The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Vit - Spa
Quote:VITESSE MET TWEE SPITSEN TEGEN SPARTA 05-04-2007

Junker terug in de basis
Vitesse speelt vrijdagavond een wederom belangrijk duel. Na de nederlaag tegen Feyenoord behoort het bereiken van een plaats bij de eerste negen niet meer tot de mogelijkheden. De huidige inzet is een plek in de Play-offs voor een plaats in het Intertoto-toernooi.

Tegenstander en 'concurrent' Sparta moet dan wel opzij geschoven worden. Trainer Aad de Mos kiest tegen de Kasteelclub voor een 4-4-2 formatie, met Mads Junker en Danko Lazovic als spitsen. Purrel Frankel en Sebastien Sansoni keren terug in de basiself, terwijl Paul Verhaegh blijft staan op het middenveld. "Ik ben blij dat Sansoni en Janssen weer samen kunnen spelen. Dat geeft ons middenveld wat meer body", aldus De Mos.

Kansen
"Na de wedstrijd tegen Feyenoord zal iedereen wel verwachten dat Sparta een 'makkie' wordt, maar niets is minder waar. Ondanks de nederlaag vond ik Feyenoord een van de mindere ploegen die ik gezien heb in Gelredome. Wij hebben niet vaker in de eerste twintig minten van een wedstrijd drie uitgespeelde kansen gekregen. Maar dan moet je ze wel maken en dat is vooralsnog ons probleem."

"Tegen Sparta kies ik voorin voor Mads Junker in plaats van Fred Benson. Ik heb Mads al vroeg in de week verteld dat hij zou spelen. Ik hoop dat hij 'uit zijn pijp komt', dat hij laat zien dat hij er nog is. De organisatie moet goed staan vrijdagavond en de kansen zullen moeten worden benut."

Sfeer
"Ondanks de teleurstellingen is en blijft de sfeer in de groep uitstekend. De jongens steunen en leunen op elkaar. Dat is een goed teken, maar ze hebben een doelpunt en een overwinning nodig."

Opstelling Vitesse
Stojkovic, Sprockel, Espinoza, Knol, Frankel, Verhaegh, Janssen, Sansoni, Pryor, Junker en Lazovic.

We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vitesse wil clubrecord ontlopen

06 april 2007, 08:29 uur
Vitesse en Sparta Rotterdam zijn de laatste twee maanden niet in beste doen. Vrijdagavond strijden beide ploegen in Arnhem tegen elkaar. Vitesse snakt het meest naar een overwinning. Het team van Aad de Mos is in de Eredivisie al negen duels zonder zege en het clubrecord van elf komt dichterbij. Sparta won slechts één van de laatste negen duels.

Vitesse wil clubrecord ontlopen
De onderlinge balans is in het voordeel van Vitesse, dat in de Eredivisie al zeventien thuisduels op rij ongeslagen is tegen Sparta. De laatste overwinning van de Rotterdammers in Arnhem was tevens de enige. Op 19 september 1971 eindigde de eerste confrontatie tussen Vitesse en Sparta in 0-6.

Overige wetenswaardigheden
> Vitesse - Sparta stond 18 keer eerder op het programma in de Eredivisie. De Rotterdammers wonnen alleen de eerste onderlinge ontmoeting op 19 september 1971 (0-6).
> Vitesse speelt dit seizoen wisselvallig in de Gelredome. Tegenover 6 zeges staan 3 gelijke spelen en 6 nederlagen.
> De laatste 5 thuisduels leverden 2 gelijke spelen en 3 nederlagen op.
> Harald Wapenaar verruilde Vitesse eerder dit seizoen voor Sparta. De doelman stond tussen januari 2005 en januari 2007 69 keer onder de lat bij een Eredivisiewedstrijd van de Arnhemmers.
> Vitesse: Ruud Knol ( 8 ), Youssouf Hersi (6), Paul Verhaegh (6), Theo Janssen (4) en Remco van der Schaaf (4) staan op scherp.
> Sparta Rotterdam: Danny Schenkel (4), Cecilio Lopes (4) en Rachid Bouaouzan (4) staan op scherp.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
he kijk hier heeft hij het wel goed!
Insane life.
Reply
1-0 Lassofiets (pingel)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Hup sparta!! 1 of meer keer scoren graag...
Reply
Verhaegh,Paul 12

2-0
Reply
Frits Wrote:Verhaegh,Paul 12

2-0

\Big Grin/ go verhaegh \Big Grin/
Reply
assist verhaegh op lazovic 3-0

:letitallout:
Reply
wat een gouden koppel voor de vrijdagavond :razz:
Bangkok resident.
Reply
Frits Wrote:assist verhaegh op lazovic 3-0

:letitallout:

Beloning voor je voor het vragen om goals voor Sparta... :wink:
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Heb de gouden koppel in mijn team, jammer genoeg heb ik een andere speler als aanvoerder.
Reply
EB Sports Wrote:Heb de gouden koppel in mijn team, jammer genoeg heb ik een andere speler als aanvoerder.

:lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
EB Sports Wrote:Heb het gouden koppel in mijn team, jammer genoeg heb ik een andere speler als aanvoerder.

Hopelijk kom je dan met stip top 3000 binnen!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
EBBBBBBBBBBBBBBBBBB Hakkuh
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat was het derde belabberde cluppie uit Rotjeknor, gelukkig kregen deze gasten niet de drie punten sloeberig cadeau. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
wees blij dat sparta er niet meer voor gaat, die zijn uitgespeeld en dat is wel te zien ook.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:wees blij dat sparta er niet meer voor gaat, die zijn uitgespeeld en dat is wel te zien ook.

Blij? :roll: tuurlijk Rico...wat ben ik blij.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
je had ze liever weer zien verliezen ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:je had ze liever weer zien verliezen ?

Zeg ik niet!

Jij doet net of Sparta de klasse bezit om een overwinning mee naar huis te nemen.
Ondanks dat Vitesse zo laag staat, zijn ze individueel en als team voor Sparta toch wel een maatje te groot.....ook in Rotjeknor nam Vitesse namelijk de drie punten simpel mee naar huis.
Helaas heeft De Mos er nog niet echt een hecht team van kunnen maken. :|

Sparta-Vitesse 1-3
Vitesse-Sparta 3-0
Reply

Forum Jump: