![]() |
Site en/of app voor assists. - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Site en/of app voor assists. (/showthread.php?tid=6582) |
Site en/of app voor assists. - Sjaak - 25-08-2012 Voorheen was de app Johnny Wants de perfecte app voor de voetbaliefhebber. Helaas wordt deze gratis app niet meer geupdate en is deze gestrand in schoonheid. Wie weet er een goede website of app waar de statistieken (inclusief assist) snel worden weergegeven? RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 25-08-2012 gratis??? Ik heb er gewoon voor betaald hoor. Jammer dat ie niet meer wordt ge-update. Was echt een fantastische app RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 27-08-2012 ik gebruik deze app ook nog steeds, dit weekend nog. Bij mij werkt hij nog steeds prima, dus ik snap even niet waarom jullie hem niet meer gebruiken? RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 27-08-2012 ??? hij doet t bij mij gewoon niet meer RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 27-08-2012 (27-08-2012, 10:28 PM)gittermaster Wrote: ??? hij doet t bij mij gewoon niet meer wat voor telefoon heb je? ik een iphone en net nog ff gechecked maar geen problemen! RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 27-08-2012 hier ook een iphone. Elk tabje alleen maar een zwart scherm, zie alleen overal de bovenkant (live today) bijvoorbeeld RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 28-08-2012 wat gek, ik heb daar van het weekend ook wel last van gehad maar nu doet hij het gewoon weer. En volgens mij doet die van Riekki het ook niet meer. Heel vreemd.. ![]() RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 28-08-2012 Ik heb ze gemaild... info@relephant.nl Dat schijnt het bedrijf te zijn die de app ontwikkeld heeft RE: Site en/of app voor assists. - Sjaak - 28-08-2012 (28-08-2012, 02:52 PM)gittermaster Wrote: Ik heb ze gemaild... Gitter, laat even weten als je antwoord hebt ontvangen! RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 31-08-2012 Reactie terug. Beste Dennis, Bedankt voor je email. Wij waren ons er niet van bewust dat onze Johnny App niet meer goed werkte. Ik wil je dan ook hartelijk danken dat je ons hierop geattendeerd hebt. Daarvoor krijg jij 100 euro bestedings tegoed voor alle APPS van Relephant. De App werkt inmiddels weer, Met vriendelijke groet, Prima, hij werkt weer! Graag gedaan. RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 31-08-2012 haha meen je niet, heb je echt 100 euro bestedingstegoed gehad? ![]() maaruh.. bij mij doet hij het nu juist niet, ik blijf hangen op een zwart scherm zie wel de knopen onderaan en "live today" maar daartussen blijft t zwart! ![]() RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 31-08-2012 dat wat jij nu hebt, had ik eerst. Heb jij wel een betaalde versie? RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 31-08-2012 Hij doet t weer,geen idee waarom nu opeens wel ![]() RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 01-09-2012 met wifi werkt hij niet, maar als ik wifi uitzet en op 3G ga werkt hij wel... lekker vaag ![]() RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 01-09-2012 sinds jou mail werkt die van mij niet meer, Gitter.. daarvoor nooit problemen ![]() RE: Site en/of app voor assists. - gittermaster - 01-09-2012 ![]() ![]() ![]() RE: Site en/of app voor assists. - Kleine Jan - 05-09-2012 Quote:Je maakt mijn dag weer goed! Ole! hij doet het weer! |