![]() |
De rechtstreekse degradatiestrijd - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: De rechtstreekse degradatiestrijd (/showthread.php?tid=6366) |
De rechtstreekse degradatiestrijd - Stille - 13-03-2012 Resterende programma's De Graafschap Graafschap-Feyenoord NEC-Graafschap Graafschap-Utrecht Ajax-Graafschap Graafschap-Heracles Groningen-Graafschap Graafschap-Excelsior ADO Den Haag-Graafschap Excelsior Excelsior-FC Groningen FC Utrecht-Excelsior Excelsior-NEC Feyenoord-Excelsior Excelsior-Twente Vitesse-Excelsior Graafschap-Excelsior Excelsior-PSV Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Haggie - 13-03-2012 Het onderlinge duel wordt beslissend! Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - centre court - 13-03-2012 De Graafschap wint van Utrecht en Excelsior thuis. En ze zullen ergens nog wel verdwaald 1 of 2x gelijkspelen. Exc moet eigenlijk thuis winnen van Nec en Roda. Verder gaan ze weinig punten pakken. Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Stille - 13-03-2012 Groningen is uit ook zwak dus daar verwacht ik een zege. Groningen komt ook nog eens zonder supporters ivm boycot. De komende weken zijn cruciaal Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Overdune - 19-03-2012 3 puntjes binnen en een plekje gestegen. =D> Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Haggie - 19-03-2012 Graafschap gaat weer jojo'en. Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Stille - 22-03-2012 Haggie Wrote:Het onderlinge duel wordt beslissend! De kans is erg groot. Ik zie Excelsior thuis winnen van Groningen en NEC. Graafschap pakt Utrecht en Heracles thuis. Dan komt het op de restpunten aan. Excelsior pakt max 3 punten tegen Twente, PSV, Feyenoord, Utrecht, Vitesse. Graafschap kan bij NEC en Den Haag ook nog wel wat graaien. Wordt een speciale wedstrijd op woensdag 2 mei. Lekker hoor doordeweeks pff Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Stille - 30-03-2012 Graafschap wordt door 70% bestempeld als laatste maar volgens mij is het programma van Excelsior veel lastiger. Daarnaast wint De Graafschap op zeker thuis van Excelsior. Excelsior kan niet tegen dat vechtvoetbal Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - _Tampie - 30-03-2012 Het zal mij volledig worst zijn wie er uit vliegt. Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Jansoe - 30-03-2012 Het zal om die onderlinge wedstrijd gaan als ik het zo zie.... Re: De rechtstreekse degradatiestrijd - Haggie - 30-03-2012 Graafschap gaat eruit. RE: De rechtstreekse degradatiestrijd - Stille - 23-04-2012 Denk je dat nu nog steeds Haggie? Wij hebben geen ploeg die kan ploeteren op het slechte veld op de Vijverberg. Daarnaast denk ik dat de Graafschap nog wel een puntje of meer pakt in de uitwedstrijden bij het al uitgespeelde Groningen of Den Haag. Zou wel klote zijn maar goed : een jaartje winnen en een keer bovenin spelen is ook geen straf. Daarnaast heeft bijna iedereen een doorlopend contract |