The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid (TMS) - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid (TMS) (/showthread.php?tid=7042)

Pages: 1 2 3 4 5 6


Madrid (TMS) - Atlanta - 03-05-2014

De draw is bekend: http://www.atpworldtour.com/Share/Event-Draws.aspx?Year=2014&EventId=1536&Draw=ms


RE: Madrid (TMS) - Mac - 04-05-2014

DB is open.

Helaas is per ongeluk de oude manier gebruikt van mails versturen. Ik zie dat ik daardoor de mail 2x heb ontvangen. Zijn er ook mensen die de mail niet hebben ontvangen?

Ik heb er inmiddels voor gezorgd dat de oude manier niet meer gebruikt kan worden.


RE: Madrid (TMS) - centre court - 04-05-2014

Niks ontvangen.


RE: Madrid (TMS) - Atlanta - 04-05-2014

Ook 2x ontvangen.


RE: Madrid (TMS) - centre court - 04-05-2014

Vandaag toch alweer 3 potjes. Morgen dus volle bak.


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 04-05-2014

Niks ontvangen


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 04-05-2014

Niks ontvangen.


RE: Madrid (TMS) - Mac - 04-05-2014

inmiddels moet iedereen m (nog een keer) hebben ontvangen


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 04-05-2014

Ja, nu wel.

Djoko OUT trouwens.


RE: Madrid (TMS) - maartendinkelman - 04-05-2014

Komt er dan een LL op de plek van Djokovic ? Of een geplaatste speler?


RE: Madrid (TMS) - maartendinkelman - 04-05-2014

Mathieu plek Djokovic.
Matosevic LL tegen Kohlschreiber.
Sijsling tegen Haas, winnen beide NL dan tegen elkaar...


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 05-05-2014

Haase er keihard af tegen Nieminen


RE: Madrid (TMS) - maartendinkelman - 05-05-2014

Ik dacht serieus dat hij nog wel een goede loting had..


RE: Madrid (TMS) - Kraai - 05-05-2014

IdontgetitIdontgetit


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 05-05-2014

Vamos Rafa!
Benieuwd hoeveel mensen hem hebben. Aantrekkingskracht voor een groot team lijkt mij erg sterk voor de Dinkelmannetjes en Buursjes


RE: Madrid (TMS) - Atlanta - 05-05-2014

Toch maar voor een veilig, groot team gegaan. Met Nadal kun je max. 200/300 punten winnen als hij het toernooi wint. Echter, met een beetje pech verlies je zomaar 1000/1500 punten als Nadal er vroeg uit ligt.

Nadal niet gekozen in de top 30. Dat had ik ook niet verwacht...


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 05-05-2014

Het was idd weer een ideale mogelijkheid om voor een groot team te gaan. Leve deze deadline...

Ik ben voor de tussenweg gegaan. Ik vind dat je Wawrinka en Ferrer moet hebben met deze lotingen. En het is het beste graveltoernooi van Federer, dus dat vond ik ook een mooie optie. Nishikori on fire erbij en dan nog een beetje gokken met Almagro, en je bent al vol.
Ik heb dus geen een kleintje. Op zich zijn jongens als Ramos, Matosevic, etc. must-picks, maar met die drie halve finalisten heb je moet je concessies doen. Nu maar hopen dat Nadal weer niet goed is.


RE: Madrid (TMS) - centre court - 05-05-2014

Weinig verschillen. Had niet verwacht dat Nadal helemaal niet gekozen zou worden. Almagro als troefje.

Nishi, Federer en Thiem er zsm uit aub.


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 05-05-2014

(05-05-2014, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Het was idd weer een ideale mogelijkheid om voor een groot team te gaan. Leve deze deadline...

Ik ben voor de tussenweg gegaan. Ik vind dat je Wawrinka en Ferrer moet hebben met deze lotingen. En het is het beste graveltoernooi van Federer, dus dat vond ik ook een mooie optie. Nishikori on fire erbij en dan nog een beetje gokken met Almagro, en je bent al vol.
Ik heb dus geen een kleintje. Op zich zijn jongens als Ramos, Matosevic, etc. must-picks, maar met die drie halve finalisten heb je moet je concessies doen. Nu maar hopen dat Nadal weer niet goed is.

