10-10-2005

Vrdomme wat heb ik klote geslapen Icon_evil


- Ricochan - 10-10-2005

Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Onwaize spaiker in me kop, maar toch braaf aan het sprookjesboekenillustreren geslagen... m'n laatste herinnering van gisternacht betreft de zwetende reet van een paaldanseres :roll:

Zat ze in de 'Dik-Trom-houding' dan? :lol: :wink:

Nee, ik had het te druk met overeind blijven staan :wink:

Maar 't was gewoon een ordinaire standaard vrijgezellen dinges... eerst flink paella en zarzuela zitten bikken bij de beste Spanjaard van Amsterdam en vervolgens na een rondje Nieuwmarkt naar Diep waar de vrijgezel opeens 'naar een tent met lekkere wijven' wilde... dus heb ik het zootje maar op sleeptouw genomen naar een paaldansclub met ranzige wijven -- en vanaf dat moment weet ik niks meer Sad


Ja ja... :wink:


- Ekslem - 10-10-2005

twee koppen koffie verder, maar heb nog steeds het idee dat ik het vandaag niet ga trekken. Ik doe wel net of ik een cursus aant doornemen ben of zo :oops: