![]() |
CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: CTM week 29 Aptos San Marino Rio (/showthread.php?tid=6847) |
CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 03-08-2013 Scholten 174 CC 167 P Beense 166 Roffaboy 160 Mitch 155 Jornstars 151 Mindlight 148 Stille146 Rhubarb 119 Haggie 112 Scholten 8-2-4 P Beense 7-4-3 Roffaboy 5-6-5 CC 5-5-1 Jornstars 5-2-3 Mindlight 5-1-2 Mitch 4-4-4 Stille 4-2-4 Rhubarb 3-4-2 Haggie 3-3-2 RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Jornstars - 04-08-2013 Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Volandri def. Huta Galung Rio: Den Bakker def. A. Gonzalez RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - centre court - 05-08-2013 De fanatiekste van allemaal staat gewoon bijna onderaan. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 05-08-2013 Yep degene die elke wedstrijd volgt (vanuit kantoor, de auto en zelfs de lucht) Het is een trieste zaak RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Mitch - 05-08-2013 Aptos: Reynolds def. Klahn* San Marino: Huta Galung def. Gimeno-Traver Rio: Andreozzi def. Gonzalez RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Peter Beense - 05-08-2013 Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Gimeno-Traver def. Vesely Rio: A. Gonzalez def. De Bakker RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - rhubarb - 05-08-2013 Aptos: Baker* def. Bemelmans* San Marino: Huta Galung def. Rufin Rio: De Bakker def. Gonzalez RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - centre court - 05-08-2013 Aptos: Harrison def. Johnson San Marino: Gimeno-Traver def. Ungur Rio: Souza def schwartzmann Ook voor Scholten. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 05-08-2013 Stille en Roffaboy Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - mindlight - 05-08-2013 Aptos : Harrison def. Johnson San Marino : Vesely def. Kavcic Rio : Souza def. De Bakker RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Haggie - 05-08-2013 Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* Hopelijk gaat 't voetbal met die 25 ploegen van je, beter als dit spel! RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 06-08-2013 Jornstars: Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Volandri def. Huta Galung Rio: De Bakker def. A. Gonzalez Mitch: Aptos: Reynolds def. Klahn* San Marino: Huta Galung def. Gimeno-Traver Rio: Andreozzi def. Gonzalez Peter Beense: Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Gimeno-Traver def. Vesely Rio: Gonzalez def. De Bakker Rhubarb: Aptos: Baker* def. Bemelmans* San Marino: Huta Galung def. Rufin Rio: De Bakker def. Gonzalez CC: Aptos: Harrison def. Johnson San Marino: Gimeno-Traver def. Ungur Rio: Souza def schwartzmann Scholten: Aptos: Harrison def. Johnson San Marino: Gimeno-Traver def. Ungur Rio: Souza def schwartzmann Stille: Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* Roffaboy: Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* Mindlight: Aptos : Harrison def. Johnson San Marino : Vesely def. Kavcic Rio : Souza def. De Bakker Haggie : geen inzending RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Haggie - 06-08-2013 Ik laat me hier door jou niet de regels maken. Staat er ergens dat ik geen 6wkn pauze mag nemen? Ik wil terug in de stand en de punten van vorige week erbij. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 07-08-2013 6 weken pauze? dat deed je vorige jaren bij ftm en de voetbaltoto ook en vervolgens vul je nooit meer wat in. Maar ik zal je een plezier doen. Ik ga je oude punten wel weer opzoeken. Wat een vent ben jij zeg, zelden zo iets meegemaakt ![]() Edit: aangepast RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Haggie - 07-08-2013 (07-08-2013, 09:05 AM)Stille Wrote: 6 weken pauze? dat deed je vorige jaren bij ftm en de voetbaltoto ook en vervolgens vul je nooit meer wat in. Maar ik zal je een plezier doen. Ik ga je oude punten wel weer opzoeken. Wat een vent ben jij zeg, zelden zo iets meegemaakt Ik heb hiervoor inleg betaald he, dus me er zomaar uithalen dat kan niet ![]() Ik zie nog mogelijkheden genoeg dit jaar met CTM. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 07-08-2013 Schwank moet het weer gaan doen deze week. Wel lekker dat die Souza eruit is. Best boring zo overdag zonder tennis ![]() RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Haggie - 07-08-2013 (07-08-2013, 01:13 PM)Stille Wrote: Schwank moet het weer gaan doen deze week. Wel lekker dat die Souza eruit is. Is er geen hockey of waterpolo? RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 07-08-2013 ![]() RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 07-08-2013 Jornstars: Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Volandri def. Huta Galung Rio: De Bakker def. A. Gonzalez Mitch: Aptos: Reynolds def. Klahn* San Marino: Huta Galung def. Gimeno-Traver Rio: Andreozzi def. Gonzalez Peter Beense: Aptos: Harrison def. Donskoy San Marino: Gimeno-Traver def. Vesely Rio: Gonzalez def. De Bakker Rhubarb: Aptos: Baker* def. Bemelmans* San Marino: Huta Galung def. Rufin Rio: De Bakker def. Gonzalez CC: Aptos: Harrison def. Johnson San Marino: Gimeno-Traver def. Ungur Rio: Souza def schwartzmann Scholten: Aptos: Harrison def. Johnson San Marino: Gimeno-Traver def. Ungur Rio: Souza def schwartzmann Stille: Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* Roffaboy: Aptos : Harrison def Klahn* San Marino : Gimeno def Lajovic* Rio : De Bakker def Schwank* Mindlight: Aptos : Harrison def. Johnson San Marino : Vesely def. Kavcic Rio : Souza def. De Bakker RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 10-08-2013 Huo Bradley en Eduardo vanavond! Tijd om eens wat puntjes goed te gaan maken RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Scholten! - 10-08-2013 En we zijn terug. Klaar om met CC en Peter te bepalen wie CTM gaat winnen dit jaar. Voor de overige managers die ik niet noem, laat dit jullie motiveren. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 11-08-2013 Eindelijk eens goud RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Haggie - 11-08-2013 (10-08-2013, 03:57 PM)Scholten! Wrote: En we zijn terug. Klaar om met CC en Peter te bepalen wie CTM gaat winnen dit jaar. Voor de overige managers die ik niet noem, laat dit jullie motiveren. thnx beuk. RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Stille - 11-08-2013 Stille en Roffaboy 6 (goud) Mitch 5 (brons) Jornstars 3 P Beense 2 CC en Scholten 1 Rest 0 RE: CTM week 29 Aptos San Marino Rio - Scholten! - 12-08-2013 Trots op Stille. |