The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




UTR-EXC
#1
Sinds wanneer is die Vorm weer fit!

Zit ik weer met 2x Grandell in het doel. :letitallout: :letitallout:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Mijn gok van de week was sanmartean, maar ik zie dat hij wederom op de bank begint.
Deze beste man is weer fit dus snel opstellen die man willem!!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#3
Vorm was al langer fit, ff opletten he. Die vliegenvanger kreeg echter steeds de voorkeur van Willem omdat ie het goed deed. Afgelopen weken deed ie het niet goed en dus wordt ie gepasseerd.
Ik heb een droom.
Reply
#4
Sjaak Wrote:Vorm was al langer fit, ff opletten he. Die vliegenvanger kreeg echter steeds de voorkeur van Willem omdat ie het goed deed. Afgelopen weken deed ie het niet goed en dus wordt ie gepasseerd.

terwijl willem gisteren bij voetbal zei dat grandel niet minder was dan timmer... :roll:

maar vorm is een prima keeper, en grandel is nu definitief afgeschreven.
Reply
#5
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Vorm was al langer fit, ff opletten he. Die vliegenvanger kreeg echter steeds de voorkeur van Willem omdat ie het goed deed. Afgelopen weken deed ie het niet goed en dus wordt ie gepasseerd.

terwijl willem gisteren bij voetbal zei dat grandel niet minder was dan timmer... :roll:

maar vorm is een prima keeper, en grandel is nu definitief afgeschreven.


Klopt, is Timmer dan zo slecht of Vorm zo goed?
Ik heb een droom.
Reply
#6
Sjaak Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Vorm was al langer fit, ff opletten he. Die vliegenvanger kreeg echter steeds de voorkeur van Willem omdat ie het goed deed. Afgelopen weken deed ie het niet goed en dus wordt ie gepasseerd.

terwijl willem gisteren bij voetbal zei dat grandel niet minder was dan timmer... :roll:

maar vorm is een prima keeper, en grandel is nu definitief afgeschreven.


Klopt, is Timmer dan zo slecht of Vorm zo goed?

de vergelijking was met grandel. timmer is een erg goeie lijnkeeper en voor de rest redelijk. ik kan me geen blunder van hem herinneren. van vorm ook niet trouwens.

grandell is een poepkeeper.
Reply
#7
waf Wrote:
Sjaak Wrote:
waf Wrote:
Sjaak Wrote:Vorm was al langer fit, ff opletten he. Die vliegenvanger kreeg echter steeds de voorkeur van Willem omdat ie het goed deed. Afgelopen weken deed ie het niet goed en dus wordt ie gepasseerd.

terwijl willem gisteren bij voetbal zei dat grandel niet minder was dan timmer... :roll:

maar vorm is een prima keeper, en grandel is nu definitief afgeschreven.


Klopt, is Timmer dan zo slecht of Vorm zo goed?

de vergelijking was met grandel. timmer is een erg goeie lijnkeeper en voor de rest redelijk. ik kan me geen blunder van hem herinneren. van vorm ook niet trouwens.

grandell is een poepkeeper.


Dan heb je of een selectief geheugen of het geheugen van een zeef...

Van een willekeurig kakkerlakken forum afgeplukt.
Quote:Lodewijks speelt het hele seizoen nog niet door een blessure. Zijn vervanger Timmer maakt blunder op blunder en aanvoerder Theo Lucius laat zijn man in het veld zo vaak lopen dat deze zich vrijer voelt dan een TBS’er op een verlofdag.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#8
2-0 inmiddels Nelisse (Cornelisse) en George (Kruys)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
inmiddels 4-1
Wie dit leest is gek
Reply
#10
Depor Wrote:Dan heb je of een selectief geheugen of het geheugen van een zeef...

Van een willekeurig kakkerlakken forum afgeplukt.
Quote:Lodewijks speelt het hele seizoen nog niet door een blessure. Zijn vervanger Timmer maakt blunder op blunder en aanvoerder Theo Lucius laat zijn man in het veld zo vaak lopen dat deze zich vrijer voelt dan een TBS’er op een verlofdag.

goh, nou zeg, nu heb je me wel overtuigd. sjonge jonge, wat stom dat ik dat niet meer wist. Xtragaap4de
Reply


Forum Jump: