The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Pokerboeken
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Geen boekenwurmen? Allemaal natuurtalenten?

:cry:

Er is al genoeg in een van de pokertopics gezegd over pokerboeken... ga maar zoeken luie sloeber :wink:

Oftewel: dit topic

Raar he dat ik dit topic check :razz:

welk topic? :razz:

Het 'Poker' topic :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
iemand een tip voor een boek. Ik speel regelmatig en snap het spelletje prima. Toch zou ik meer te weten willen komen over het bedrag waarmee je verhoogt. Ik raise altijd maar een bedrag zonder echt te bedenken of dit nou 2 of 3 of misschien wel 6 keer de bb is. Aangezien dit ook meer inzicht geeft op het begrijpen van tegenstanders zou ik hier wat meer over willen weten. Is er een boek of tijdschrift waar dit uitvoerig besproken wordt?
Reply
Harrington on Hold'em is zo ongeveer het standaardwerk voor elke beginnende pokeraar. Eigenlijk is het bedoeld voor toernooien/sng's maar de dingen die besproken worden zijn zo 'standaard' dat ze ook vaak goed te gebruiken zijn voor elke game. Deel 1 heb ik t hierover trouwens...deel 2 en deel 3 gaan een stuk dieper in op toernooien en dan wordt het wel echt toernooispecifiek.
Reply
Ben er nu in bezig.... wel geinig om die voorbeeld handen te zien met hoe het wel en hoe het niet moet en waarom nou juist!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ben er nu in bezig.... wel geinig om die voorbeeld handen te zien met hoe het wel en hoe het niet moet en waarom nou juist!

Het enige dat je niet moet vergeten bij Action Dan is dat ie soms wel een heel erg tighte broekpoepert is :wink:

Zijn advies bij tegengas na een C-bet van jouw kant is meestal: "Fold, he probably has you beat" \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
hehe yep maar voor beginners is dat vaak ook goed. Beginners hebben vaak het fancy play syndrome waardoor ze te vaak gaan raisen met niks.
Reply
Ben in het begin maar daar is ie toch wel voorstander van aggresive! Maar heeft het in zijn voorbeelden wel over hoe te spelen tegen aggresive spelers dus dan weer andersom idd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij is vooral TAG. Niet te veel handen spelen, AJ wegleggen bij een raise en een call voor je bijvoorbeeld, maar als je in de hand zit wel agressief spelen.

Maar ik heb er in het begin erg veel aan gehad, al is het wel allemaal heel algemeen. Ben nu Sklansky/Miller aan het lezen en dat is veel uitgebreider.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier is een 'boek' geschreven door een gast op 2+2. Ik heb pas een stukje gelezen maar t ziet er heel goed uit en de kritieken zijn ook positief over het algemeen op de fora.

Attached Files
.doc   twoplustwobook.doc (Size: 133.5 KB / Downloads: 4)
Reply

Forum Jump: