The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
De laatste alpenrit - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Wielrennen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: De laatste alpenrit (/showthread.php?tid=813)

Pages: 1 2


De laatste alpenrit - Peter - 20-07-2006

Wat een afdaling gaat dat worden naar Morzine na de Joux-Plane.. iets te langzaam dalen kan je de kop kosten, iets te snel dalen ook.


- centre court - 20-07-2006

bergop eindigen is toch mooier, nu kunnen kleine verschillen zoals gister tussen sastre en kloden enz weer goed worden gemaakt.


- Gerben Zonderland - 20-07-2006

13:43 - Mercado Abandons
The winner of the stage to Pau, Juan Miguel Mercado has just abandoned the Tour.

13:39 - Perdiguero Abandons...
The last thing that Miguel Martin Perdiguero (PHO) did in the 2006 Tour was set the tempo in the lead-up to the spectacular attack by Landis that we are currently witnessing.
Perdiguero has just stepped off and has abandoned the Tour.

Dat streept weer lekker weg met die Spanjolen! :8:


- gittermaster - 20-07-2006

Nu rijdt Landis wel weer weg van het peleton...
Zal straks wel een inzinking krijgen en 20 minuten verliezen.


- Gerben Zonderland - 20-07-2006

gittermaster Wrote:Nu rijdt Landis wel weer weg van het peleton...
Zal straks wel een inzinking krijgen en 20 minuten verliezen.

Ik hoop het van harte en eigenlijk moet ie gewoon afstappen en terug gaan naar zijn pappie en mammie. Wat een huilebalk zeg. :x


- de nieuwe - 20-07-2006

Toch wel een verademing om te zien dat Laffe Landis ook kan aanvallen i.p.v. alleen maar meepeddelen.


- Ekslem - 20-07-2006

Zit er naast Landis nog iemand te linkeballen vandaag?


- waf - 20-07-2006

dit is idd mooi van landis. als hij 5 minuten terugpakt wint hij de tour....


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Landis is niet aan het linkeballen, verre van dat. Hij wint een hele hoop respect terug! Inmiddels 5 minuten voorsprong, waardoor de favorieten nu al flink aan de bak moeten! GEWELDIG! =D>


- waf - 20-07-2006

Lamme Lennie Wrote:Landis is niet aan het linkeballen, verre van dat. Hij wint een hele hoop respect terug! Inmiddels 5 minuten voorsprong, waardoor de favorieten nu al flink aan de bak moeten! GEWELDIG! =D>

kan iemand mij vertellen wie perreiro ondersteunt in de jacht? of laten ze dat niet zien?


- Mac - 20-07-2006

vrij weinig...zn eigen ploeg uiteraard maar op het moment rijdt er geen enkele ploeg echt mee

dik 7min inmiddels trouwens...


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Niemand rijdt mee met de ploeg van Perreiro. Kloden is er ziek van, die zat voorin met Landis maar liet lopen. Die gaan natuurlijk straks helpen om hem terug te halen, samen met CSC. Op naar de 8 minuten Notworthy

Gister en eergister gunde ik hem niets, nu gun ik hem alles!


- centre court - 20-07-2006

waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Landis is niet aan het linkeballen, verre van dat. Hij wint een hele hoop respect terug! Inmiddels 5 minuten voorsprong, waardoor de favorieten nu al flink aan de bak moeten! GEWELDIG! =D>

kan iemand mij vertellen wie perreiro ondersteunt in de jacht? of laten ze dat niet zien?

gister zegt pereiro doodleuk bij de NOS dat Landis zijn vriend is. vinden jullie 't niet opvallend dat pereiro dat gat met Landis bij lange na niet dicht kan rijden? cadeautje terug voor de lange ontsnapping? ik vind 't een vies spelletje. kloden moet zijn ploeg op kop zetten.


