The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Forum Supporter 2011 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Forum Supporter 2011 (/showthread.php?tid=6045)

Pages: 1 2

Forum Supporter 2011 - Mac - 20-06-2011

Heren (en een enkele dame),

Het 7e jaar competitieteam zit er inmiddels alweer op, het gaat hard! Ook dit jaar hebben we weer een rekening gehad van de host. Dit jaar heb ik hem gelukkig een stuk naar beneden weten te krijgen omdat ik paar dingen heb kunnen laten vallen die we niet gebruikten. Hierdoor zijn we van 190 euro naar 110 euro gegaan wat uiteraard mooi is meegenomen.

Uiteraard zou ik het op prijs stellen als jullie daar weer een bijdrage aan willen leveren en forum supporter willen worden. Voor de mensen die het principe niet kennen: elk jaar kun je 'forum supporter' worden door 5 euro over te maken. Hiermee wordt dan de webhost betaald.

Zoals elk jaar kunnen de bijdrages overgemaakt worden op:
61 53 54 688
M. van Doesselaar
Amsterdam

Re: Forum Supporter 2011 - Overdune - 20-06-2011

Overgemaakt, wie volgt?

Re: Forum Supporter 2011 - Jansoe - 20-06-2011

Ik zei op het voetbalforum al dat ik dat binnenkort zal doen, dus ik volg sowieso, Overdune. :wink:

Re: Forum Supporter 2011 - Overdune - 22-06-2011

Deze is al weer lekker aan het zakken. Hoe staat het met de bijdragen mensen? Van het tennisforum reken ik toch op de volgende regelmatige posters (in willekeurige volgorde):

Stille
CC
Haggie
Scholten
Kraai
Ad Wim
Mindlight
Mitch
André
Arco
Tampie
Buurs
The Player
Michael K

En dan mis ik er vast nog een paar. Gewoon meteen ff die vijf eurootjes overmaken, een schijntje voor een jaar forummen en twee tellen werk!

Re: Forum Supporter 2011 - Haggie - 22-06-2011

Dat komt uiteraard goed kerel!

Re: Forum Supporter 2011 - buurs - 22-06-2011

Ik neem aan dat Ad 50 euro stort. :8:

Re: Forum Supporter 2011 - kuiper - 22-06-2011

Is overgemaakt!

Re: Forum Supporter 2011 - Ad Wim - 22-06-2011

Krijgen we OD weer met dat dwingende, man man...

Voor die 5 euro kun je ook bijna non-stop 5 banen live op wimbledon zien, Ad!

Nee hoor, die actie gold niet meer. En dat is maar twee weken, dit is een heel jaar!

:8:

Ad Wim Wrote:Krijgen we OD weer met dat dwingende, man man...

Dat interesseert me geen zak, ik probeer alleen Mac een beetje te helpen. Je weet toch precies hoe dat gaat Ad, niemand maakt het meteen over en als het topic wegzakt en niemand zegt meer wat, komt er geen cent binnen. Dus maak nu maar snel die 5 euro over, des te eerder ben je van m'n gezeik af. Wink

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Krijgen we OD weer met dat dwingende, man man...

Dat interesseert me geen zak, ik probeer alleen Mac een beetje te helpen. Je weet toch precies hoe dat gaat Ad, niemand maakt het meteen over en als het topic wegzakt en niemand zegt meer wat, komt er geen cent binnen. Dus maak nu maar snel die 50 euro over, des te eerder ben je van m'n gezeik af. Wink

Dat heb ik al gedaan. En ik maak ook altijd meer over.

Het gaat erom dat het een vrije keuze is en blijft, en zo breng je het niet. Desalniettemin wordt er hier altijd wel door iedereen overgemaakt. Af en toe een bump is natuurlijk prima en zelfs aan te raden, maar hoe jij het brengt, werkt bij mij alleen maar averechts, en dus wellicht bij anderen ook.
Ga je ook bij al je buren langs dat ze moeten doneren aan Greenpeace? 5 euro is een schijntje voor een beter milieu!

