The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? (/showthread.php?tid=892)

Pages: 1 2 3 4 5

Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? - Bakke - 20-08-2006

De eerste speelronde in de Eredivisie zit er weer op. Interessante wedstrijden, veel (mooie) doelpunten en pittige reacties. Ook Talpa is het nieuwe seizoen met De Wedstrijden weer ingegaan, en heeft enkele veranderingen doorgevoerd. Zo wordt er nog slechts 1 wedstrijd geanalyseerd door Mulder en Gullit, duren de reclameblokken 4 minuten in plaats van 8 minuten en is Café de Sport verdwenen. Bevalt Talpa ons nu beter of slechter?

Persoonlijk vind ik dat ze een klein stapje vooruit hebben gedaan. Ik schreeuwde het bijna uit toen Genee de reclame aankondigde na 3 (!) minuten. De analyses van Mulder en Gullit waren niet storend, had wel inhoud. Leuk was dat de discussie nogal fel werd wat betreft de zoektocht naar een nieuwe Feyenoord-spits. Verdere kritiek; de samenvattingen van Feyenoord en Ajax zijn weer de laatste twee, Wilg.. Wilp... Wilfred Genee verspg... versprak zich nogal vaak en er is nog steeds teveel reclame.

- Ad Wim - 20-08-2006

Vervelend inderdaad dat er nu al voor uberhaupt een wedstrijd reclame is. En vervelend dat ze nog steeds maar een wedstrijd na het laatste reclameblok doen en dat meestal de meest interessante is. De echte spanning is er dan inmiddels toch wel af. Positieve punt wel dat de reclameblokken duidelijk korter zijn en dat ze Cafe de Sport hebben geschrapt, want dat was echt een drama.

- Ronnie D. - 20-08-2006

Vond het een beetje vreemd dat ze de wedstrijd van de week niet als laatste hebben gepakt.
Ander missertje dat reclameblok van 5 minuten na 2 of 3 minuten intro voordat de wedstrijden kwamen.
Verder een verbetering ten opzichte van vorig seizoen.

- Kleine Jan - 20-08-2006

Viel me op dat het tegenwoordig word uitgezonden met van die breedbeeldbalken.... waardoor het beeld kleiner word voor de "normale" kijken.. hier stoor ik me nogal aan...

- Ronnie D. - 20-08-2006

Kleine Jan Wrote:Viel me op dat het tegenwoordig word uitgezonden met van die breedbeeldbalken.... waardoor het beeld kleiner word voor de "normale" kijken.. hier stoor ik me nogal aan...

Ook op een breedbeeld tv zie je die balken tenzij je tussentijds telkens je scherminstelling verandert

- Bakke - 21-08-2006

Hier staan die instellingen automatisch zo, dus geen last van balken gehad. Op de kleine tv boven wel, maar na 5 minuten wist ik al niet beter meer.

Re: Talpa in het nieuwe seizoen; beter of slechter? - Bor de Wolf - 21-08-2006

Bakke Wrote:De eerste speelronde in de Eredivisie zit er weer op. Interessante wedstrijden, veel (mooie) doelpunten en pittige reacties. Ook Talpa is het nieuwe seizoen met De Wedstrijden weer ingegaan, en heeft enkele veranderingen doorgevoerd. Zo wordt er nog slechts 1 wedstrijd geanalyseerd door Mulder en Gullit, duren de reclameblokken 4 minuten in plaats van 8 minuten en is Café de Sport verdwenen. Bevalt Talpa ons nu beter of slechter?

Persoonlijk vind ik dat ze een klein stapje vooruit hebben gedaan. Ik schreeuwde het bijna uit toen Genee de reclame aankondigde na 3 (!) minuten. De analyses van Mulder en Gullit waren niet storend, had wel inhoud. Leuk was dat de discussie nogal fel werd wat betreft de zoektocht naar een nieuwe Feyenoord-spits. Verdere kritiek; de samenvattingen van Feyenoord en Ajax zijn weer de laatste twee, Wilg.. Wilp... Wilfred Genee verspg... versprak zich nogal vaak en er is nog steeds teveel reclame.

