The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ronde 32 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Ronde 32 (/showthread.php?tid=6005)

Pages: 1 2


Ronde 32 - Peter - 01-05-2011

15 Mei - 14:30 Heracles Almelo ADO Den Haag -
15 Mei - 14:30 De Graafschap VVV-Venlo -
15 Mei - 14:30 Vitesse Excelsior -
15 Mei - 14:30 Roda JC sc Heerenveen -
15 Mei - 14:30 FC Groningen PSV -
15 Mei - 14:30 Willem II NAC Breda -
15 Mei - 14:30 Feyenoord NEC -
15 Mei - 14:30 FC Utrecht AZ -
15 Mei - 14:30 Ajax FC Twente -

Fucking lastig. Maar als ik me er goed doorheen sla mag ik naar Barcelona en Valencia. :-k


Re: Ronde 32 - gittermaster - 01-05-2011

zeker lastig. Junker captain denk ik? Maar inderdaad heel lastig


Re: Ronde 32 - Bredanaar - 01-05-2011

Graafschap, Vitesse, NAC, Feyenoord, Roda :-k


Re: Ronde 32 - Peter - 01-05-2011

gittermaster Wrote:zeker lastig. Junker captain denk ik? Maar inderdaad heel lastig

Ik hou niet zo van een spits ©. Als de CV's hun dag hebben scoort ie niet en ben je meteen de pisang met max. 2x4 punten terwijl een verdediger alleen maar de 0 hoeft te houden voor 2x8. :-k


Re: Ronde 32 - gittermaster - 01-05-2011

mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Ik denk dat de gemiddelde goeie spits meer scoort dan een gemiddelde goede verdediger de 0 houdt.
Echter een verdediger die scoort is dan mooi, maar ja; Vertonghen, te lastig, Vlaar? onzeker, eentje van PSV? te lastig, granqvist, Ivens? te lastig.
Ik zie geen zeker verdedigers hoor


Re: Ronde 32 - Peter - 02-05-2011

gittermaster Wrote:mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Ik denk dat de gemiddelde goeie spits meer scoort dan een gemiddelde goede verdediger de 0 houdt.
Echter een verdediger die scoort is dan mooi, maar ja; Vertonghen, te lastig, Vlaar? onzeker, eentje van PSV? te lastig, granqvist, Ivens? te lastig.
Ik zie geen zeker verdedigers hoor

Vertonghen ©. Jullie gaan toch winnen? Tongue


Re: Ronde 32 - waf - 02-05-2011

Peter Wrote:
gittermaster Wrote:mee eens, maar vind maar eens een verdediger waarvan hij de 0 gaat houden deze ronde...
Ik denk dat de gemiddelde goeie spits meer scoort dan een gemiddelde goede verdediger de 0 houdt.
Echter een verdediger die scoort is dan mooi, maar ja; Vertonghen, te lastig, Vlaar? onzeker, eentje van PSV? te lastig, granqvist, Ivens? te lastig.
Ik zie geen zeker verdedigers hoor

Vertonghen ©. Jullie gaan toch winnen? Tongue

ik neem verdedigers van roda (hempte uiteraard), vitesse (die moeten voor eigen publiek echt nog wel ff wat goedmaken) en grafschaap (vvv is klaar, en buijs neemt de vrije trappen!). en vooruit, ronnie vlaar erbij.


Re: Ronde 32 - gittermaster - 02-05-2011

ik denk inderdaad dat we gaan winnen, maar het zou echt zomaar 3-2 kunnen worden.
Hempte is inderdaad ook een goeie optie.
Vlaar zal na 2 weken inderdaad wel weer fit zijn. Feyenoord wint die laatste pot thuis ook wel dik denk ik, maar veel houdt Feyenoord niet de 0


Re: Ronde 32 - Peter - 12-05-2011

Wat een waardeloze ronde.

Wie van onderstaande 'logische' clubs nemen we toch niet?

Roda JC (mist het defensieve blok Vormer, Wielaert terwijl Heerenveen met Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh de laatste tijd toch aardig aanvalt)

of

Heracles (Everton geschorst, verder weinig interessante spelers qua aantal goals, bijna allemaal kaartenpakkers)

of

Vitesse (dat gekke Excelsior, maar Vitesse moet ook nog en Bony scoort zeer vaak)

of

Ajax (thuis met het publiek er vol achter zou toch 3 punten moeten worden, maar houden ze de nul? Wie gaat scoren als Hamdaoui er niet bij is?)

of

AZ (Utrecht mist met Nesu, Wuytens en Vorstermans sowieso de halve achterhoede, Cornelisse viel 2 weken terug blessé uit en Schut trainde vandaag niet omdat hij aanslagen is doordat hij op Nesu viel met dat verschrikkelijke ongeval, maaaar Utrecht-uit blijft altijd lastig)

:-k


Re: Ronde 32 - gittermaster - 12-05-2011

neem gewoon die gekke lasnik... Nac is ook niet echtiets en Willem II gaat nu vrij spelen en gewoon 3-1 winnen


Re: Ronde 32 - waf - 12-05-2011

Peter Wrote:Wat een waardeloze ronde.

