The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FC Groningen vs FC Twente
De Groningers hebben alvast maatregelen genomen voor als wij op bezoek komen:

Quote:De Euroborg is enkele speciale opvangnetten rijker. Vanmiddag werd de laatste hand gelegd aan de constructie die onder het uitvak komt te hangen. Niet vanwege suïcidale uitsupporters, maar om de meuk op te vangen vanuit het uitvak richting de ondergelegen tribune wordt gegooid. Al sinds de opening van het voetbalstadion klagen supporters onder het uitvak over de troep die naar beneden wordt gegooid.

[Image: opvangnetten01.jpg]

De afgelopen dagen heeft er in Meppel een spandoek gehangen bij het treinstation met daarop "7-1" :lol:

[Image: 15_800x600.jpg]

Twente supporters hebben het viaduct op de A28 bij Eelde (waar de N34 er bij komt) Rood Wit geschilderd met de tekst FCT.
De digitale snelweg wordt ook gebruikt door de tukkers.

[Image: rarejongens2.jpg]

22 bussen gaan er naar het hoge noorden, kijken of we er drie punten vandaan kunnen halen.
Forza Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Haha, ik ben benieuwd wat voor een troep na de wedstrijd allemaal op dat opvangnet ligt. Ik ben dit seizoen bij fcg - Heracles geweest, je kan in het uitvak bier krijgen (wel lite, maar toch hulde!). Je kan dus al wel raden wat sommige mensen op de eerste ring over hun koppie kregen.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Haha, ik ben benieuwd wat voor een troep na de wedstrijd allemaal op dat opvangnet ligt. Ik ben dit seizoen bij fcg - Heracles geweest, je kan in het uitvak bier krijgen (wel lite, maar toch hulde!). Je kan dus al wel raden wat sommige mensen op de eerste ring over hun koppie kregen.

Een beker met zeik? Of doen alleen de Milan supporters dat? :x
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Haha, ik ben benieuwd wat voor een troep na de wedstrijd allemaal op dat opvangnet ligt. Ik ben dit seizoen bij fcg - Heracles geweest, je kan in het uitvak bier krijgen (wel lite, maar toch hulde!). Je kan dus al wel raden wat sommige mensen op de eerste ring over hun koppie kregen.

Haha, ervaring?
Nee, ik zag enkele supporters hun bier over de wand heen gooien toen Groningen een penalty kreeg. Deed ik overigens niet aan mee, ik drink mijn biertje liever op :wink:
Reply
Ik denk 2-0! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Ekslem Wrote:

Haha, ervaring?
Nee, ik zag enkele supporters hun bier over de wand heen gooien toen Groningen een penalty kreeg. Deed ik overigens niet aan mee, ik drink mijn biertje liever op :wink:

Ik was r van tevoren al voor gewaarschuwd, maar het gebeurde idd. Heb er zelf overigens geen last van gehad aangezien ik toen onder de tweede ring zat.
Reply
[Image: AntiGrunn800.jpg]
Reply
1-1 :cry:
Reply
Het zal moeilijk worden om hier te winnen. Ik heb er niet super veel vertrouwen in, maar hoop natuurlijk wel op winst
Reply
Jans passeert Roorda, Van Loo eerste keeper

16/3/2007 18:40

Bas Roorda zit komend weekeinde op de bank als FC Groningen in Euroborg FC Twente ontvangt. Ron Jans heeft Brian van Loo gepromoveerd tot eerste doelman.
'Een keeper wissel je niet zo snel', begon Jans zijn uitleg over waarom Roorda zijn plaats in het doel is kwijtgeraakt. Blijkbaar was de coach niet tevreden met de recente prestaties van de 34-jarige doelman. 'Dit besluit was niet makkelijk want naast het feit dat hij een betrouwbare, eredivisiewaardige keeper is, is Bas ook nog eens een geweldige kerel. Maar door dit laatste aspect mag je je niet laten leiden.'

'Wij werken op basis van vertrouwen en nemen beslissingen die ons het beste lijken voor het team. Wij vonden dat dit het moment was waarop Brian een kans verdient. Het zou onlogisch zijn hem weer direct te vervangen mocht hij zondag onverhoopt een fout maken.'

Jans benadrukt dat Roorda niet is geslachtofferd vanwege de 3-0 nederlaag bij Willem II van vorige zaterdag. 'Want in die wedstrijd waren we eigenlijk alleen tevreden over Mark-Jan Fledderus. We gaan zondag echt geen tien andere spelers opstellen.'

Roorda heeft sinds de zomer van 2004 geen competitieduel van FC Groningen gemist. Ook dit seizoen stond hij nog elke minuut in het Groningse doel. Van Loo kwam afgelopen zomer over van Heracles Almelo, waar hij de concurrentiestrijd met Martin Pieckenhagen had verloren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dus weer een goedkope keeper d'rbij de komende tijd :razz:
Reply
Wat doet die ZijlerT tegenwoordig?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de bank warmhouden en meespelen met het tweede.....
Reply
Een nederlaag van FC Twente zou PSV niet slecht uit komen. Dan weet Twente namelijk bijna zeker dat het 4e zal worden en kan het krachten sparen voor de play-offs. Gun Kufo en Kennedy dan bv. maar rust in Eindhoven. Hakkuh
Reply
Ekslem Wrote:Dus weer een goedkope keeper d'rbij de komende tijd :razz:

vr 30/3 Roda JC FC Groningen Eredivisie vb
zo 8/4 Feyenoord FC Groningen Eredivisie vb
zo 15/4 FC Groningen NEC Eredivisie vb
zo 22/4 ADO Den Haag FC Groningen Eredivisie vb
zo 29/4 FC Groningen FC Utrecht Eredivisie vb

Hakkuh
Reply
FC GRONINGEN: v.Loo, vejdík,Sankoh,
Kruiswijk,v.d.Linden,Meerdink,Lindgren,
Fledderus,Levtsjenko,Nevland,Suárez

FC TWENTE: Boschker,Wilkshire,Wielaert,
Zomer,Braafheid,El Ahmadi,Aissati,
Engelaar,Bakircioglu,N'Kufo,Touma
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Die van Loo al na 18 minuten gewisseld :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kwam onzacht in aanraking met de doelpaal.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Hier weer een negatieve bijrol voor de scheidsrechter, het houdt maar niet op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meazza Wrote:1-1 :cry:

Ja helaas.
Maar netjes van Boschker dat hij zijn eigen fout toegaf....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Het was fout dat hij niet bokste, maar het was wel gewoon een overtreding van Suarez.
Reply
Goh....
Reply
Maar goed, de een fluit ervoor en de ander niet.
Reply
Haha humor de dag voor de wedstrijd.

[Image: P1010237.JPG]

En achteraf:

[Image: 2.jpg]
Reply
Vooral mooi dat op die bovenste geen onderscheid te maken is tussen de echte gezichten en de maskers en omdat die onderste al een keer of 4385 ge-her-feauteau-sjopt is door onze twentsche vrinden. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat een oerlelijke tyfusstadion!!!! Puke
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply

Forum Jump: