Uefa Cup - de loting - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12) +---- Thread: Uefa Cup - de loting (/showthread.php?tid=902) |
Uefa Cup - de loting - centre court - 25-08-2006 Ajax: Dinamo Zagreb (Kroatië) FC Artmedia (Slowakije) Iraklis (Griekenland) IK Start (Noorwegen) SV Pasching (Oostenrijk) Feyenoord: West Ham United (Engeland) CD Nacional (Portugal) Trabzonspor (Turkije) PFC Lokomotiv Sofia (Bulgarije) FK Rabotnicki (Macedonië) SC Heerenveen: PFC CSKA Sofia (Bulgarije) Vitória FC (Portugal) Atromitos FC (Griekenland) FC Mladá Boleslav (Tsjechië) Atvidabergs FF (Zweden) AZ Alkmaar: Rode Ster Belgrado (Servië) Eintracht Frankfurt (Duitsland) FC Rubin Kazan (Rusland) Kayserispor (Turkije) Ethnikos Achnas (Cyprus) FC Groningen: Bayer Leverkussen (Duitsland) Club Brugge (België) SK Slavia Praag (Tsjechië) Partizan Belgrado (Servië) Dinamo Boekarest (Roemenië) 1 uur gaan we loten. Vooral Groningen zal een moeilijke tegenstander treffen, zijn immers ook niet geplaatst. De andere ploegen hebben 1 of 2 lastige ploegen in de pot, de rest moet kunnen. - Bumme - 25-08-2006 Nederlandse clubs kunnen zware tegenstanders treffen Door: Leon Voskamp 25/08/2006 11:21 De vijf Nederlandse clubs die dit seizoen meedoen aan de UEFA-Cup kunnen stuk voor stuk een zware tegenstander treffen. De UEFA heeft de tachtig deelnemers namelijk in groepen van tien ingedeeld, vijf geplaatste en vijf niet geplaatste clubs. Alleen FC Groningen heeft geen beschermde status, waardoor de ploeg van Ron Jans het moet gaan opnemen tegen Bayer Leverkusen, Club Brugge, Partizan Belgrado, Dinamo Boekarest of Slavia Praag. De tegenstanders die de andere Nederlandse ploegen kunnen treffen: Ajax: Dinamo Zagreb Artmedia Iraklis IK Start SV Pasching AZ: Rode Ster Belgrado Eintracht Frankfurt Rubin Kazan Kayserispor Ethnikos Achnas Feyenoord: West Ham United Nacional Trabzonspor Lokomotiv Sofia Rabotnicki SC Heerenveen CSKA Sofia Vitoria Atromitos Mlada Boleslav Atvidabergs - centre court - 25-08-2006 Heerenveen voorlopig de meest gunstige loting, alleen CSKA Sofia lijkt me gevaarlijk. Ajax goeie loting, Zagreb en Artmedia kunnen verrassen. Feyenoord kan 't zwaar krijgen met West Ham of Trabzonspor. Rabotnicki is te doen. :8: Groningen krijgt 't tegen alle ploegen moeilijk. AZ kan met Rode Ster of Frankfurt ook lastige ploegen loten. Jammer toch dat er in 't begin van 't toernooi zoveel Oost-Europese teams inzetten nog. dure, vermoeiende, lange reizen in 't verschiet tegen lastige verdedigende teams. - Amor Fati - 25-08-2006 Nederlandse clubs gaan over het algemeen vaak richting oostblok, dus het zal wel Ajax- Zagreb, AZ Rubin Kazan, Feyenoord Lokomotiv Sofia, Heerenveen CSKA Sofia en Groningen- Dinamo Bukarest worden... - kuiper - 25-08-2006 Ik hoop op: Ajax - Iraklis (Griekenland) Feyenoord - West Ham United (Engeland) SC Heerenveen - Atvidabergs FF (Zweden) AZ Alkmaar - Ethnikos Achnas (Cyprus) FC Groningen - Club Brugge (België) Ik hoop NIET op: Ajax - FC Artmedia (Slowakije) Feyenoord - PFC Lokomotiv Sofia (Bulgarije) SC Heerenveen - PFC CSKA Sofia (Bulgarije) AZ Alkmaar - Rode Ster Belgrado (Servië) FC Groningen - Bayer Leverkussen (Duitsland) - Gerben Zonderland - 25-08-2006 Ik hoop op: Ajax - FC Artmedia Feyenoord - FK Rabotnicki SC Heerenveen - Atvidabergs FF AZ Alkmaar - Ethnikos Achnas FC Groningen - Club Brugge - kuiper - 25-08-2006 Artmedia is gevaarlijk hoor. - Kezmania - 25-08-2006 AZ - Kayserispor (Tur) Sebutal (Por) - Heerenveen Feyenoord - Sofia Partizan (Servië) - Groningen Laatste is Start (NOR) - Ajax Alleen Groningen vliegt er dus in de eerste ronde uit - Depor - 25-08-2006 Vitoria Setubal is ook een lastige tegenstander voor Heerenveen - kuiper - 25-08-2006 Redelijke goeie loting hoor. Inderdaad krijgt FC Groningen het lastig, maar thuis in de Euroborg kunnen ze heel wat. - Bumme - 25-08-2006 Kezmania Wrote:Alleen Groningen vliegt er dus in de eerste ronde uit Na zwarte-woensdag geloof ik dit pas als de heen- en terugwedstrijd gespeeld zijn........ - Kezmania - 25-08-2006 Bumme Wrote:Kezmania Wrote:Alleen Groningen vliegt er dus in de eerste ronde uit De statistieken zijn in elk geval niet gunstig voor je :wink: - centre court - 25-08-2006 Feyenoord speelt toch eerst uit. - Frits - 06-09-2006 Kezmania Wrote:AZ - Kayserispor (Tur) ajax misschien nog wel champions league 14e weten we meer - Balthazar - 06-09-2006 Frits Wrote:Kezmania Wrote:AZ - Kayserispor (Tur) in de VI staat dat het zeker uefa cup is. - Depor - 06-09-2006 Balthazar Wrote:Frits Wrote:Kezmania Wrote:AZ - Kayserispor (Tur) Veranderd per dag, in Portugal gaan ze wss naar de burgerrechter, kijken of de FIFA en UEFA dan voet bij stuk houden. - Jansoe - 06-09-2006 poules van 3 worden het dan wellicht, Depor. - Depor - 06-09-2006 Jansoe Wrote:poules van 3 worden het dan wellicht, Depor. Dat is 1 mogelijkheid...we zien het de 14e wel |