Wie van onderstaande 'logische' clubs nemen we toch niet?

Roda JC (mist het defensieve blok Vormer, Wielaert terwijl Heerenveen met Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh de laatste tijd toch aardig aanvalt)

of

Heracles (Everton geschorst, verder weinig interessante spelers qua aantal goals, bijna allemaal kaartenpakkers)

of

Vitesse (dat gekke Excelsior, maar Vitesse moet ook nog en Bony scoort zeer vaak)

of

Ajax (thuis met het publiek er vol achter zou toch 3 punten moeten worden, maar houden ze de nul? Wie gaat scoren als Hamdaoui er niet bij is?)

of

AZ (Utrecht mist met Nesu, Wuytens en Vorstermans sowieso de halve achterhoede, Cornelisse viel 2 weken terug blessé uit en Schut trainde vandaag niet omdat hij aanslagen is doordat hij op Nesu viel met dat verschrikkelijke ongeval, maaaar Utrecht-uit blijft altijd lastig)

:-k

roda wint van heerenveen.

heracles wint van ado, fledderus is natuurlijk een leuke optie bij die pot. aremnteiros ook wel trouwens.

ajakkes twente, daar zou ik niet op inzetten, juist niet als je een reis naar barca kan winnen.

az wint gewoon bij utrecht, ze zitten er bij utrecht helemaal doorheen, helemaal nu met nesu.
daarom neem ik sigturson.

graag gedaan, mag ik nu mee naar nou camp met je? of ga je liever met zo'n brabantse varkensboer?


Re: Ronde 32 - Peter - 12-05-2011

Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k

Als ik nog 3e wordt mag je wel mee naar Feyenoord-PSV komend seizoen. :clown: Of misschien pak ik dan wel Ajax-uit. :-k


Re: Ronde 32 - waf - 13-05-2011

Peter Wrote:Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k

Als ik nog 3e wordt mag je wel mee naar Feyenoord-PSV komend seizoen. :clown: Of misschien pak ik dan wel Ajax-uit. :-k

van de grafschaap zou ik gewoon 2 verdedigers nemen. als je echt wilt thrill seeken zou ik daar zelfs 1 aanvoerder van maken. armenteiros is geen moetje, fledderus de beste heracles optie denk ik.

ook van roda zou ik een verdediger pakken.

zelf vind ik vitesse excelsior te onvoorspelbaar om in deze ronde mee te nemen.


Re: Ronde 32 - Peter - 13-05-2011

waf Wrote:
Peter Wrote:Als je Sigturson en Aremnteiros neemt kun je uit het rijtje Bony, Junker en Poepon nog maar 1 iemand opstellen. :-k

Als ik nog 3e wordt mag je wel mee naar Feyenoord-PSV komend seizoen. :clown: Of misschien pak ik dan wel Ajax-uit. :-k

van de grafschaap zou ik gewoon 2 verdedigers nemen. als je echt wilt thrill seeken zou ik daar zelfs 1 aanvoerder van maken. armenteiros is geen moetje, fledderus de beste heracles optie denk ik.

ook van roda zou ik een verdediger pakken.

zelf vind ik vitesse excelsior te onvoorspelbaar om in deze ronde mee te nemen.

Roda JC zie je zonder Wielaert en Vormer (controlerende sterkhouders) de nul houden tegen Assaidi, Beerens, Dost en Narsingh? Ik verwacht in die pot eerder een 3-2 uitslag ofzo áls Roda wint.

Fledderus pakt altijd geel, als ie dan geen assist of goal heeft ben je de zak. Ik wil wel 2x Heracles, maar zie ze de nul niet houden en aanvallend weinig interessants te kiezen. Confused

Traint Vlaar trouwens al weer of doet die nog niet mee zondag?


Re: Ronde 32 - Sjaak - 15-05-2011

WANNEER GAAN DIE LUIE HEAUMEAUS DE EINDSTAND LATEN ZIEN !!!!!

IK BEN BENIEUWD OF DE PRIJZEN OOIT WORDEN UITGEKEERD. IK HEB ER EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SLECHT GEVOEL BIJ.


