The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
World Tour Finals 2013 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: World Tour Finals 2013 (/showthread.php?tid=6889) Pages:
1
2
|
World Tour Finals 2013 - Atlanta - 02-11-2013 Group A: Nadal Ferrer Berdych Wawrinka Group B: Djokovic Del Potro Federer Gasquet RE: World Tour Finals 2013 - Ad Wim - 02-11-2013 Sjezus, wat scheef zeg. Nadal zwijnt weer eens. RE: World Tour Finals 2013 - _Tampie - 02-11-2013 Inderdaad een vreselijke loting. Jammer. RE: World Tour Finals 2013 - buurs - 02-11-2013 Al een idee wanneer de database open gaat? Ik heb morgen nauwelijks tijd. RE: World Tour Finals 2013 - Atlanta - 02-11-2013 Morgen 22.00 uur volgens de site. RE: World Tour Finals 2013 - buurs - 02-11-2013 Dan is de deadline. Er kan nu nog geen team gemaakt worden. RE: World Tour Finals 2013 - Atlanta - 03-11-2013 Oja, verkeerd gelezen. Database mag idd wel open met nog minder dan 24 uur tot de deadline. RE: World Tour Finals 2013 - centre court - 03-11-2013 Hoezo vreselijke loting? Met waw en berdych 2 mooie outsiders in groep A bij een kwetsbare Nadal en een constante Ferrer. In groep B met gasquet een zwakke broeder en een fedex die t op dit niveau ook niet meer kan. RE: World Tour Finals 2013 - Mac - 03-11-2013 db is open, excuses voor de vertraging. Ik heb de deadline hierdoor iets later gezet en die is nu bij aanvang van de eerste wedstrijd, oftewel morgen om 13 uur. RE: World Tour Finals 2013 - Stille - 04-11-2013 Tennistempel gefeliciteerd met de titel! Dik en dik verdiend! Jammer dat de achtervolgers zo laf zijn om niet te gokken met bijv nadal. Zo is de laatste week niet boeiend meer RE: World Tour Finals 2013 - andre - 04-11-2013 Nou, lekker is dat. Mijn eerste keus was een team met Djokovic, Del Potro en Berdych. Aangezien ik verwachtte dat Tennistempel dat zou hebben, ging ik voor het in mijn ogen onlogische team met Federer i.p.v. Berdych. Tennistempel heeft dat echter ook (net als Kraai en Buurs), dus het seizoen is klaar. Slecht ingeschat. RE: World Tour Finals 2013 - Atlanta - 04-11-2013 Dan was de ontknoping vorig jaar toch wat leuker. Hopelijk presteert Berdych goed, dan is het podium nog mogelijk. RE: World Tour Finals 2013 - andre - 04-11-2013 (04-11-2013, 02:05 PM)Stille Wrote: Tennistempel gefeliciteerd met de titel! Dik en dik verdiend!Het heeft niets met laf te maken, maar met een inschatting van wat de ander doet en berekening van de grootste kans om dan de achterstand in te lopen. Als ik in zijn ingeschatte team Nadal i.p.v. Djokovic zou nemen, zou ik zelfs bij winst Nadal (die ik niet erg groot acht) waarschijnlijk maar 500 punten inhalen wat niet genoeg is. Als ik Federer i.p.v. Berdych zou nemen, zou Federer de finale moeten halen en Berdych niet de halve finale, die kans achtte ik groter. RE: World Tour Finals 2013 - Scholten! - 04-11-2013 Feli Tennis Tempel! RE: World Tour Finals 2013 - andre - 04-11-2013 Het is overigens nog niet beslist. Naast Tennistempel kan ook Tennisabstract nog de titel pakken. Theoretisch zelfs ook nog Peter Beense, maar dan moeten Djokovic en Del Potro allebei 0 punten halen en dus 1 van de 2 zich terugtrekken. RE: World Tour Finals 2013 - Kraai - 04-11-2013 Ik blijf Buurs in elk geval voor ![]() ![]() RE: World Tour Finals 2013 - Peter Beense - 04-11-2013 Stond rond Roland Garros 52ste en nu top-10, is goed zo. Doel behaald. RE: World Tour Finals 2013 - centre court - 04-11-2013 Jezus wat een anti climax. Hele top 5 neemt gewoon hetzelfde. Opvullertje van Atlanta daargelaten. Alle ruimte om nog wat te gokken met een Nadal of een Ferrer on fire. En dan ook gewoon 3 spelers kiezen uit nota bene dezelfde poule. De deelnemers die van mening zijn dat FTM een spel voor ''laffe'' en té berekenende spelers is krijgen dat hier tijdens het toetje nog even bewezen. TT feli, dikverdiend. RE: World Tour Finals 2013 - Ad Wim - 04-11-2013 Inderdaad, feli TT. Hij maakte af en toe nog leuke, gewaagde keuzes, wat het een stuk interessanter maakte. Ik vind een team met Potro, Djoko en Federer ook echt niet per se het beste team. Djoko lijkt me topfavoriet, maar daarachter kan iedereen de finale