![]() |
SD-cup Finale: Djabsmasta's diehards - SkandalouZ Scoring - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: SD-cup Finale: Djabsmasta's diehards - SkandalouZ Scoring (/showthread.php?tid=844) |
SD-cup Finale: Djabsmasta's diehards - SkandalouZ Scoring - Mac - 03-08-2006 Deze 2 clubs zijn wat SD betreft 2 van de oudsten. Djab kreeg zijn team namelijk op 09-04-2003 en Mac op 07-04-2003. Oftewel bijna tegelijk. Waar djab er als een speer vandoor ging en binnen een paar seizoenen de IV wist te bereiken en 2 seizoenen later zelfs de III deed skandalouz er iets langer over om dat hoge niveau te bereiken. De V werd wel behaald maar die werd na 2 seizoenen weer verruild voor de VI. De grote omslag kwam toen er besloten werd scoren te gaan trainen en de IV ook bereikt werd. Djab had inmiddels een klein dipje gekend en heeft op het randje van de V gestaan met 2 p/d duels. Deze wisten ze echter te overleven en na een knappe 2e plaats vorig seizoen is het kampioenschap inmiddels weer binnen en dus ook promotie naar de III! In de onderlinge duels ontlopen de 2 teams elkaar ook niet echt veel. SS heeft hierin een licht voordeel: SkandalouZ Scoring: 3 overwinningen, 1 gelijk Djabsmasta's Diehards: 2 overwinningen, 1 gelijk De eerste wedstrijd was bijna in het begin van het bestaan van de 2 clubs en werd een mooi gelijkspel. Mooi om daar de ratings nog even van bij te halen: djab: Middenveld: rampzalig (hoog) - waardeloos Rechterverdediging: waardeloos (zeer hoog) - zwak Centrale verdediging: slecht (heel laag) - matig Linkerverdediging: slecht (hoog) - redelijk Rechteraanval: waardeloos (laag) - slecht Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog) - zwak Linkeraanval: waardeloos (hoog) - zwak mac: Middenveld: rampzalig (laag) - rampzalig Rechterverdediging: slecht (heel laag) - matig Centrale verdediging: slecht (laag) - matig Linkerverdediging: waardeloos (hoog) - zwak Rechteraanval: zwak (heel laag) - goed Centrale aanval: slecht (zeer hoog) - redelijk Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog) - zwak dat waren nog eens tijden ![]() - Jansoe - 03-08-2006 Hup Djabs. :wink: - Mukkus - 03-08-2006 Beaam! - Fred Naaigaren - 03-08-2006 Hup Mac! Ik ben wel voor een nieuwe cupholder. - Bakke - 03-08-2006 Ik ben -vanzelfsprekend- voor Mac (vanwege o.a. Tuukka V.) maar gun ook Djabs het van harte. Balen dat ik woensdag in Rome zit tijdens de finale, kijken of ik nog kan annuleren #-o. - Marshall - 03-08-2006 Hup Fred! - Djabs - 03-08-2006 Mooi verhaal Mac, succes woensdag. Alles SDers uitgenodigd voor de grote SD-cup party aan de Ouwe Dijk. Legion, als je Annie wilt meenemen.... - Mac - 09-08-2006 ![]() - Lamme Lennie - 09-08-2006 FELI Mac, een mooie 3-0 overwinning! =D> - Depor - 10-08-2006 Gefeliciteerd Maccie! - Phoebus - 10-08-2006 Gefeliciteerd Mac =D> - Bocaloca - 10-08-2006 Hup Maccieboy - Sjeffer - 10-08-2006 Feli Mac! =D> Verloren van de uiteindelijke winnaar, da's altijd eervol. - Herman2608 - 10-08-2006 Mooie overwinning Mac =D> =D> - Marshall - 10-08-2006 feli mac - gittermaster - 10-08-2006 Mac van harte. Puike prestatie. - Mac - 10-08-2006 thx people! het heeft lang geduurd en ben al een aantal keer dichtbij geweest (oa een finale en een halve finale) maar nu dan eindelijk deze prachtige eer! Ik heb er dan ook alles aan gedaan en had natuurlijk enigzins geluk dat djab in de finale een rare opstelling speelde maar goed dat doet niets af aan de blijheid! - Jansoe - 10-08-2006 Feli Mac. - Birger - 10-08-2006 Feli Mac ![]() - Legion - 11-08-2006 Djabs Wrote:Mooi verhaal Mac, succes woensdag. Ik hoop dat ze het leed een beetje voor je heeft kunnen verzachten. Felicitaties aan Mac. Toch een mooie avond moet je maar denken Djabba :wink: - Antidote - 11-08-2006 Iets aan de late kant, maar van harte gefeliciteerd Mac! Nu behoor je helemaal tot de grote ![]() - Mukkus - 11-08-2006 Jammer, Djabs! :wink: - Bakke - 11-08-2006 Mac! Nu ben ik niet alleen jouw held, maar jij ook de mijne! Gefeliciteerd! - Guest - 12-08-2006 Gefeliciteerd Mac. Ik heb nu in ieder geval verloren van de kampioen ![]() |