The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: Wie?
You do not have permission to vote in this poll.
Levi
21.43%
3 21.43%
Sjaak
78.57%
11 78.57%
Total 14 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Older vs FC CT, Keeper
De gegadigden:

Quote:Levi de Wit
Balgevoel (K) 4 Slecht
Uitkomen (K) 1 Zeer slecht
Reflexen (K) 2 Zeer slecht
Lenigheid (K) 1 Zeer slecht
Uitgooien (K) 1 Zeer slecht
Quote:Sjaak Born
Balgevoel (K) 2 Zeer slecht
Uitkomen (K) 2 Zeer slecht
Reflexen (K) 2 Zeer slecht
Lenigheid (K) 2 Zeer slecht
Uitgooien (K) 1 Zeer slecht
Reply
Coin-Toss hier.... evenveel skillpoints, daar Levi in de eerste wedstrijd tegen OLDER heeft gekeeped lijkt het mij zo eerlijk Sjaak in de goal te zetten.....

Ik ben natuurlijk niet geheel neutraal in deze :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Klopt maakt niet zoveel uit. Sjaak zal rond die tijd in de buurt van 3 in reflexen zitten en Levi in de buurt van 5 in balgevoel.

Ik zie wel waar jullie op stemmen. Ik zal in deze poll mijn stem niet uitbrengen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
heb op Sjaak gestemd toch omdat die wat uitgebalanceerder is. Weet niet zeker of dat per se beter is maar ik vermoed het wel
Reply
Om bovenstaande reden (van Mac) heb ik ook op Sjaak gestemd.

Ik weet niet eens wie wie is (welke forummer welke keeper heeft), dus dat speelt ook niet mee in mijn keuze.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Levi gestemd. Omdat hij 1 hoge skill heeft. Maar eigenlijk is het lood om oud ijzer tussen deze 2.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Sjaakie gestemd, omdat ik reflexen hoger in schat dan balgevoel. Die waarschijnlijk bij Sjaak nog gaat stijgen.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Sjaak, omdat ik gezien z'n trainingsschema nog een pop op reflexes verwacht. Als Levi een punt meer had gehad op uitgooien, dan had ik voor hem gegaan. Je wil niet weten hoeveel doelpunten wij al meegehad hebben doordat een keeper de bal tegen 1 van onze spitsen aan gooide/schoot, dat willen we andersom natuurlijk nooit zien gebeuren
Reply
T00L Wrote:Sjaak, omdat ik gezien z'n trainingsschema nog een pop op reflexes verwacht. Als Levi een punt meer had gehad op uitgooien, dan had ik voor hem gegaan. Je wil niet weten hoeveel doelpunten wij al meegehad hebben doordat een keeper de bal tegen 1 van onze spitsen aan gooide/schoot, dat willen we andersom natuurlijk nooit zien gebeuren

dat laatste snap ik niet helemaal. Want we staan gelijk op uitgooien? Maar waarschijnlijk had je helemaal voor Sjaak gekozen als hij een 2 voor uitgooien had.
Reply
En een argument voor Sjaak is dat hij 2 weken langer al op keeperstraining zit. Dus (daar ga ik vanuit) ook wat hogere getalletjes achter de komma heeft op de verschillende skills. Kan me niet voorstellen dat ik al 2 weken op hem ben ingelopen.
Reply
Sjaak zit waarschijnlijk 3-6 trainingen van 2 af op uitgooien...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Forever Wrote:
T00L Wrote:Sjaak, omdat ik gezien z'n trainingsschema nog een pop op reflexes verwacht. Als Levi een punt meer had gehad op uitgooien, dan had ik voor hem gegaan. Je wil niet weten hoeveel doelpunten wij al meegehad hebben doordat een keeper de bal tegen 1 van onze spitsen aan gooide/schoot, dat willen we andersom natuurlijk nooit zien gebeuren

dat laatste snap ik niet helemaal. Want we staan gelijk op uitgooien? Maar waarschijnlijk had je helemaal voor Sjaak gekozen als hij een 2 voor uitgooien had.

Als jij een 2 op uitgooien zou hebben en Box 1, dan had ik voor jou gekozen.
Reply
Ik onthoud mij stemming; heb helemaal geen gevoel bij de keepers. Zou niet weten wie/wat beter is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik onthoud mij stemming; heb helemaal geen gevoel bij de keepers. Zou niet weten wie/wat beter is.
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:Ik onthoud mij stemming; heb helemaal geen gevoel bij de keepers. Zou niet weten wie/wat beter is.