Re: Ronde 32 - cruijff - 16-05-2011

Gefeliciteerd Peter!! =D>


Re: Ronde 32 - Peter - 16-05-2011

Sjaak Wrote:WANNEER GAAN DIE LUIE HEAUMEAUS DE EINDSTAND LATEN ZIEN !!!!!

IK BEN BENIEUWD OF DE PRIJZEN OOIT WORDEN UITGEKEERD. IK HEB ER EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SLECHT GEVOEL BIJ.

Één ding moet je ze meegeven.. prijzen komen altijd netjes en vrij snel! Ben wel nog benieuwd naar de eindstand superweekenden.. kan zijn dat ik ook nog een reisje naar Valencia heb gewonnen. Icon_twisted En dat bordspel van Sjek heb ik nog gewonnen in de 2e periode geloof ik. Alle mogelijk prijzen binnen dan dus. :eten:


Re: Ronde 32 - waf - 16-05-2011

feli peter, superknap echt.


Re: Ronde 32 - gittermaster - 16-05-2011

beaam. Echt heel netjes Peter, zeer knappe prestatie


Re: Ronde 32 - Antidote - 16-05-2011

Zeer netjes gedaan Peter =D>


Re: Ronde 32 - Bredanaar - 17-05-2011

Notworthy Geweldig knap Peter, hartelijk gefeliciteerd =D> =D> =D>


Re: Ronde 32 - Peter - 19-05-2011

Algemeen klassement
1. Erik van Kempen
2. Vreemdelingenlegioen
3. LUNETTENAZIONALE
4. Marco Fanbastisch
5. SCF Ridderkerk
6. fc komt wel goed
7. Roy
8. Vijf Spisten
9. Denans
10. Bocalli Juniors

Super weekend winnaar;
1. Erik van Kempen


Periode winnaars
1. BAGGIOOIJ
2. Erik van Kempen
3. boonoEnschede
4. Roy
5. FC OuweRoos
6. De bikkels van Mario
7. Vijf Spisten
8. Dirk


Dus ook naar Valencia. Toch nog iets te vieren dit seizoen! \Big Grin/

Bedankt voor de felicitaties trouwens!


Re: Ronde 32 - Dugarry - 19-05-2011

Van harte, zeer knap!

Wat heb je allemaal gewonnen nu met dit spel dit seizoen?


Re: Ronde 32 - Peter - 19-05-2011

Dugarry Wrote:Van harte, zeer knap!

Wat heb je allemaal gewonnen nu met dit spel dit seizoen?

Dit jaar die 2 voetbalwedstrijden en dat spel van Sjek van Gelder. Wil iemand dat kopen voor een tientje? Heb ik mijn inleg weer terug. Hakkuh


Re: Ronde 32 - Dugarry - 19-05-2011

Dat jodenspel raak je vast wel kwijt aan Waf of EJR Hakkuh


Re: Ronde 32 - Mac - 19-05-2011

very nice! feli peter, inderdaad erg knappe prestatie.


Re: Ronde 32 - centre court - 19-05-2011

Peter = Erik van Kempen. Account van pappa ofzo?


Re: Ronde 32 - Dugarry - 20-05-2011

:lol:


Re: Ronde 32 - Sjaak - 20-05-2011

Peter Wrote:Algemeen klassement
1. Erik van Kempen
2. Vreemdelingenlegioen
3. LUNETTENAZIONALE
4. Marco Fanbastisch
5. SCF Ridderkerk
6. fc komt wel goed
7. Roy
8. Vijf Spisten
9. Denans
10. Bocalli Juniors

Super weekend winnaar;
1. Erik van Kempen


Periode winnaars
1. BAGGIOOIJ
2. Erik van Kempen
3. boonoEnschede
4. Roy
5. FC OuweRoos
6. De bikkels van Mario
7. Vijf Spisten
8. Dirk


Dus ook naar Valencia. Toch nog iets te vieren dit seizoen! \Big Grin/

Bedankt voor de felicitaties trouwens!


En dat allemaal door die ene dag van Wijnaldum......lucky lucky bastard!


Re: Ronde 32 - Bumme - 20-05-2011

Peter Wrote:
Dugarry Wrote:Van harte, zeer knap!

Wat heb je allemaal gewonnen nu met dit spel dit seizoen?

Dit jaar die 2 voetbalwedstrijden en dat spel van Sjek van Gelder. Wil iemand dat kopen voor een tientje? Heb ik mijn inleg weer terug. Hakkuh

Heel mooi! Van harte en enjoy de wedstrijden!