Gewoon de herhaling kijken. Geen reclame, alleen promo's voor die akelige Lotte-serie...

- Bakke - 21-08-2006

Ah, die was ik nog vergeten. Bedankt, Bor. Ik vermoed dat het kijkerspubliek van De Wedstrijden bestaat uit mannen tussen de 12 en 60, allen met een passie voor voetbal en hoofdzakelijk dezelfde interesses. De kans dat Lotte, Gooische Vrouwen en al die andere zeikseries in trek zijn bij de kijkers van De Wedstrijden acht ik zeer gering.

- Berend Botje - 21-08-2006

Net als voorheen opnemen en oninteressante delen doorspoelen.

- Ricochan - 21-08-2006

Slotje.

- Treesong - 21-08-2006

Talpa... ik weiger het nog steeds te kijken, ook al vind ik het fenomeen reuze interessant, met name omdat ik bijna een gevoel van oprechte Schadenfreude krijg wat John de Mol en z'n kudde overbetaalde 'televisiemakers' betreft :8:

- Bor de Wolf - 21-08-2006

Treesong Wrote:Talpa... ik weiger het nog steeds te kijken, ook al vind ik het fenomeen reuze interessant, met name omdat ik bijna een gevoel van oprechte Schadenfreude krijg wat John de Mol en z'n kudde overbetaalde 'televisiemakers' betreft :8:

Bestaat er ook niet-oprechte Schadenfreude?

- goa - 21-08-2006

Goh ik heb nu al medelijden met de studenten die jou vandaag onder ogen moeten komen.

- waf - 21-08-2006

als je jan mulder elke week als analist neerzet, kan ik niet anders concluderen dat het slechter is geworden. daar weegt geen enkele andere verbetering tegen op.

- Treesong - 21-08-2006

Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:Talpa... ik weiger het nog steeds te kijken, ook al vind ik het fenomeen reuze interessant, met name omdat ik bijna een gevoel van oprechte Schadenfreude krijg wat John de Mol en z'n kudde overbetaalde 'televisiemakers' betreft :8:

Ja...

Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:

Ja...

Vertel! Vertel! Leg uit! (scriptie-correctie-modus)

- Treesong - 21-08-2006

Het hangt uiteraard geheel en al van de persoon af... hoort-ie bij de goeien of de slechten? Begrijpt deze persoon het nut en de noodzaak van schadenfreude en het absolute vereiste dit ten volste te voelen en ervaren? Enfin... dit soort diepzinnige zaken dienen eigenlijk enkel en alleen besproken te worden onder het genot van een goede kruik brandewijn. Daarom nu de stoute schoenen aan en op weg naar een overheerlijke bagel met pastrami =P~

- Treesong - 21-08-2006

Tijdens de lunch even nagedacht en ik heb nu al twee voorbeelden verzonnen... Hakkuh

Treesong Wrote:Tijdens de lunch even nagedacht en ik heb nu al twee voorbeelden verzonnen... Hakkuh

Ik wacht vol spanning...

- Treesong - 21-08-2006

In ruil voor brandewijn! Een slechte doet niets gratis :8:

*Edit* ik heb zojuist in een ander topic al een voorbeeldvoorzet gegeven zie ik

- Ricochan - 21-08-2006

vanavond weer sjupiler liek op talp-a

Treesong Wrote:In ruil voor brandewijn! Een slechte doet niets gratis :8:

*Edit* ik heb zojuist in een ander topic al een voorbeeldvoorzet gegeven zie ik

smoesjes

- Treesong - 21-08-2006

Het verlies van Feijenoort tegen Grun is een voorbeeld. Sommigen (ik denk aan mooi weer Ajax-fans) zullen m.b.t. dit voorval schadenfreude denken te voelen, maar da's onterechte schadenfreude omdat het ze eigenlijk, diep in hun hart, geen drol interesseert dat Feijenoort verliest. Dit itt rabiate Ajax-aanhangers die de emotie ten volste ervaren -- zoals het hoort natuurlijk. Zoals het hoort met elke emotie - met de doodzonden voorop.