En ik maar uitgaan elke week met Milad :roll:
Reply
Deze topics zijn vooral om te bepalen wie er tegen Older gaat spelen. Maar ook om feedback krijgen op wat je traint. Wat voor keeper zien jullie graag.

Ik heb nu een paar vragen over Levi.
- Vindt je het een nadeel dat Levi nu erg monoskill is (alleen balgevoel). Zie je liever dat hij op alle skills evenredig getraind wordt? Is uberhaupt monoskill ook een nadeel voor keepers, van veldspelers ben ik hier wel van overtuigd.
- Ben je wel voorstander van monoskill. Maar dan bijvorbeeld reflexen ipv balgevoel/handling/behandeling?
- Of een combi van een paar skills? Bijvoorbeeld reflexen, behandeling en uitgooien.

Hopelijk kan ik met de info die ik krijg mijn trainingsprogramma zo invullen dat jullie op de wat langere termijn de gewenste keeper hebben
Reply
Ik moet zeggen dat ik geen onderbouwing heb voor mijn mening maar ik denk het volgende:
reflexen lijkt me zeker een van de belangrijkste stats. Om in hattrick termen te praten de hoofdstat. Veldspelers hebben ook allemaal zo'n hoofdstat (tackelen voor def, positiespel mid, scoren voor aanvallers) Denk dat er dan een aardige rits secondary stats komt waarbij het bij keepers best wel eens kan zijn dat de rest van de stats de secondary stats zijn.

Uitgooien bijvoorbeeld lijkt me maar nuttig tot een bepaald level. Ik weet niet op welk level dat is maar het lijkt me niet verstandig dat de keepers de ballen naar de spitsen gooien. Dus uppen tot 3 ofzo en dan een tijdje laten rusten lijkt me best wel een mogelijkheid.

Ik denk trouwens wel dat dit spel veel meer gebaseerd is op uitgebalanceerde spelers. Niet zozeer op alle stats maar wel op enkele voor die positie belangrijke stats en dat je idd beter bent met alles op lvl2 dan 1 skill op 5 en de rest op 1. Dit heb ik ook al verscheidene keren gelezen op het forum bij footstar.

Nogmaals het meeste is vooral op gevoel en logisch nadenken, als iemand het echt kan onderbouwen graag
Reply
Forever Wrote:Deze topics zijn vooral om te bepalen wie er tegen Older gaat spelen. Maar ook om feedback krijgen op wat je traint. Wat voor keeper zien jullie graag.

Ik heb nu een paar vragen over Levi.
- Vindt je het een nadeel dat Levi nu erg monoskill is (alleen balgevoel). Zie je liever dat hij op alle skills evenredig getraind wordt? Is uberhaupt monoskill ook een nadeel voor keepers, van veldspelers ben ik hier wel van overtuigd.
- Ben je wel voorstander van monoskill. Maar dan bijvorbeeld reflexen ipv balgevoel/handling/behandeling?
- Of een combi van een paar skills? Bijvoorbeeld reflexen, behandeling en uitgooien.

Hopelijk kan ik met de info die ik krijg mijn trainingsprogramma zo invullen dat jullie op de wat langere termijn de gewenste keeper hebben

In navolging hierop ben ik ook benieuwd naar jullie ideeen hierover. Ik en Forever vroegen ons af of monoskill het verstandigst was. Hij is voor balgevoel (handling) gegaan en ik voor reflexes. Aangezien ik al ver was om de andere skills naar 2 te laten poppen doe ik dat eerst (alles naar 2) om daarna vol voor reflexes te gaan. Ik kan indien iedereen meent dat multiskill belangrijker is gewoon doorgaan op de manier waarop ik trainde (alles in 1 week en pas na 4-6 weken snel alles een keer laten poppen)

@Forever: ik heb op mijzelf gestemd en kan dat niet meer weghalen, voor de eerlijkheid lijkt het mij meer dan logisch dat jij ook even op jezelf stemt.
Reply
@Box zal niet het verschil maken. Maar zal het wel ff doen.
Reply
Ik heb echt geen idee. Ik stem blanco
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply

Forum Jump: