The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - VVV
Opstelling PSV: Aissati en Marcellis in de basis
20 oktober 2007 18:30
PSV treedt vanavond tegen VVV-Venlo aan met Dirk Marcellis in de basis. Hij vormt samen met Carlos Salcido het centrum van de verdediging. Voor Marcellis is het zijn eerste basisplaats in de competitie, uitgerekend tegen de club waar hij in de jeugd heeft gevoetbald. Farfán en Méndez beginnen allebei op de bank.

Ook Ismail Aissati
De basisplaats van Marcellis gaat ten koste van verdediger Eric Addo, die vanavond (Philips Stadion, aftrap 19.30 uur) op de bank zit. In aanvallend opzicht komt PSV sterk voor de dag, met voorin Danny Koevermans, Danko Lazovic met Kenneth Perez en Otman Bakkal daarachter. Ook Ismail Aissati begint in de basis, waarmee PSV een zeer creatief middenveld heeft. De negentiende man die is afgevallen is de Braziliaan Jonathan, omdat Farfán toch op de bank zit. Koeman spaart de Peruviaan en ook Edison Méndez, die beide interlandverplichtingen hadden en verre reizen hebben gemaakt.

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Aissati, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Farfán, Addo, Fagner en Van der Leegte.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Lekker met Addo in de gelederen :letitallout:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
farfan ©... kut spel
Reply
Quatro Wrote:farfan ©... kut spel

das gewoon dom :8:
Reply
Ekslem Wrote:Lekker met Addo in de gelederen :letitallout:

Werd addo niet als gouden tip gegeven door SD?
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
Di Marci Wrote:
Ekslem Wrote:Lekker met Addo in de gelederen :letitallout:

Werd addo niet als gouden tip gegeven door SD?

Ja, staat zelfs nog in mijn inbox :letitallout:
Reply
Ekslem Wrote:

ow.. je wist al dat ie niet ging spelen?..... godver..
Reply
Quatro Wrote:
Ekslem Wrote:

ow.. je wist al dat ie niet ging spelen?..... godver..

Was bekend dat ie mss niet bij seletie zou zitten. Ben blij dat ie nog op de bank zit.
Reply
Ekslem Wrote:Was bekend dat ie mss niet bij seletie zou zitten. Ben blij dat ie nog op de bank zit.
Hij is inmiddels opgestaan....

O ja , hup Koevermans!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wat een verschikkelijke klotepot zeg. Aissati? Heel gauw naar Amsterdam sturen in deze vorm. Enige gevaar kwam van Lazovic, die telkens van de vleugel op snelheid naar binnenkwam, aantoonde steeds minder egoistisch te worden en zich onderscheidde met 2 knappe assists. De Koef onderscheidde zich ook weer door 90 minuten lang onzichtbaar te zijn, maar toch 2 goals te maken. Vooral zijn 2e was echt een heel moeilijke kopbal.

Verder lijkt Marcellis gelukkig eindelijk het vertrouwen van Koeman te krijgen (al had ik dat niet verwacht en dus Addo in mn team Sad ). Ik (en velen met mij) roepen al een tijd dat hij gewoon een kans verdient en vanavond heeft hij laten zien niks onder te doen voor Addo, verdedigend net zo solide en aanvallend 10x beter. Hij passt 9 van de 10x vooruit, waar Addo 9 van de 10x gaat voor het tikkie breed. Gewoon een tijdje in de basis laten die Marcellis! Kromkamp trouwens ook weer drama, dus Marcellis rechtback en Addo er weer in is ook nog een optie.

Verder positief dat Gomes zwaar geblesseerd leek maar uiteindelijk toch gewoon verder kon. Bij VVV viel alleen Amrabat continu op. Hij is in zn eentje beter dan de rest van VVV bij elkaar, maar ook in zn eentje egoïstischer dan de rest bij elkaar en hij heeft in zn eentje meer nare trekjes dan de rest bij elkaar.
Reply
Was het saaier dan W2 thuis? Dat lijkt me haast onmogelijk.
Reply
Mijn aanvoerder Koevermans heeft zijn werk gedaan met 18 punten.
Reply
Ekslem Wrote:Was het saaier dan W2 thuis? Dat lijkt me haast onmogelijk.

Ow jawel, dat is heel goed mogelijk. W2 thuis was een spektakelstuk vergeleken bij deze parodie op voetbal. Dead
Reply
EB Sports Wrote:Mijn aanvoerder Koevermans heeft zijn werk gedaan met 18 punten.

:lol:
Reply
Genee:
"Bij PSV rust voor Mendez, Farfan, Addo en Alcides."

:roll: Waarom heeft Alcides in vredesnaam rust nodig? Die heeft al weken niet gespeeld en Addo was ook gewoon de hele week in Eindhoven. Zonde dat zo'n voetbalzender niet eens weet dat Marcellis gewoon zn kans krijgt.
Reply
ik keek ff de samenvatting, maar die amrabat is een alleraardigst spelertje.....

mooie 2 goal van de koef trouwens.
Reply
Neem ik een keer die Addo speelt die sukkel niet eens.
Insane life.
Reply
waf Wrote:ik keek ff de samenvatting, maar die amrabat is een alleraardigst spelertje.....

Amrabat is op dit moment echt een van de betere al dan niet de beste voetballer bij VVV alleen hij heeft 1 manco, hij wil alles zelf doen.

Ook gister toen hij alleen op de keeper afliep tussen 2 verdedigers door had hij het balletje breed moeten geven.
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
Di Marci Wrote:
waf Wrote:ik keek ff de samenvatting, maar die amrabat is een alleraardigst spelertje.....

Amrabat is op dit moment echt een van de betere al dan niet de beste voetballer bij VVV alleen hij heeft 1 manco, hij wil alles zelf doen.

Ook gister toen hij alleen op de keeper afliep tussen 2 verdedigers door had hij het balletje breed moeten geven.

Hij is niet een van de beste, hij steekt met kop en schouders boven de rest uit. Als hij zo egoistisch blijft zal hij het echter nooit maken bij een topclub. Zelfs deze egoistische, vervelene Amrabat van nu is echter al een absolute aanwinst voor elke ploeg onder de top 3 en AZ.
Reply
Wrs is ie ook zo egoistisch omdat die andere van die prutsers zijn. Als hij met betere spelers zou spelen, zou ie ook minder ego zijn, denk ik
Reply
Is die Amrabat niet die kneus die Lurling buiten het stadion opwachtte met een paar vrienden?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Is die Amrabat niet die kneus die Lurling buiten het stadion opwachtte met een paar vrienden?

Dat is ehm ja. Typisch een Marokkaanse actie.
Reply
Depor Wrote:Is die Amrabat niet die kneus die Lurling buiten het stadion opwachtte met een paar vrienden?

Dat gerucht ging idd en als je hem zo in het veld bezig ziet geloof ik dat meteen. Continu ruzie zoeken, balletjes wegtrapen, zomaar 'geblesseerd' neervallen als PSV kansrijk lijkt te worden waardoor de bal buiten wordt gespeeld enzovoorts. Dead
Reply

Forum Jump: