The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Den Haag Vandaag
Treesong Wrote:
joep Wrote:
Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners Xtragaap4de

Was dat niet iets in de trant van: Arbeiders aller landen verenigt U

Guttegut, wat geestig... maar als meneer Joep z'n toilet verstopt is met dikke VVD-stront mogen de arbeiders wel even komen opdraven om de zaak te ontstoppen.

Enfin... tis lunchtijd. Vlug een krokant gebakken zwezerikje met een fijn glas Elzasser nuttigen bij Groot Paardenburg :eten:

Het punt is met de gemiddelde VVD-er, dat hij niet de arbeider laat opdraven, maar zelf zijn stront opruimt. Daar hoeft geen overheid, arbeider of wie dan ook aan te pas te komen. Zouden meer mensen moeten proberen, zou een stuk schelen in ww-premies en belastingen!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ad Wim Wrote:
Depor Wrote:Waarom zou ik mijn stemgedrag met argumentatie moeten onderbouwen?
En daar gaat het dus mis.

Nee hoor, ik heb mijn afweging gemaakt, en dat die niet alleen is gebaseerd op het ik mag je gehalte lijkt me duidelijk...
Vind dat Rutte geen persoonlijkheid heeft.
Dat dit kabinet ook niet geweldig is ben ik met iedereen eens, benzine duurder 1% BTW erbij, nog steeds geen normale ontslag regeling (Zit bij mij op de afdeling een schizo die ze al een jaar niet kwijtraken, ondanks dat hij geen donder uitvoert)
Maar ja Paars heeft ons bijna naar de klote geholpen, Balkende 1 was een lachertje, Balkenende 2 vond ik opzich nog wel gaan.
En de CU in de landelijke politiek...tsja 100x liever de CU met dat normen en waarden gelul dan een SP waarbij al dat uitkeringstrekkende marrokanen tuig welkom is, de verzorgingsstaat die ons nu al bijna de nek omdraait nog word uitgebreid, nog meer klote regeltjes uit de regering.
Groenlinks, klote milieu gezeik, slaat werkelijk als een lul op een drumstel, doe mij maar 100 nieuwe snelwegen, in plaats van dat gezeik met CO2 uitstoot waarvoor wij gaan betalen wijzen we eerst een paar jaar naar China, links krakers tuig dat is het.
PvdA, draaide meer dan een reuzenrad op de kermis.
VVD, Rutte is de baas, maar gedroeg zich als een klein kind en kwam inhoudelijk met totale waanzin op de proppen.
Rutte oprotten, Kamp de baas en ik stem direct VVD
PvD, Lekkere wijven, ben het wel eens met het feit dat dierenwelzijn wat nadrukkelijker op de kalender mag staan, beetje jammer dat ze het nergens anders over hebben.
PVV, jammer voor Geert Wilders dat hij alleen maar schreeuwt, sommige ideeën snijden wel hout maar zijn stelling in het asielbeleid was me net te.
CU, Rouvoet vind ik een integere man die weet waar hij het over heeft, beetje jammer dat het zo op het geloof gebaseerd is.

En dan hield het alweer op...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
joep Wrote:
Treesong Wrote:
joep Wrote:
Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners Xtragaap4de

Guttegut, wat geestig... maar als meneer Joep z'n toilet verstopt is met dikke VVD-stront mogen de arbeiders wel even komen opdraven om de zaak te ontstoppen.

Enfin... tis lunchtijd. Vlug een krokant gebakken zwezerikje met een fijn glas Elzasser nuttigen bij Groot Paardenburg :eten:

Het punt is met de gemiddelde VVD-er, dat hij niet de arbeider laat opdraven, maar zelf zijn stront opruimt. Daar hoeft geen overheid, arbeider of wie dan ook aan te pas te komen. Zouden meer mensen moeten proberen, zou een stuk schelen in ww-premies en belastingen!

Dan zeg ik het iets genuanceerder: De gemiddelde VVD-er zegt zoiets van:

Ieder veur zich en de kansarmen, arbeiders en de rest van de hoi polloi kan barsten want die hebben het allemaal aan zichzelf te danken want als ze maar iets harder voor hun geluk, kansen hadden geknokt, iets ambitieuzer waren geweest in hun leven dan hadden ze het zo goed kunnen hebben als ik en waarom zou ik daar dus wakker over moeten liggen en...

"Wilfried-Koehooooooooooooen, het toilet is verstopt!"
"Potjandrie, bel de arbeiders!"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Depor Wrote:En dan hield het alweer op...

Nee, je bent D66 vergeten

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:En dan hield het alweer op...

Nee, je bent D66 vergeten

En dan hield het alweer op.....
Reply
Treesong Wrote:
joep Wrote:
Treesong Wrote:
joep Wrote:

Ieder veur zich en de kansarmen, arbeiders en de rest van de hoi polloi kan barsten want die hebben het allemaal aan zichzelf te danken want als ze maar iets harder [b]voor hun geluk, kansen hadden geknokt, iets ambitieuzer waren geweest in hun leven dan hadden ze het zo goed kunnen hebben als ik en waarom zou ik daar dus wakker over moeten liggen en... [/b]

Mij gaat het erom dat de mensen te weinig hun leven in eigen hand nemen, teveel in de slachtofferrol kruipen en om het hardst roepen dat de overheid niks voor hen doet, in plaats van werk te doen waar ze misschien niet voor geleerd hebben.
Voor wie niet kan, moet uiteraard een sociaal vangnet zijn.
Ik kom tot de voorzichtige conclusie, Tree, dat als wij beiden wat minder zouden chargeren, we redelijk dicht bij elkaar zouden komen(ideologisch dan, he). :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Treesong Wrote:
joep Wrote:
Treesong Wrote:
joep Wrote:

Ieder veur zich en de kansarmen, arbeiders en de rest van de hoi polloi kan barsten want die hebben het allemaal aan zichzelf te danken want als ze maar iets harder voor hun geluk, kansen hadden geknokt, iets ambitieuzer waren geweest in hun leven dan hadden ze het zo goed kunnen hebben als ik en waarom zou ik daar dus wakker over moeten liggen en...

Wat is een kansloze? Ik vind dat als een buitenlander naar dit land komt, en zijn stinkende best doet om er wat van te maken ondersteund moet worden, maar wel verplicht de taal moet leren.
Wat doet de SP? Vinden inburgeringscursussen waanzin, maakt niet uit of je werkt of niet uitkeringen omhoog etc. Fijne stimulans voor mensen om er wat van te maken.
Reply
Depor Wrote:Ik vind dat als een buitenlander naar dit land komt, en zijn stinkende best doet om er wat van te maken ondersteund moet worden, maar wel verplicht de taal moet leren.

Dat is puik, zolang ze die taal maar beter leren dan jij, want die zin van je rammelt weer eens aan alle kanten

Song of the decade:

Reply
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
joep Wrote:Mij gaat het erom dat de mensen te weinig hun leven in eigen hand nemen, teveel in de slachtofferrol kruipen en om het hardst roepen dat de overheid niks voor hen doet, in plaats van werk te doen waar ze misschien niet voor geleerd hebben.
Voor wie niet kan, moet uiteraard een sociaal vangnet zijn.
Ik kom tot de voorzichtige conclusie, Tree, dat als wij beiden wat minder zouden chargeren, we redelijk dicht bij elkaar zouden komen(ideologisch dan, he). :wink:

De mensen? Welke mensen? Wel een beetje al te generalisties niewaar? Je woont nu eenmaal in een land waar het klagen zo'n beetje is uitgevonden. Maar ik vind ook dat mensen die klagen, moeten worden overgeslagen dus wat betreft komen we redelijk dicht tegen elkaar aan gechargeerd [gay]

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Ik vind dat als een buitenlander naar dit land komt, en zijn stinkende best doet om er wat van te maken ondersteund moet worden, maar wel verplicht de taal moet leren.

