Threads: 208
Boussaboun kampt met spierblessure
Ali Boussaboun kan ondanks het eerdere goede nieuws van deze week, zijn rode kaart werd geseponeerd, mogelijk toch niet aantreden tegen Vitesse. De aanvaller van FC Utrecht kampt met een spierblessure en is daarom nog een twijfelgeval.
Mocht de Feyenoord-huurling niet tijdig fit zijn voor het duel met de Arnhemmers, dan zal de Utrechtse aanval gevormd worden door Guiseppe Rossini en Robin Nelisse. Beide spitsen lieten dit seizoen echter al meerdere malen zien het niet van hun scorend vermogen te moeten hebben. Ook Cedric van der Gun is een kandidaat.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 18
Doe maar 0-3
Bangkok resident.
Threads: 35
1-0 Pieters
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 312
Bocaloca Wrote:1-0 Dickoh; assist Pieters 
Threads: 36
Peter Wrote:Bocaloca Wrote:1-0 Dickoh; assist Pieters 
helemaal mee eens peter
ik zag dat Alje Dickoh had, dus heb ik hem ook maar genomen ipv Cornelisse....
neem aan dat alje geld aan fouke heeft betaald zodat Dichoh de penalty mag nemen
Utrecht, it's vocking delicious
Boussaboun en Cornelisse trainen apart
Ali Boussaboun heeft last van zijn hamstring en trainde daarom donderdagmorgen apart van de groep. Het is nog niet bekend of hij vrijdag de training weer kan hervatten en beschikbaar zal zijn voor het duel van komende zondag tegen Vitesse.
Ook Tim Cornelisse moest de groepstraining uit voorzorg aan zich voorbij laten gaan. Kees van Buuren en Lucian Sanmartean hebben donderdag de training hervat. Sanmartean kon echter nog niet voluit gaan. De Roemeen, die maandag in een duel met Jong FC Utrecht geblesseerde raakte aan zijn voet, had nog moeite bij het schieten.
Naast de rode kaart van Boussaboun, die deze week geseponeerd werd, ontvingen afgelopen vrijdag tegen Roda vijf spelers van FC Utrecht geel. Voor Gregoor van Dijk, Robin Nelisse en Joost Broerse was dit hun vierde gele kaart van het seizoen. Het drietal staat daardoor nu op scherp. Een volgende gele kaart betekent automatisch een wedstrijd schorsing.
Cornelisse, damned
uit voorzorg.. die balt dus wel.
Threads: 89
Hij zal wel moeten, ik heb hem namelijk ook....
Wie dit leest is gek
Kleine Jan Wrote:Hij zal wel moeten, ik heb hem namelijk ook....
Dan zal hij wel spelen ja. Of hij speelt niet en de uitslag wordt 1-4.
Cedric van der Gun kan zich voorbereiden op een basisplaats tegen Vitesse. De aanvaller heeft op de trainingen bewezen dat hij in een uitstekende vorm verkeert.
ââ¬ÅHij is helemaal fit en fris, zo scherp als een mes. We kunnen nog veel plezier aan hem belevenââ¬Â, aldus de enthousiaste Foeke Booy in het AD.
Vorige week viel de Hagenaar al in tijdens het uitduel tegen Roda JC en vanaf het moment dat hij het veld binnen kwam, was er veel meer dreiging vanaf de Utrechtse kant.
Voor Cornelisse is het allerminst zeker of hij aanstaande zondag wel kan starten. De rechtsback heeft last van zijn bovenbeen. Het is niet de eerste keer dat Cornelisse kampt met deze blessure. Een aantal weken terug moest hij ook al verstek laten gaan. Ondanks de blessure verwacht Booy dat hij de Alkmaarder gewoon kan opstellen tegen zijn oude club
Sanmartean is er zondag zeker niet bij. De Roemeen is nog niet 100% herstelt van zijn voetblessure en kan daarom niet voluit
Threads: 122
Frits Wrote:Boussaboun en Cornelisse . Ik heb ze allebei :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Tim Cornelisse is op tijd herstelt van zijn blessure aan het bovenbeen. Helemaal pijnvrij is het nog niet, maar volgens de rechtsback zelf is hij er klaar voor.
Een goed teken, want Tim Cornelisse liet de laatste weken zien weer terug op zijn oude niveau te zijn.
Ali Boussaboun is bijna zeker niet van de partij tegen Vitesse. Door de blessure aan de hamstring zullen Van der Gun en Nelisse waarschijnlijk het spitsenduo vormen.
Sanmartean is er zeker nog niet bij, maar waarschijnlijk kan hij volgende week vrijdag in de Memorial Match tegen AS Monaco zijn debuut maken.
=D>
Threads: 21
Frits Wrote:Tim Cornelisse is op tijd herstelt van zijn blessure aan het bovenbeen. Helemaal pijnvrij is het nog niet, maar volgens de rechtsback zelf is hij er klaar voor.
Een goed teken, want Tim Cornelisse liet de laatste weken zien weer terug op zijn oude niveau te zijn. Maar of dit nou betrouwbaar is
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
pff journalisten he
Threads: 89
Peter Wrote:Kleine Jan Wrote:Hij zal wel moeten, ik heb hem namelijk ook....
Dan zal hij wel spelen ja.
Mooi!
Wie dit leest is gek
Threads: 122
Frits Wrote:Ali Boussaboun is bijna zeker niet van de partij tegen Vitesse. Door de blessure aan de hamstring zullen Van der Gun en Nelisse waarschijnlijk het spitsenduo vormen. Die heb ik dus
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken. Ik kon me al niet voorstellen dat ik zomaar 11 spelende spelers in m'n team zou hebben :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 11
FC UTRECHT: Vorm,Keller,Dickoh,Broerse,
Pieters,Loval,Caluwé,v.Dijk,Somers,
Nelisse,v.d.Gun
VITESSE: Stojkovic,Verhaegh,Sprockel,
Knol,Fränkel,Kaya,Sansoni,Pryor,Due,
Lazovic,Hersi
A.S.V. Apeldoornse Boys
ook geen cornelisse....