halen. Dus dan kun je volgens mij beter voor een team met vier spelers gaan. RE: World Tour Finals 2013 - andre - 04-11-2013 (04-11-2013, 04:16 PM)centre court Wrote: Jezus wat een anti climax. Hele top 5 neemt gewoon hetzelfde. Opvullertje van Atlanta daargelaten. Alle ruimte om nog wat te gokken met een Nadal of een Ferrer on fire. En dan ook gewoon 3 spelers kiezen uit nota bene dezelfde poule. De deelnemers die van mening zijn dat FTM een spel voor ''laffe'' en té berekenende spelers is krijgen dat hier tijdens het toetje nog even bewezen.Dit is duidelijk een achteraf-redenatie. Ik ging juist voor een ander team dan Tennistempel en verwachtte zeker niet dat hij 3 spelers uit 1 poule zou kiezen. Ik verwachtte met Federer of evt. Del Potro een speler te hebben die het verschil zou kunnen overbruggen. Dus een slecht pokeraar, maar zeker niet gespeeld om niet te verliezen. En waarom zou ik ook, het enige wat mij (in dit spel) kan schelen is de eerste plaats. En dat je Berdych een opvullertje noemt strookt niet met de opmerking van Ad Wim dat achter Djokovic iedereen de finale kan halen. Eigenlijk ben ik best wel pissig op de reactie van Centre Court. Ik heb uitgebreid beredeneerd hoe de kans het grootst is om Tennistempel in te halen en in die beredenatie was dit team het beste. Ik hou er niet van om voor iets uitgemaakt te worden wat ik niet ben. RE: World Tour Finals 2013 - andre - 04-11-2013 (04-11-2013, 04:47 PM)Ad Wim Wrote: Inderdaad, feli TT. Hij maakte af en toe nog leuke, gewaagde keuzes, wat het een stuk interessanter maakte.Dan zou je uitkomen op een team met Djokovic, Federer/Berdych, Wawrinka en Gasquet. Gasquet lijkt me weggegooid geld, die zal hier zeker niet de halve finale halen. RE: World Tour Finals 2013 - _Tampie - 04-11-2013 Feli TT! Jammer andre, volgend jaar dan maar? Toch ook feli met zilver. En Kraai ook heel mooi al is dat nog niet helemaal zeker. RE: World Tour Finals 2013 - Overdune - 04-11-2013 Verrassende ontwikkelingen allemaal. André met Nadal zou voor mij een no-brainer zijn. Djoko natuurlijk favoriet maar het was dan ook gokken geweest. Gefeliciteerd aan Tennistempel, heel knap hoe hij sinds week 5 zo ongeveer nummer 1 heeft gestaan. RE: World Tour Finals 2013 - Kraai - 05-11-2013 Pfff Potro zeer moeizame winst...tank lijkt leeg. Denk niet dat hij nog een wedstrijd gaat winnen. RE: World Tour Finals 2013 - Overdune - 05-11-2013 Ik lees dat zijn tas gejat is met iets dierbaars erin terwijl hij handtekeningen stond uit te delen, en dat hij zich daardoor niet op tennis kan concentreren. RE: World Tour Finals 2013 - Overdune - 05-11-2013 Edit: http://www.ad.nl/ad/nl/1001/Sportwereld/article/detail/3538029/2013/11/02/Del-Potro-bestolen-op-Gare-du-Nord.dhtml RE: World Tour Finals 2013 - Kraai - 05-11-2013 Ferrer...beetje moe? Beetje erg moe lijkt het....ook niet zo verwonderlijk na 3 weken achtereenvolgend finale Stockholm - finale Valencia -finale Parijs en nu weer London. RE: World Tour Finals 2013 - buurs - 05-11-2013 (04-11-2013, 02:39 PM)Kraai Wrote: Ik blijf Buurs in elk geval voor Knappe prestatie ![]() RE: World Tour Finals 2013 - buurs - 05-11-2013 Naar mijn mening was Djoko, Delpo en Federer het meest logische team. Je hebt 3 van de 4 grootste titelkandidaten in je team. Berdych (staat dik achter tegen alle 3 de groepsgenoten) en Gasquet (zie Berdych) vielen voor mij sowieso af, gezien hun hth met de andere groepsleden. Ferrer verliest sowieso halve finale en kan makkelijk met 0 punten eindigen gezien zijn aantal wedstrijden van de laatste tijd. Wawrinka was voor mij een serieuze optie, maar dan kon je alleen Gasquet erbij nemen en daarvoor Delpo eruit laten. Delpo - Federer wordt cruciaal, want ik denk dat de winnaar ook de finale haalt. Als je niks te verliezen had, zou je voor Nadal, Wawrinka en Delpo/Federer kunnen gaan. Helaas was de database voor mij te laat open en moest ik vlak voor tienen mijn team op de telefoon maken. Ik heb er verder ook weinig aandacht meer aan besteed, omdat ik niet veel meer te winnen heb. RE: World Tour Finals 2013 - buurs - 05-11-2013 chokey choke mist sp eigen service en wordt gebroken door allemaal eigen ue ![]() |