Dat is puik, zolang ze die taal maar beter leren dan jij, want die zin van je rammelt weer eens aan alle kanten

Die paar taalfoutjes interesseren me geen donder, maar je in het Nederlands verstaanbaar kunnen maken lijkt me redelijk handig...
Zoals die familie van die mongool die in Venlo oid iemand met een helm dood sloeg. Wonen fucking 15 jaar in Nederland en spreken geen woord Nederlands...
Ow en nog een puntje, mogen die moskee gebouwen volgende keer op een normale manier eruit zien en niet als een of ander misplaatst efteling gebouw?
Verder mogen van mij alle uitingen van geloof in openbare gebouwen verboden worden (hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes etc Vive La France!) en moet natuurlijk het school uniform opnieuw ingevoerd worden...
Reply
Depor Wrote:Verder mogen van mij alle uitingen van geloof in openbare gebouwen verboden worden (hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes etc Vive La France!)

Dus ik mag van joe ook niet meer met een stokbrood onder de arm over straat? Mooi is dat... mag krwasantjes halen nog wel?

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:
Depor Wrote:Verder mogen van mij alle uitingen van geloof in openbare gebouwen verboden worden (hoofddoekjes, kruisjes, keppeltjes etc Vive La France!)

Dus ik mag van joe ook niet meer met een stokbrood onder de arm over straat? Mooi is dat... mag krwasantjes halen nog wel?

Zijn jouw croissantjes een geloofsuiting?
Reply
Voor mij komt het 's morgens vroeg eten van een goede versgebakken croissant verdraaid dicht in de buurt van een religieuze ervaring, ja... =P~

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:Voor mij komt het 's morgens vroeg eten van een goede versgebakken croissant verdraaid dicht in de buurt van een religieuze ervaring, ja... =P~

Verbieden dus
Reply
Quote:Hoop en vertrouwen centraal in troonrede
Uitgegeven op dinsdag 18 september 2007 om 13:57:07, bijgewerkt om 14:52:29

(Novum) - Hoop en vertrouwen staan centraal in de troonrede die koningin Beatrix dinsdagmiddag heeft uitgesproken in de Ridderzaal in Den Haag. Nederland heeft zonnige economische vooruitzichten, ondernemers en consumenten zijn optimistisch en jongeren hebben volop mogelijkheden om werk te vinden. Voor de komende jaren kondigde koningin Beatrix een overschot op de begroting aan. “Zo sparen we voor de toekomst.”

De regering zet in op economische groei, maar die moet wel duurzaam zijn. Daarom worden de belastingen verhoogd op consumptie en milieuonvriendelijk gedrag. Met de opbrengst worden de kosten van arbeid verlaagd, zodat meer mensen aan het werk kunnen worden geholpen.

Door alle begrotingsmaatregelen zal de koopkracht in 2008 niet stijgen, zei koningin Beatrix. “Zij die een lager inkomen hebben, worden zo veel mogelijk ontzien. Van de hogere inkomens wordt een grotere bijdrage gevraagd.” Over de hele regeerperiode verwacht de regering geen stijgende lasten voor burgers en bedrijfsleven en een toegenomen koopkracht.

Verder ziet de regering ‘hoopvolle ontwikkelingen’ buiten de economie. Steeds meer mensen zouden zich inzetten voor elkaar en een betere samenleving.

Het staatshoofd stond tijdens de troonrede ook stil bij de slachtoffers van de militaire missie in Afghanistan. Ze sprak haar medeleven uit met de nabestaanden en zei dat de Nederlandse militairen hun werk doen met 'moed en volharding'. Verder kondigde ze aan dat de regering 'nadere voorstellen' zal indienen voor de bijdrage van Nederland aan de missie in Afghanistan.

