CTM week 35 Quito, Como - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: CTM week 35 Quito, Como (/showthread.php?tid=8187) |
CTM week 35 Quito, Como - Mitch - 27-08-2017 Totaalstand: Jornstars 191 Stille 188,5 Pete Beense 178,5 Mitch 173 DaanvL 170 NickHop27 169,5 Centre Court 170 Donflexie 163 Scholten 146 Tussenstand 3e periode: Peter Beense 89 Mitch 82 Donflexie 81 Jornstars 81 Stille 81 NickHop27 78 Centre Court 71 DaanvL 66 Scholten 41 LET OP: Voorspellingen voor maandag 22.30 uur per PM naar mij sturen. Houd ook de volgorde aan van de toernooien zoals ze in het topic staan vermeld. Graag het volgende hanteren mbt invullen voorspellingen: - Als je kiest voor een ongeplaatste speler een * achter de naam zetten. - Als je kiest voor een qualifier dan (q) achter de naam zetten. Winnaar: 4 punten Finalist: 2 punten Halve finalist: 1 punt Ongeplaatste speler in halve finale: 1 bonuspunt Ongeplaatste speler in finale: 2 bonuspunten Qualifier in halve finale: 1,5 bonuspunt Qualifier in finale: 3 bonuspunt Indeling van de periodes: - De 1e periode is 12 weken en loopt t/m week 12: winnaar Centre Court - De 2e periode is 12 weken en loopt t/m week 24: winnaar Scholten - De 3e periode is 12 weken en loopt t/m week 36 (4-10 september) - De 4e periode is 11 weken en loopt t/m week 47 (20-26 november) Verdeling prijzengeld: - Winnaar van een periode: € 7,50 - Winnaar einde seizoen: € 40,- - Nr. 2 einde seizoen: € 20,- LET OP: Voorspellingen voor maandag 22.30 uur per PM naar mij sturen. Houd ook de volgorde aan van de toernooien zoals ze in het topic staan vermeld. Graag het volgende hanteren mbt invullen voorspellingen: - Als je kiest voor een ongeplaatste speler een * achter de naam zetten. - Als je kiest voor een qualifier dan (q) achter de naam zetten. Winnaar: 4 punten Finalist: 2 punten Halve finalist: 1 punt Ongeplaatste speler in halve finale: 1 bonuspunt Ongeplaatste speler in finale: 2 bonuspunten Qualifier in halve finale: 1,5 bonuspunt Qualifier in finale: 3 bonuspunt Indeling van de periodes: - De 1e periode is 12 weken en loopt t/m week 12: winnaar Centre Court - De 2e periode is 12 weken en loopt t/m week 24: winnaar Scholten - De 3e periode is 12 weken en loopt t/m week 36 (4-10 september) - De 4e periode is 11 weken en loopt t/m week 47 (20-26 november) Verdeling prijzengeld: - Winnaar van een periode: € 7,50 - Winnaar einde seizoen: € 40,- - Nr. 2 einde seizoen: € 20,- RE: CTM week 35 Quito, Como - Mitch - 28-08-2017 Peter Beense Quito: Estrella Burgos def. Olivo Como: Cechhinato def. Ymer* Jornstars Quito: Olivo def. Jarry Como: Cecchinato def. Robredo* Stille Quito: Jarry def. Olivo Como: Cecchinato def. Robredo* DaanvL Quito: Olivo def. Jarry Como: Robredo* def. Auger-Aliassime* Centre Court Quito: Melzer def. Clezar Como: Cecchinato def. Robredo* Mitch Quito: Olivo def. Clezar Como: Cecchinato def. Janowicz Donflexie Quito: Olivo def. Jarry Como: Krajinovic def. Arnaboldi* RE: CTM week 35 Quito, Como - Mitch - 28-08-2017 Ik kan het deze week t/m woensdag bijhouden, daarna ben ik een lang weekend weg naar Mallorca. Wie wil CTM deze week na woensdag verder bijhouden en CTM week 36 Sevilla, Genova, Zhangjiagang,, Bogota, Alphen er zondag opzetten? Voorspellingen kunnen gewoon naar mij gestuurd worden, ik ben maandag weer terug. RE: CTM week 35 Quito, Como - Stille - 28-08-2017 Ik doe het wel, geen probleem RE: CTM week 35 Quito, Como - Jornstars - 29-08-2017 Saai weekje. Dan maar 2 punten extra voorsprong op Stille pakken RE: CTM week 35 Quito, Como - Stille - 30-08-2017 CC week RE: CTM week 35 Quito, Como - centre court - 30-08-2017 Haha Tsja. Olivo. RE: CTM week 35 Quito, Como - Stille - 31-08-2017 Peter Beense Quito: Estrella Burgos def. Olivo Como: Cechhinato def. Ymer* Jornstars Quito: Olivo def. Jarry Como: Cecchinato def. Robredo* Stille Quito: Jarry def. Olivo Como: Cecchinato def. Robredo* DaanvL Quito: Olivo def. Jarry Como: Robredo* def. Auger-Aliassime* Centre Court Quito: Melzer def. Clezar Como: Cecchinato def. Robredo* Mitch Quito: Olivo def. Clezar Como: Cecchinato def. Janowicz Donflexie Quito: Olivo def. Jarry Como : Krajinovic def Arnaboldi* RE: CTM week 35 Quito, Como - Stille - 03-09-2017 Stille 6 Jornstars en CC 4 Beense en Donflexie 3 Daan en Mitch 2 |