- Mac - 20-07-2006

mwa niet echt...hij rijdt niet alleen 7min weg van het peloton maar ook 11 min dicht op de koplopers. Hij heeft het dus bepaald niet op z'n elfendertigst gedaan


- waf - 20-07-2006

centre court Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Landis is niet aan het linkeballen, verre van dat. Hij wint een hele hoop respect terug! Inmiddels 5 minuten voorsprong, waardoor de favorieten nu al flink aan de bak moeten! GEWELDIG! =D>

kan iemand mij vertellen wie perreiro ondersteunt in de jacht? of laten ze dat niet zien?

gister zegt pereiro doodleuk bij de NOS dat Landis zijn vriend is. vinden jullie 't niet opvallend dat pereiro dat gat met Landis bij lange na niet dicht kan rijden? cadeautje terug voor de lange ontsnapping? ik vind 't een vies spelletje. kloden moet zijn ploeg op kop zetten.

ik ben erg van de complottheorieen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zijn eigen kans op tourwinst vergooid. ik vind het ook wel wat gedurfd.

kloden heeft sinkevitz toch bij landis? zit sinkevits te linkeballen? ik neem aan dat hij geen meter kopwerk doet?


- Jansoe - 20-07-2006

Die komt niet eens toe aan kopwerk, ook al zou die het willen. :lol:


- de nieuwe - 20-07-2006

Volstrekt gebrek aan initiatief van wie dan ook......zoals bijna elke dag. Men kijkt elkaar maar aan maar doet nix. Dit houdt de Tour echter wel spannend!


- Gerben Zonderland - 20-07-2006

Het kan verkeren, zei Bredero.

Gisteren op nu.nl:
Quote:LA TOUSSUIRE - In een onverstoorbare tred reed Michael Rasmussen woensdag naar winst in de zestiende etappe van de Ronde van Frankrijk. Geen idee had de Deen van Rabobank van het slagveld achter hem, dat twee favorieten voor de eindzege van hun illusies beroofde.

Ploeggenoot Denis Mentsjov moest in de laatste kilometers van de slotklim naar La Toussuire een kleine twee minuten toegeven op Sastre, Klöden en Evans. Gele-truidrager Floyd Landis kreeg een ongehoorde inzinking en kan zelfs het podium in Parijs vergeten.

En nu rijdt die pipo gewoon weer virtueel in het geel.... :eeeek:


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Nu gaat CSC rijden met Voigt en Zabriskie aan kop. En iedereen weet wat dat betekent........... Sad


- waf - 20-07-2006

Lamme Lennie Wrote:Nu gaat CSC rijden met Voigt en Zabriskie aan kop. En iedereen weet wat dat betekent........... Sad

maar de laatste klim is het toch man tegen man...


- Mac - 20-07-2006

9 min Big Grin


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Das waar, maar als CSC er nu 5 minuten af rijdt, wordt het geel weer lastig voor Landis.


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Ehm, de voorsprong groeit nog steeds :eeeek:
Misschien is de tijdmeting bevangen door de warmte.


- de nieuwe - 20-07-2006

Lamme Lennie Wrote:Misschien is de tijdmeting bevangen door de warmte.
Tuurlijk Herbert :razz:


- Genomico - 20-07-2006

Het blijft een eikel, maar respect voor Landis =D> (Vanaf vandaag is het duidelijk: liever Landis dan Klöden. Eergisteren twijfelde ik daar nog over. Maar goed, veel liever Pereiro of Sastre natuurlijk!!)


- waf - 20-07-2006

Lamme Lennie Wrote:Das waar, maar als CSC er nu 5 minuten af rijdt, wordt het geel weer lastig voor Landis.

5 minuten is wel veel op zo'n kort stukkie tussen de bergen.

en landis mag nog wel een marge houden, hij heeft de beste tijdrit....


- Ekslem - 20-07-2006

Hoeveel km is het nog? Opkomst was toch bergop?


- Lamme Lennie - 20-07-2006

Nog zo'n 35 km, aankomst is bergaf (maar eerst nog 11 km steil omhoog!)


- Ad Wim - 20-07-2006

Petje af voor Landis, erg knap dit. Hopelijk valt hij niet stil op de Joux-Plane, dat is me er eentje zeg!

Leuk zo'n Tour waar gewoon een favoriet even de Tour kan beslissen in een ontsnapping. Geheel op eigen kracht dus. Daar houd ik van; zie ik liever dan ploegentactieken.


- Ekslem - 20-07-2006

Lamme Lennie Wrote:Nog zo'n 35 km, aankomst is bergaf (maar eerst nog 11 km steil omhoog!)

Das nog een uur of zo?