The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Winston-Salem - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Winston-Salem (/showthread.php?tid=6568)

Pages: 1 2


Winston-Salem - Mac - 19-08-2012

Voor de mensen die toch thuis blijven vandaag, de database is open!


RE: Winston-Salem - centre court - 19-08-2012

Wordt nog een lastige week zo. Dure spelers terwijl er amper punten te verdienen zijn.


RE: Winston-Salem - _Tampie - 19-08-2012

Wel lastig wat betreft de juiste samenstelling, maar er zijn hier natuurlijk geen grote verschillen te maken.


RE: Winston-Salem - kuiper - 20-08-2012

Echt niks aan zo'n weekje.
Probeer toch een paar vreemde keuze's te maken (toch niet al te veel te verliezen)
Geen standaard team!


RE: Winston-Salem - andre - 20-08-2012

Volgens mij bestaat er in zo'n week geen standaard-team.
Je kunt wel een hoop van die goedkope gasten nemen die in R2 zitten, maar grote kans dat ze er voor 10 punten af gaan.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 20-08-2012

Dat had ik ook, daarom ook Roddick maar genomen.
Had bijna Gulbis en Goffin nog ingewisseld voor Benneteau, maar dat vond ik iets te gevaarlijk.


RE: Winston-Salem - andre - 20-08-2012

Dan zou je inderdaad wel een groot risico nemen.


RE: Winston-Salem - Jansoe - 20-08-2012

Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?


RE: Winston-Salem - kuiper - 20-08-2012

Ik heb wel voor Benneteau gekozen en verrassend voor mijn non-held Robin Haase.
Een vlaag van verstandverbijstering denk ikSmile
Nee ik heb gekozen voor Benne en Haase, omdat die de US Open toch niet belangrijk vinden en het vorig jaar hier ook goed deden.
En ik verwacht ook wel wat van Bellucci, die Tsonga gaat er toch niet voor.
Hierdoor kon ik niet Stakkie nemen, maar die had ook niet niet gewonnen voor 22.00 uur.


RE: Winston-Salem - Overdune - 20-08-2012

(20-08-2012, 10:05 PM)Jansoe Wrote: Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?

FTM werkt altijd met de ranglijst voordat die bijgewerkt wordt op maandag door de ATP, aangezien de db altijd al in het weekend open gaat.


RE: Winston-Salem - _Tampie - 20-08-2012

(20-08-2012, 10:05 PM)Jansoe Wrote: Waarom kan Gulbis gekozen worden? Die staat toch buiten de top 150?

We gebruiken altijd de ranking van de week ervoor, omdat de draw al voor maandag wordt ingevoerd. Vorige week stond Gulbis nog in de top 150, volgende week is hij niet meer te kiezen inderdaad!

Smile scherp OD


RE: Winston-Salem - buurs - 20-08-2012

YOUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HakkuhHakkuhEusa_clapEusa_clap


RE: Winston-Salem - Overdune - 20-08-2012

Ik denk dat die jongen wel een biertje gaat drinken vanavond. Smile


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 20-08-2012

Ik heb voor Roddick gekozen omdat ie het toernooi kan winnen. Dat deed ie een paar weken geleden nog en kan ie hier ook prima doen. Maar het is ook ruk geweest daarna, dus hij kan er ook zo tegen Blake af. Ach, dan verlies ik wat punten. Anders had ik alternatieven als Blake, Harrison en Kubot gehad, daar word je ook niet vrolijk van. Nu heb ik kans op een medaille, met mijn spelers mooi verdeeld over het schema.


RE: Winston-Salem - _Tampie - 20-08-2012

Je team is wat te standaard voor een gouden medaille denk ik Smile


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 20-08-2012

Is dat serieus bedoeld?

Ik denk dat ik een end kom als Roddick het toernooi wint.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 21-08-2012

Klasse Andy! En Goffin natuurlijk ook.


RE: Winston-Salem - kuiper - 21-08-2012

Roddick - Blake 7-6(6) 7-6(6)
Ik zal het niet over geluk hebben Ad, gefeliciteerd dus met je goede keuze.
Maar het was nipt hoor, ik had BlakeAngry


RE: Winston-Salem - _Tampie - 21-08-2012

Ook lang over getwijfeld, maar de prestatie van Roddick in Atlanta heeft me toch over de streep getrokken en niet teveel naar vorige week gekeken toen Roddick slecht en Blake redelijk (maar zeker niet meer dan dat) presteerde.

Op naar de SF iig Roddick!

(20-08-2012, 10:31 PM)Ad Wim Wrote: Is dat serieus bedoeld?

Ik denk dat ik een end kom als Roddick het toernooi wint.

Ja was serieus bedoeld, met een standaard team moet het wel exact zo vallen anders vis je naast het goud.

Ter illustratie, ik heb hetzelfde als jou met Harrison ipv Lu. Wint Harrison van Granollie en verliest Lu van Dolgo, dan kun je al vaarwel zeggen tegen goud. Verder niet gekeken naar de teams, maar met weinig spelers in je team die niemand heeft is je kans op goud erg klein. Vergelijk bijvoorbeeld vorige week waar Chardy erg weinig was gekozen, als die uitzonderlijk goed presteert (SF) dan is dat de sleutel tot goud.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 21-08-2012

Zoals andre zegt, er is in zo'n week nauwelijks een standaard team aan te wijzen.

Maar als we het er dan toch over hebben, het was veel meer standaard als ik ipv Roddick jongens als Harrison, Nalbandian en/of Darcis had gehad. Dan had ik namelijk de hele top van gekozen spelers. Nu niet.
Ik zeg niet dat mijn kans op goud groot is, maar ik heb er iig kans op door het kiezen van Roddick, en daar ben ik blij mee.
Dat het zo dicht bij elkaar ligt dat als Lu nu verliest en Harrison wint, lijkt me onvermijdelijk in zo'n kleine week.

En als je duurste jongen iemand is die maar 2x gekozen is in de top 10, heb je sowieso geen standaard team.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 21-08-2012

Mooi, Benneteau eruit. Iig weer een goede keuze gemaakt.
Jammer van Lu en Darcis.


RE: Winston-Salem - centre court - 21-08-2012

Wat een week. Er gaat hier nog geen 100 punten verschil gemaakt worden. Of er moet een hele aparte winnaar komen.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 22-08-2012

Is Roddick zo'n gekke winnaar? Of Nalbandian?


RE: Winston-Salem - centre court - 22-08-2012

Tsonga en Berdych lijken me de ''logische'' winnaars. Roddick, Nalbi, Isner en Querrey kunnen hier ook winnen. Met Roddick, Isner en Nalbi is nog een beetje verschil te maken, met Querrey niet.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 22-08-2012

In zo'n pre-GS week denk ik dat de winnaar komt uit dat tweede rijtje. En Isner is niet helemaal fit volgens mij, dus die zal niet voluit gaan.


RE: Winston-Salem - _Tampie - 22-08-2012

Als Isner niet de finale haalt, Kubot niet de SF haalt, en Dolgo nu van Nalbandian wint, en Roddick en Querrey beiden de SF halen, dan hebben Ad Wim, Mist en ik goud. In bepaalde scenario's zijn er nog meer gouden plakken.

Ik zat er naast Ad.

Terwijl ik het bekijk geeft Roddick de tb weg aan Darcis.... wat is dat dan weer.


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 22-08-2012

Klote! Kom op ouwe en grinttegel!


RE: Winston-Salem - Ad Wim - 22-08-2012

Prima dolgo, nu Roddick nog.


RE: Winston-Salem - buurs - 22-08-2012

Winst Roddick is natuurlijk nid.

Blake serveerde voor de 1e set en werd gebroken...allemaal nid


RE: Winston-Salem - centre court - 22-08-2012

Klasse steve