Nee hoor, ik heb een hekel aan bedelen. Maar de mensen hier hebben er al wat voor gekregen, namelijk een jaar forummen betaald door Mac, dus dat vind ik wat anders. Het is uiteraard vrijblijvend, maar als ik het zo breng komt er natuurlijk niets binnen.

Re: Forum Supporter 2011 - Scholten! - 22-06-2011

Done.

Re: Forum Supporter 2011 - centre court - 22-06-2011

Uiteraard maak ik deze week direct mijn bijdrage over. Ben wel met Ad eens dat t gepush van Overdune dat proces zeker niet versneld.

Re: Forum Supporter 2011 - andre - 22-06-2011

Overdune Wrote:Deze is al weer lekker aan het zakken. Hoe staat het met de bijdragen mensen? Van het tennisforum reken ik toch op de volgende regelmatige posters (in willekeurige volgorde):

Stille
CC
Haggie
Scholten
Kraai
Ad Wim
Mindlight
Mitch
André
Arco
Tampie
Buurs
The Player
Michael K

En dan mis ik er vast nog een paar. Gewoon meteen ff die vijf eurootjes overmaken, een schijntje voor een jaar forummen en twee tellen werk!
Ja natuurlijk, geen probleem. De oproep staat er echter pas sinds maandag op, ik neem aan dat het niet erg is dat ik niet elke dag internetbankier.

centre court Wrote:Uiteraard maak ik deze week direct mijn bijdrage over. Ben wel met Ad eens dat t gepush van Overdune dat proces zeker niet versneld.

Juist wel, al twee betalingen erbij.

Re: Forum Supporter 2011 - Mac - 31-07-2011

Aangezien we de kosten van de host nog niet kunnen dekken met het huidige bedrag een subtiele reminder voor de mensen die wel van plan waren te betalen maar dit nog niet gedaan hadden.

Re: Forum Supporter 2011 - buurs - 31-07-2011

Ik zal het nog even doen.

Re: Forum Supporter 2011 - Stille - 31-07-2011

Done, zojuist overgemaakt

Re: Forum Supporter 2011 - _Tampie - 31-07-2011

Bijdrage is overgemaakt.

Re: Forum Supporter 2011 - Ad Wim - 31-07-2011

Hadden jullie allemaal nog niks overgemaakt? Ik begin steeds meer de waarde in te zien van OD's reminders...

Re: Forum Supporter 2011 - Haggie - 01-08-2011

Hele goede reminder Ad. :oops:

Re: Forum Supporter 2011 - _Tampie - 01-08-2011

Ad Wim Wrote:Dat heb ik al gedaan. En ik maak ook altijd meer over.

Het gaat erom dat het een vrije keuze is en blijft, en zo breng je het niet. Desalniettemin wordt er hier altijd wel door iedereen overgemaakt. Af en toe een bump is natuurlijk prima en zelfs aan te raden, maar hoe jij het brengt, werkt bij mij alleen maar averechts, en dus wellicht bij anderen ook.
Ga je ook bij al je buren langs dat ze moeten doneren aan Greenpeace? 5 euro is een schijntje voor een beter milieu!

Ik forum meestal op het werk en daar heb ik geen mogelijk om te internetbankieren. Dus een reminder is inderdaad goed.

Re: Forum Supporter 2011 - Haggie - 01-08-2011

Als ik thuis ben vanavond, regel ik het meteen. Sorry voor de vertraging.

Re: Forum Supporter 2011 - buurs - 01-08-2011

Haggie Wrote:Als ik thuis ben vanavond, regel ik het meteen. Sorry voor de vertraging.

Re: Forum Supporter 2011 - buurs - 01-08-2011

Heb het overgemaakt!

Re: Forum Supporter 2011 - Overdune - 08-08-2011

Ad Wim Wrote:Hadden jullie allemaal nog niks overgemaakt? Ik begin steeds meer de waarde in te zien van OD's reminders...

Hate to say I told you so, but...I told you so. Wink