In de begroting voor 2008 worden extra uitgaven van bijna drie miljard euro gepresenteerd. Vanwege de economische voorspoed zijn er nu juist goede mogelijkheden om maatregelen te nemen die Nederland sterker moeten maken. De regering vindt het nodig die mogelijkheden optimaal te benutten, omdat het land voor ‘aanzienlijke opgaven’ staat: zo stijgt de gemiddelde leeftijd van de bevolking en krijgen zowel het bedrijfsleven als de zorg en het onderwijs te maken met een tekort aan personeel. Daarmee rijst de vraag hoe het welzijn en de welvaart kunnen worden veiliggesteld, zei de vorstin.

Het vermijden en bestrijden van terrorisme, criminaliteit en geweld blijven volop aandacht vragen, sprak de koningin. “Te veel mensen voelen zich onveilig.” In de troonrede wordt vastgesteld dat mensen zich ‘soms’ onzeker voelen en zoeken naar houvast. “Die gevoelens kunnen diep ingrijpen”, erkent de regering. Daarom moet de samenhang worden vergroot en moeten verdraagzaamheid en onderling respect worden versterkt.

Veranderingen noemde de koningin een mogelijke bron van kracht. “In het verleden heeft vernieuwing ons vooruitgang gebracht.” Ze zei dat juist het vermogen om te veranderen en te vernieuwen de mogelijkheid biedt om de uitdagingen van de toekomst het hoofd te kunnen bieden.

De regering beseft dat een ondernemend land goede verbindingen nodig heeft en kondigt daarom voor volgend jaar de afronding aan van tien projecten om het aantal files tegen te gaan. Daarnaast wordt het gebruik van de auto duurder, en het bezit ervan goedkoper. Ook wordt komend najaar een plan gepresenteerd om het gebruik van openbaar vervoer te stimuleren. Bovendien komen er nieuwe proeven met gratis ov.

Aan het eind van de troonrede werd geconstateerd dat beleid belangrijk is, maar dat een samenleving wordt gevormd door burgers. Die moeten zich veilig, vertrouwd en met elkaar verbonden voelen. “Onderling respect tussen mensen en eerbiediging van de Nederlandse rechtsorde zijn daarvoor noodzakelijke voorwaarden.” Daarna verwees de koningin naar de Grondwet, waarin gelijkheid voor iedereen centraal staat.

De vorstin sloot de troonrede af met de boodschap dat veel volksvertegenwoordigers zich in hun werk gesteund weten ‘door het besef dat velen u wijsheid toewensen en met mij om kracht en Gods zegen voor u bidden’.
Make tea, not war
Reply
Bla Bla Bla Bla,

BLIJF GVD MET JE FIKKEN VAN DE DIESEL PRIJS AF HUFTERS
Reply
Mn peuken en mn drank gaan weer in prijs omhoog. Ik stem volgende keer op Rita!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:Mn peuken en mn drank gaan weer in prijs omhoog. Ik stem volgende keer op Rita!

Beknibbelen dan maar...

[Image: strohrum.jpg]
[Image: kent_premium_lights.gif]

Song of the decade:

Reply
Depor Wrote:Bla Bla Bla Bla,

Wordt het niet tijd voor een elektrische tractor?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Depor Wrote:Bla Bla Bla Bla,

Wordt het niet tijd voor een elektrische tractor?

Nee bio-brandstof, gaan we dat enge bos van je eventjes kappen
Reply
Depor Wrote:Dat dit kabinet ook niet geweldig is ben ik met iedereen eens, ..., nog steeds geen normale ontslag regeling (Zit bij mij op de afdeling een schizo die ze al een jaar niet kwijtraken, ondanks dat hij geen donder uitvoert)

Kan ik me voorstellen met 7751 forumposts. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply

Forum Jump: