The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2006 (/showthread.php?tid=751)



- Ad Wim - 29-06-2006

centre court Wrote:nadal wint 6-7 3-6 7-6 7-5 6-4 :eeeek:

3e ronde tegen agassi. prachtige pot.
Ik heb het niet gezien, maar wat een comeback weer van Rafa. Vechten kan ie wel. Heeft ie nog mp's tegen gehad?

Ik vrees alleen voor hem dat vechten tegen Agassi niet genoeg zal zijn.


- kooltje - 29-06-2006

nee tb was ruim voor nadal. dacht 7-2 of 7-3. zal kijken worden wie er tegen fish wordt uitgeslagen


- Ad Wim - 29-06-2006

kooltje Wrote:nee tb was ruim voor nadal. dacht 7-2 of 7-3. zal kijken worden wie er tegen fish wordt uitgeslagen
Fish inderdaad erg sterk, maar wel verwacht. Waar Haggie vorige week Gasquet niet had, heeft ie nu Fish niet. Kan weer een dure worden.


- kooltje - 29-06-2006

grosjean de match ljubo de set


- Ad Wim - 29-06-2006

Grosjean wint Hakkuh

Nu tegen die ongelooflijke mazzelpik Baghdatis. Moet ook te doen zijn.


- kooltje - 29-06-2006

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:nee tb was ruim voor nadal. dacht 7-2 of 7-3. zal kijken worden wie er tegen fish wordt uitgeslagen
Fish inderdaad erg sterk, maar wel verwacht. Waar Haggie vorige week Gasquet niet had, heeft ie nu Fish niet. Kan weer een dure worden.
fish in mijn ogen zekere kwartfinalist. daarna kunnen er gekke dingen gebeuren. van gemerden overigens wel verzorgd aan rug tijdens partij


- kooltje - 29-06-2006

Ad Wim Wrote:Grosjean wint Hakkuh

Nu tegen die ongelooflijke mazzelpik Baghdatis. Moet ook te doen zijn.
baghdatis eerste wedstrijd ritme opgedaan en tweede goed kunnen uitrusten. ideaal


- cruijff - 29-06-2006

Die Safin krijgt bijna geen puntne tegen op zijn service :roll:


- Ad Wim - 29-06-2006

Fish verloor op Queen's nog van NAdal, dus waarom nu niet?
Al denk ik dat Andre dat wint en Andre kan Fish ook wel hebben. Returnkoning.


- kooltje - 29-06-2006

ik ga er vandoor..lekker voetballen en daarna een biertje pakken. AD neem het maar van me over en let op want jongens zijn er de hele tijd niet..totdat je een break een halve minuut te laat meldt. Hopen op verlies van murray, roddick, gimbel. en winst voor tursunov en hewitt maar dat komt wel goed.


- kooltje - 29-06-2006

Ad Wim Wrote:Fish verloor op Queen's nog van NAdal, dus waarom nu niet?
Al denk ik dat Andre dat wint en Andre kan Fish ook wel hebben. Returnkoning.
returnkoning is van een tijdje geleden. kan alleen nog uitstekend pieken op de big points, maar geen hele wedstrijd meer op hoog nivo.


- Ad Wim - 29-06-2006

Ik ben het helemaal met je eens! Behalve dan dat Gimelstob natuurlijk moet winnen.


- Ad Wim - 29-06-2006

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Fish verloor op Queen's nog van NAdal, dus waarom nu niet?
Al denk ik dat Andre dat wint en Andre kan Fish ook wel hebben. Returnkoning.
returnkoning is van een tijdje geleden. kan alleen nog uitstekend pieken op de big points, maar geen hele wedstrijd meer op hoog nivo.
We hebben het hier over Fish he, niet over Roddick of Hewitt. Hij is goed, maar Agassi heeft veel meer ervaring en kwaliteit.


- cruijff - 29-06-2006

zozo safin van 40-0 naar een break =D>


- Haggie - 29-06-2006

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:nee tb was ruim voor nadal. dacht 7-2 of 7-3. zal kijken worden wie er tegen fish wordt uitgeslagen
Fish inderdaad erg sterk, maar wel verwacht. Waar Haggie vorige week Gasquet niet had, heeft ie nu Fish niet. Kan weer een dure worden.

Ik ben er bang voor. Labadze zou ook wel niet veel worden. Nadal moet hem er maar snel uitketsen, voordat het echt schadelijk begint te worden... :roll:


- Haggie - 29-06-2006

Lee-Hewitt 3-0.. :|


- Genomico - 29-06-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:nadal wint 6-7 3-6 7-6 7-5 6-4 :eeeek:

3e ronde tegen agassi. prachtige pot.
Ik heb het niet gezien, maar wat een comeback weer van Rafa. Vechten kan ie wel. Heeft ie nog mp's tegen gehad?

Ik vrees alleen voor hem dat vechten tegen Agassi niet genoeg zal zijn.

Bij 5-4 in de 4e set op de service van Nadal kwam Kendrick nog wel op 30-30 en deuce, dus 2 punten verwijderd van een overwinning, maar Nadal wint hem meer dan verdiend (ik heb dan ook alleen de laatste 2 sets gezien).


- Genomico - 29-06-2006

Anders laten ze op RTL 7 de herhaling van Seppi - Agassi zien terwijl Hewitt bezig is :roll:


- _Tampie - 29-06-2006

Hewitt heeft zijn oude niveau weer helemaal te pakken (en dan bedoel ik zijn niveau van een maand of 3 geleden).


- Haggie - 29-06-2006

:|


- Ad Wim - 29-06-2006

Murray-Benneteau gaat een lange worden, waarschijnlijk. Dat is gunstig, want dat houdt Andy toch niet vol.


- Ad Wim - 29-06-2006

Safin trouwens van 4-3 en meerde bp's naar setverlies met 6-4 :roll:


- Ad Wim - 29-06-2006

_Tampie Wrote:Hewitt heeft zijn oude niveau weer helemaal te pakken (en dan bedoel ik zijn niveau van een maand of 3 geleden).
Hij moet zijn niveau wel opkrikken wil hij van Olivier winnen.


- centre court - 29-06-2006

wat een knuppel die hewitt, zou gunstig zijn voor Roddick. maar zie hewitt nog wel in 4 winnen. murray en safin eruit is een must, maar niet reeel. hopelijk kan benneteau de 1e set winnen, dat moet murray er al 4 spelen. daar houd ie niet van. Icon_twisted


- Ad Wim - 29-06-2006

Nadeel is wel dat dan de duisternis gaat invallen en de partij gestaakt wordt. Het kan nooit langer dan 2 uur meer duren. Jammer. Maar hij wordt wel op waarde geklopt.


- centre court - 29-06-2006

gsm tursunov


- Ad Wim - 29-06-2006

Tursunov wint Hakkuh


- Ad Wim - 29-06-2006

Balen dat Ivan de TB wint, maar het is wel terecht. Ik had toch iets meer verwacht van Justin nadat Ivan zo'n marathon heeft gespeeld gisteren. Maar ik denk dat Tursunov daar wel doorkomt.


- centre court - 29-06-2006

Yes!! gonzo breakt safin en mag voor de 4e set serveren! =D>


- centre court - 29-06-2006

murray breakt terug op love. jammer.