- waf - 21-08-2006

Treesong Wrote:Het verlies van Feijenoort tegen Grun is een voorbeeld. Sommigen (ik denk aan mooi weer Ajax-fans) zullen m.b.t. dit voorval schadenfreude denken te voelen, maar da's onterechte schadenfreude omdat het ze eigenlijk, diep in hun hart, geen drol interesseert dat Feijenoort verliest. Dit itt rabiate Ajax-aanhangers die de emotie ten volste ervaren -- zoals het hoort natuurlijk. Zoals het hoort met elke emotie - met de doodzonden voorop.

wat een kaasverhaal zeg. zit jij dit soort onzin te bedenken bij de lunch? boterham met paddo's of zo?

(mooi-weer-ajakkes-fans is overigens een pleonasme en rabiate ajakkes aanhangers een contradictio in terminis. :razz: )

- de nieuwe - 21-08-2006

waf Wrote:
Treesong Wrote:Het verlies van Feijenoort tegen Grun is een voorbeeld. Sommigen (ik denk aan mooi weer Ajax-fans) zullen m.b.t. dit voorval schadenfreude denken te voelen, maar da's onterechte schadenfreude omdat het ze eigenlijk, diep in hun hart, geen drol interesseert dat Feijenoort verliest. Dit itt rabiate Ajax-aanhangers die de emotie ten volste ervaren -- zoals het hoort natuurlijk. Zoals het hoort met elke emotie - met de doodzonden voorop.

wat een kaasverhaal zeg. zit jij dit soort onzin te bedenken bij de lunch? boterham met paddo's of zo?

(mooi-weer-ajakkes-fans is overigens een pleonasme en rabiate ajakkes aanhangers een contractio in terminis. :razz: )
=D>

- Treesong - 21-08-2006

waf Wrote:wat een kaasverhaal zeg. zit jij dit soort onzin te bedenken bij de lunch? boterham met paddo's of zo?

Kom kom, een beetje constructief kritiek leveren hè... Of praat je zo ook tegen de OvJ? :waf:

waf Wrote:(mooi-weer-ajakkes-fans is overigens een pleonasme

Jaaa, je favoriete pleonasme kennen we nou wel...

waf Wrote:en rabiate ajakkes aanhangers een contractio in terminis. :razz: )

Een logische conclusie van iemand die bij het minste geringste voorteken van een voetbalrel doodsbang de benen neemt.... :8:

Raar verhaal. Je zegt dus eigenlijk dat het ervaren van niet-oprechte schadenfreude hetzelfde is als geen schadenfreude ervaren. Zeg dat dan!

Je had je nog kunnen redden door te stellen dat bij niet-oprechte schadenfreude (bv fear weather fans die aandacht willen in het forum) er sprake is van het faken van een emotie. Nu moet ik je helaas een onvoldoende geven (scriptie-correctie-modus)

- Treesong - 21-08-2006

Bor de Wolf Wrote:Raar verhaal. Je zegt dus eigenlijk dat het ervaren van niet-oprechte schadenfreude hetzelfde is als geen schadenfreude ervaren. Zeg dat dan!

Dat zeg ik niet.

Bor de Wolf Wrote:Je had je nog kunnen redden door te stellen dat bij niet-oprechte schadenfreude (bv fear weather fans die aandacht willen in het forum) er sprake is van het faken van een emotie. Nu moet ik je helaas een onvoldoende geven (scriptie-correctie-modus)

Een emotie faken is een bewuste actie en dat bedoel ik niet.

- Gerben Zonderland - 27-08-2006

Ik heb hem ff op Talpa laten staan, omdat Wilfred zo vriendelijk zei dat we even naar het nieuwe programma van Beau moesten kijken.
Wat een ontzettend saai en traag programma zeg. Ik heb hetzelfde programma op de Italiaanse televisie gezien en daar zit er een soort familie/gezelligheidssausje overheen, maar dat is met Beau natuurlijk onmogelijk......ZAP!

- Ekslem - 28-08-2006

Heb het ook gezien, maar daar ga ik vorige week dus niet weer op afstemmen. Wat een belachelijk slecht programma met een irritante Beau en zijn bank. De weekkandidaat was trouwens helemaal een koekerd!