The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Groningen - Feyenoord
#61
Oke, ik kan natuurlijk ook niet echt oordelen, maar in de CL vond ik het niet veel...
Is natuurlijk ook wel meteen een hoog niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:Oke, ik kan natuurlijk ook niet echt oordelen, maar in de CL vond ik het niet veel...
Is natuurlijk ook wel meteen een hoog niveau.

Zeker omdat ie een eigen goal maakte en na vanavond vind je m al een stuk beter omdat ie de assist op de 0-1 gaf? Xtragaap4de

Salcido is DE verdediger van PSV, maar als je (ook in de CL-duels) verder zou kijken dan je teletekstneus lang is moet je ook gezien hebben dat hij naast Salcido elk duel zeer sober en degelijk staat te verdedigen terwijl hij het in de opbouw ook aardig doet. De backs zijn de zwakke plek van de PSV-verdediging, niet Marcellis.
Reply
#63
Nogmaals, ik zie alleen CL-wedstrijden van PSV en daarin was ie niet best, dus hou die onzinnige opmerkingen (napraten van waf trouwens) maar gewoon voor je.

Vanavond vond ik het ook weer niet veel. Eerst dom geel krijgen tijdens duwen en trekken en dan vervolgens je tegenstander gewoon laten koppen, paar keer nonchalant uitverdedigen samen met Alcides...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Dat ik nog eens wordt beticht van waf napraten. =D>

Vandaag was Zonneveld trouwens de zwakste achterin en niet Marcellis of Alcides die beiden aardig speelden.
Reply
#65
Zonneveld is ook geen verdediger. Alcides en Marcellis zakten een beetje in aan het eind, waardoor het nog gevaarlijk werd, maar dat is ook ervaring.

Ik moet het nog zien met die Marcellis, eerst maar eens minder kaarten pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Ad Wim Wrote:Zonneveld is ook geen verdediger. Alcides en Marcellis zakten een beetje in aan het eind, waardoor het nog gevaarlijk werd, maar dat is ook ervaring.

Ik moet het nog zien met die Marcellis, eerst maar eens minder kaarten pakken.

Over napraten gesproken! Dit is gewoon napraten van de media, hoorde ik de verslaggever bij CSKA - PSV ook zeggen!
Reply
#67
Ga toch eens lezen man, of onthouden, en lul niet. Ik heb dat eerder in het CL-topic gezegd, kan mij wat verrotten dat die verslaggever dat nu zegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:eerst maar eens minder kaarten pakken.

Materazzi vind jij ook een slechte verdediger dan? :|
Reply
#69
Ad Wim Wrote:En het dan zelf over josti's hebben Undecided

nee jij!
Reply


Forum Jump: