The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Barcelona / Boekarest - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Barcelona / Boekarest (/showthread.php?tid=6430) |
Barcelona / Boekarest - Atlanta - 21-04-2012 De sheets zijn bekend. Barcelona: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/425/mds.pdf Boekarest: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/773/mds.pdf RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 21-04-2012 Je kan vanaf nu een team maken. De q's etc worden in de loop van het weekend verder aangepast. RE: Barcelona / Boekarest - _Tampie - 21-04-2012 (21-04-2012, 03:26 PM)Atlanta Wrote: De sheets zijn bekend. Goed bezig Atlanta. Zowel met dit soort posts als met je teams! Jij had echt nog geen ervaring met dit spel of een van z'n varianten? Echt goed bezig dan! RE: Barcelona / Boekarest - Atlanta - 21-04-2012 (21-04-2012, 07:00 PM)_Tampie Wrote:(21-04-2012, 03:26 PM)Atlanta Wrote: De sheets zijn bekend. Dankje! Dit is m'n eerste jaar FTM, wel m'n tweede jaar ATP Draw Challenge. Verder heb ik echt nog nooit aan dit soort spellen meegedaan, maar ik volg het internationale tennis wel al een aantal jaren. ![]() Tot nog toe heb ik redelijk wat geluk gehad, hopelijk blijft dat zo! Het seizoen is nog lang. Het is in ieder geval een erg leuk spel. ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Atlanta - 22-04-2012 Melzer heeft trouwens afgezegd voor Boekarest. De onderste helft van de main draw is hierdoor veranderd: http://www.atpworldtour.com/Share/Event-Draws.aspx?EventId=773&Year=2012 RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 23-04-2012 Jammer...Wordt al best veel gespeeld. Hierdoor meer dezelfde keuzes van de goedkopere spelers. RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 23-04-2012 Stepanek speelt ook niet in Barcelona als ik het zo zie, want RRH speelt nu tegen Schwank RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 23-04-2012 Q-spots Boekarest: Crivoi-ZOPP BRANDS-Dodig Seppi-RUFIN BALAZS-Lacko Daarnaast is Cvojka LL en speelt tegen Stebe RE: Barcelona / Boekarest - EB Sports - 23-04-2012 Souza in 2 toernooien? RE: Barcelona / Boekarest - rhubarb - 23-04-2012 Joao Sousa (Por) en Joao Souza (Bra) RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 23-04-2012 Das lekker dan. Was vergeten te checken vanavond (ja de drive wordt na jaren wat minder) en zag via twitter dat Ferrer vorige week een schouderblessure had. Snel gewisseld en wat aangekikt (oa Lopez haha) Dat gaat weer wat worden deze week RE: Barcelona / Boekarest - centre court - 23-04-2012 Zou mooi zijn als Ferrer niet ver komt. Voor 180 punten mag ie er uit. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2012 We gaan beginnen met direct 6 partijen: crivoi-zopp (hup zopp) fognini-sousa (hup souza) seppi-rufin (hup seppi) tomic-gulbis gimeno-kukushkin jaziri-anderson RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2012 De enige met Souza in de top 10. Do it ! Seppi begint zoals ie altijd begint : serviceverlies RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2012 Seppi 0-4 pff RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 24-04-2012 Bedoel je nu Sousa of Souza? Tis een beetje verwarrend ![]() Zopp wint in ieder geval. Dat is niet ongunstig ![]() Seppi breakt terug op moment dat Rufin voor de wedstrijd serveerde! Kom op Seppi!!! RE: Barcelona / Boekarest - Mist - 24-04-2012 Ja goede zege voor Zopp, die maakt zijn verkiezing daarmee waar. Nu hopen dat Seppi de partij weet om te draaien. RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 24-04-2012 (24-04-2012, 12:37 PM)Mist Wrote: Ja goede zege voor Zopp, die maakt zijn verkiezing daarmee waar. Seppi pakt in ieder geval de 2e set in de TB! RE: Barcelona / Boekarest - Mist - 24-04-2012 En vervolgens ook de derde, gelukkig. Wel triest van Kamke. Nou had ik simpelweg geen idee wat ik met mijn laatste centen moest en heb ik tien seconden voor de deadline maar wat aangeklikt. Maar 0 punten is altijd te weinig. En dan wint Gil, die ik in mijn originele team had, voordat ik dat 's avonds moest omgooien vanwege Golubev, wel van Granollers. Ben benieuwd hoe ver die gaat komen.. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 24-04-2012 Balen van Souza. Had er wel wat meer van verwacht! RE: Barcelona / Boekarest - mindlight - 24-04-2012 Koning Fabio doet wat er verwacht werd, keurig. En ook Lacko pakt de set RE: Barcelona / Boekarest - Mist - 24-04-2012 Nice dat de Q-combi Zopp/Brands doet waar ik op hoopte ![]() Iets anders: de site van SteveG lijkt met malware geïnfecteerd te zijn, dus vermijd die even ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Jansoe - 24-04-2012 Brands dus ook door. 17 van de 17 door naar de 2e ronde. Dat is me nog niet eerder overkomen. Natuurlijk waren er al een paar gespeeld voor de deadline, maar toch. RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Vandaag 13 wedstrijden in Barcelona en 4 in Boekarest. Hopen dat het vandaag wat drukker op het forum is. Alleen Jansoe, Mist, Mindlight en ik hebben gisteren gepost. Komop jongens! Laat het forum weer een beetje leven RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Kan een duur weekje worden voor Atlanta met al die goedkope gasten die door zijn t.o.v. zijn Nadal. Met Nadal zal hij sowieso niet uitlopen. Zijn eerste matige keuze ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Stille - 25-04-2012 Shit Ferrer gaat toch spelen. Had beetje de hoop dat het toch niet ging met die schouder. Heeft geluk dat ie Krajinovic treft RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Verloor vorige week nog van Huta galung dus moet kunnen voor David...Al was Ferrer zijn prestatie ook niet top vorige week ![]() RE: Barcelona / Boekarest - Atlanta - 25-04-2012 (25-04-2012, 10:28 AM)kooltje Wrote: Kan een duur weekje worden voor Atlanta met al die goedkope gasten die door zijn t.o.v. zijn Nadal. Mijn doel was deze week om te consolideren; met Nadal heb je een vrijwel zekere 500 punten. Maar goed, in mijn 'scenario calculator' (met o.a. W Nadal, QF Verdasco, F Murray, W Simon, SF Troicki, QF Baghdatis, F Mayer) eindig ik gewoon weer in de top 10 deze week. Niks aan het handje dus. ![]() RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Hup Kei, Albert en Federico! RE: Barcelona / Boekarest - kooltje - 25-04-2012 Dit wordt een record setwinst voor Montanes.. (25-04-2012, 11:20 AM)kooltje Wrote: Dit wordt een record setwinst voor Montanes.. 17 minuten en 28 seconde |