Nishikori en Wawrinka is natuurlijk ook een behoorlijke investering.

Nadal zal toch niet blijven prutsen?


RE: Madrid (TMS) - andre - 05-05-2014

Weinig spannend inderdaad dit toernooi. Zeker als Nadal weer eens wint, ontstaan er nauwelijks verschillen.


RE: Madrid (TMS) - maartendinkelman - 05-05-2014

Halve finale:
Dimitrov - Federer
Nishikori - Gulbis

Nadal en Ferrer lijken mij duidelijk niet in vorm.
Daarnaast is Wawrinka nog steeds wisselvallig.

Natuurlijk speel ik weer op save met groot team.
Als ik een slechte week heb dan beperk ik schade en blijf ik in de top (achterliggende gedachte)


RE: Madrid (TMS) - centre court - 05-05-2014

Met die gedachte zul je langzaam maar zeker wegzakken.

Nadal en Ferrer niet in vorm en Waw wisselvallig kan ik nog een beetje in komen.
Maar dan wel serieus dimi-Federer en Nishi-Gulbis als HF voorspellen?

Ik zeg Nadal-Federer en Waw-Ferrer.


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 05-05-2014

(05-05-2014, 10:11 PM)kooltje Wrote:
(05-05-2014, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Het was idd weer een ideale mogelijkheid om voor een groot team te gaan. Leve deze deadline...

Ik ben voor de tussenweg gegaan. Ik vind dat je Wawrinka en Ferrer moet hebben met deze lotingen. En het is het beste graveltoernooi van Federer, dus dat vond ik ook een mooie optie. Nishikori on fire erbij en dan nog een beetje gokken met Almagro, en je bent al vol.
Ik heb dus geen een kleintje. Op zich zijn jongens als Ramos, Matosevic, etc. must-picks, maar met die drie halve finalisten heb je moet je concessies doen. Nu maar hopen dat Nadal weer niet goed is.

Nishikori en Wawrinka is natuurlijk ook een behoorlijke investering.

Nadal zal toch niet blijven prutsen?

Klopt, maar Nishikori voor 180 (met deze loting en vorm heel goed mogelijk) is nog altijd beter dan drie kleintjes voor 3x45.


RE: Madrid (TMS) - _Tampie - 05-05-2014

(05-05-2014, 10:37 PM)centre court Wrote: Ik zeg Nadal-Federer en Waw-Ferrer.

Ligt redelijk voor de hand en ben dus ook gegaan voor de 3 halve finalisten (Nadal niet). Ik had wel verwacht en ook gehoopt dat Nadal redelijk gekozen zou worden. Derhalve een weinig interessant toernooi. De deadline zal hier weinig aan hebben veranderd; Federer / Wawrinka / Ferrer stonden er bij mij in ieder geval al in voordat Djoko had afgezegd.


RE: Madrid (TMS) - mindlight - 05-05-2014

Ik geloof (nog steeds) niet zo in Wawrinka. Federer of Nadal was voor mij de keuze, en toch maar voor Nadal gekozen.


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 06-05-2014

Ik verbaas mij toch wel een beetje dat Federer zo vaak gekozen is. Iedereen weer overtuigd van zijn kunnen, zelfs op gravel?

Zelf hoop ik met Nadal op weekwinst, inhalen is te minimaal deze week.


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 06-05-2014

Kijk maar eens naar zijn resultaten hier, beter dan die van Nadal. En hij stond in MC nog in de finale. Dan is het verschil in prijs tussen die twee veel te groot.


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 06-05-2014

Sijsling er uiteraard af tegen Haas...

de andere twee zijn toch we verrassend...Stepanek op voorsprong tegen Anderson en Janowicz die Gulbis voorlopig het nakijken geeft.


RE: Madrid (TMS) - Ad Wim - 06-05-2014

Kijk net even en Sijsling speelt geweldig en gaat naar 3-0. Hup!


RE: Madrid (TMS) - kooltje - 06-05-2014

Had inderdaad ook wat meer verwacht na de knappe qualies