The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Moscow / Stockholm / Antwerp - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Moscow / Stockholm / Antwerp (/showthread.php?tid=9457) |
Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 15-10-2017 Nieuwe week nieuwe kansen. Ik dacht jeetje wat een groot budget ik kan bijna iedereen kopen! Toen ontdekte ik dat er ook nog een antwerp toernooi onder stond.... ![]() Dat is mijn noodteam. Morgen aan de slag voor het echte team. s6 allen. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 16-10-2017 waarom is Y. Bhambri (q) niet te koop? Volgens mijn app is hij nummer 146 op de atp ranking. Ik dacht dat iedereen tot en met 150 meedeed? RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Mac - 16-10-2017 Heb je gekeken bij de ranking van deze week of vorige week? RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 16-10-2017 De ranking van nu. Scherp Mac, vorige week stond hij op 152. Dat verklaart een hoop. Jammer want het lijkt me een goede 'bargain'. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Stille - 16-10-2017 Staan 5 fouten in de Stockholm draw. Kan iemand dat aanpassen (zie atp app) RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 16-10-2017 klopt, maar alle namen staan er volgens mij wel bij, alleen is de indeling anders. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Atlanta - 16-10-2017 Dank voor je melding Stille, is aangepast. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - kooltje - 16-10-2017 Del potro was toch naar ziekenhuis geweest...nu meest gekozen speler RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - centre court - 16-10-2017 Veel verschillen met koploper Kraai. Met nr 3 Atlanta wat minder. Beide wel zonder Dimi, Kraai ook zonder Goffin. Die 2 moeten dus 250 punten gaan halen. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 (16-10-2017, 10:02 PM)kooltje Wrote: Del potro was toch naar ziekenhuis geweest...nu meest gekozen speler Als ik 1 ding geleerd heb dit jaar, is het om geen spelers te kiezen die de week ervoor door een blessure hebben opgegeven. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - kooltje - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:27 AM)rikbetert Wrote: Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? dat de winnaar van die twee ook een grote kans heeft in de volgende ronde(s) en 1 van die 2 dus een musthave is. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - centre court - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:35 AM)kooltje Wrote:(17-10-2017, 08:27 AM)rikbetert Wrote: Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? Kuznetsov En Medvedev zijn samen 1400 euro. Als de winnaar daarvan verliest tegen PCB dan zijn dat 20 dure punten. En volgens mij hebben die Russen samen de laatste 15 wedstrijden oid verloren. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:35 AM)kooltje Wrote:(17-10-2017, 08:27 AM)rikbetert Wrote: Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? Ja maar de winnaar van die twee mag aantreden tegen niemand minder dan PCB, die door de gokkantoren als meest waarschijnlijke winnaar van het toernooi is getipt. ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - kooltje - 17-10-2017 Dat het om PCB ging werd in eerste instantie niet gemeld...het was een algemene vraag. En dan nog is PCB niet heel steady en spelen de andere een thuiswedstrijd. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:56 AM)kooltje Wrote: Dat het om PCB ging werd in eerste instantie niet gemeld...het was een algemene vraag. Thx, dat moet dan wel het uitgangspunt van Kraai zijn. Ik blijf zoiets broedermoord vinden... Ik kies in zo een geval meestal de goedkooptste.... RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Ad Wim - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:27 AM)rikbetert Wrote: Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? Laf managen, niet durven kiezen. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Kraai - 17-10-2017 (17-10-2017, 08:35 AM)kooltje Wrote:(17-10-2017, 08:27 AM)rikbetert Wrote: Ik heb als stelregel bij mijn teams dat ik nooit 2 van mijn team in de eerste ronde tegen elkaar laat spelen. En ik zie dat heel veel mensen dat doen. Maar nu zie ik in het team van Kraai wel twee die in de eerste ronde tegen elkaar gaan. Wat is daar de gedachte achter? Klopt helemaal Kool..dat was mijn gedachte idd. Normaal gesproken doe ik zoiets ook bijna nooit maar in dit geval kon ik niet kiezen en denk ik idd dat de winnaar wel eens ver kan komen...dus vandaar. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Ad Wim - 17-10-2017 Balen dat ik er gisteravond niet was, daardoor Gojo. Maar Dolgo en Donskoy exit herstelt het al meteen. Supertroef Istomin moet wel nog even winnen. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Stille - 17-10-2017 Bijltjesdag zo te zien ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Ad Wim - 17-10-2017 Kut Istomin. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - kooltje - 17-10-2017 Lekkere supertroef Ad ![]() Helaas want Sugita veel vaker gekozen RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 super gedaan Sugita ![]() Ook felicitaties aan Dzumhur ![]() En het staat al op de site ingevuld TOP! RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 stomme paire RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Stille - 17-10-2017 Robin Haase ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 (17-10-2017, 04:07 PM)Stille Wrote: Robin Haase ik had niet eens door dat de partij al begonnen was en toen bleek hij al voorbij.... ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 Shapo ![]() ![]() ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Ad Wim - 17-10-2017 Het is een slagveld voor iedereen volgens mij. Denk niet dat iemand heel blij is na deze (halve) dag. RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - Stille - 17-10-2017 Ik heb er 1 door geloof ik ![]() RE: Moscow / Stockholm / Antwerp - rikbetert - 17-10-2017 En rublev had ik ook meer van verwacht. |