The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Wimbledon 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Wimbledon 2006 (/showthread.php?tid=751)



- Ad Wim - 26-06-2006

Gasquet is ook nog eens een heerlijke speler om naar te kijken.
Hopelijk wordt het spannend.


- centre court - 26-06-2006

Hopelijk blijft 't droog. Zou ook wat zijn als dit 1 van de weinige wedstrijden die bekend is vanavond. En dan moet Federer gewonnen hebben. :roll:


- Ad Wim - 26-06-2006

Federer begint sterk, zeg! Had ik niet verwacht na zijn matige optreden in Halle.


- centre court - 26-06-2006

Gasquet slaat nu ook mooie ballen, jammer van die vroege break.


- Ad Wim - 26-06-2006

Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.


- Ad Wim - 26-06-2006

Het is inderdaad jammer van die vroege break, want ze zijn compleet gelijkwaardig sindsdien.


- Ad Wim - 26-06-2006

En ja hoor, de eerste regenbreak van dit jaar Sad


- centre court - 26-06-2006

:letitallout:


- centre court - 26-06-2006

waarom stoppen ze alleen op de grotere banen?


- Bumme - 26-06-2006

centre court Wrote:waarom stoppen ze alleen op de grotere banen?

Omdat daar meer regen op past dan op de kleintjes en ze dus natter worden.


- Ad Wim - 26-06-2006

Ze zijn nu bijna overal gestopt.


- Overdune - 26-06-2006

Weet iemand hoe het staat met de fitheid van Karlovic? Gaf op met een knieblessure in de kwalificatie van Queen's. Hij zit in het kwart van Federer en Ancic (derde ronde), maar heeft niks te verdedigen en is goedkoop..

Edit: ...budget is geen issue bij TM bedenk ik me, denk vanuit MV.


- centre court - 26-06-2006

Hij speelt gewoon dus zal hij wel fit zijn toch.


- Ad Wim - 26-06-2006

Karlovic gaat eraf tegen Srichaphan, als hij al niet nu verliest van Wawrinka.


- centre court - 26-06-2006

Ziet er slecht uit op Wimbledon. Regent er hard.


- Ad Wim - 26-06-2006

Ze hadden net een weerman en die verwachtte dat er aan het eind van de middag waarschijnlijk wel weer gespeeld kan worden.


- Ad Wim - 26-06-2006

Ik ben al een beetje mijn team aan het maken en het wordt weer vrij lastig.


- cruijff - 26-06-2006

Morgen weer een zware regen dag verwacht :roll:


- Genomico - 26-06-2006

Ad Wim Wrote:Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.

=D> Helemaal mee eens!! =D> Alleen meedoen om de nummer 1 positie denk ik toch niet.


- Scholten! - 26-06-2006

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik naar Gasquet kijk, zie ik pas echt de toekomst van het tennis. Veel meer dan bij Murray of Monfils. Hij beheerst alles, kan op alle banen uit de voeten en is technisch perfect.
Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen en over een paar jaar top 3 staan en misschien wel meedoen om de strijd om de nummer 1-positie. Hij is iig een genot om naar te kijken.

=D> Helemaal mee eens!! =D> Alleen meedoen om de nummer 1 positie denk ik toch niet.

Gasguet heeft een dramatisch gravelseizoen achter de rug, en ook op hardcourt kon hij dit seizoen niet imponeren. Daarom is het des te knapper dat hij nu zo sterk terugkomt. Ik vind hem idd ook erg goed spelen.


- Matador! - 26-06-2006

Vraagje: Waarom is Mauresmo ingedeeld in het vrouwentoernooi?


- centre court - 26-06-2006

Hopelijk morgen beter weer.


- centre court - 26-06-2006

Heb al wel gezien dat Blake er snel af moet.


- Matador! - 26-06-2006

centre court Wrote:Heb al wel gezien dat Blake er snel af moet.

Hoe laat moet-ie spelen dan? Beginnen ze zo vroeg in Londen?


- Dodge - 27-06-2006

Nee hoor, stug om 12 uur lokale tijd beginnen... en een dubbel schema afwerken haha alijd hetzelfde.


- Ad Wim - 27-06-2006

In de ochtend regent het nog wel daar, maar het blijft inderdaad ongelooflijk hoe stijf die mensen blijven.


- centre court - 27-06-2006

Wat zijn de vooruitzichten?


- cruijff - 27-06-2006

Today 11 / 20 Sunny intervals


- centre court - 27-06-2006

ik zie 't al. vandaag nog wat minder, al zal er in de middag veel gespeeld kunnen worden, vanaf morgen wordt 't gewoon droog!


- cruijff - 27-06-2006

Today:
Starting mainly cloudy with some local drizzle, but becoming dry with some sunny spells developing into the afternoon. Warmer today. Light breezes. Maximum temperature 21 deg C (70 deg F).