The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ik haat......
#31
Ik heb trouwens gister voor t eerst waar is de mol gekeken en dat vind ik nog best aardig! Leuke afwisseling tussen een 'diepte'interview met een bn'er en de mooiere plekjes op aarde.
Reply
#32
Ik was zaterdagavond een erg goeie film aan t kijken op RTL nogwat (apocalypto oid)... Al bekend is dat er om de 30 minuten een reclameblok komt, maar wat echt t toppunt was, was dat ze de eindscene gewoon niet helemaal af lieten zien. Out of the blue weer een reclameblok, ik nog wachten tot de reclame voorbij is en toen begon gewoon een fucking nieuwe film....
echt belachelijk
The great old Ludwig von...
Reply
#33
sinds kort een nieuw huisje en had besloten om een upc pakket te nemen, internet televisie en telefoon in 1 pakket. Ik besloot de on demand knop eens uit te proberen op mijn mediabox en echt prachtig, ik kon allerlei gratis series enzo bekijken. Tot bleek dat bij een aantal populaire series je niks te zien kreeg als je die probeerde te kijken. Ik denk ik ga toch maar even bellen met de helpdesk wie weet ligt het aan mij. 14 minuten later (a 0,10 cent per minuut) eindelijk geholpen enzo en hij kwam erachter dat dit bij iedereen het geval was. Hij bedankte me voor het melden en binnen 24 uur zou dit opgelost zijn.

Ik net kijken, denk misschien zijn ze eens snel en ja hoor ze hebben het opgelost...de series zijn nu helemaal verdwenen uit het on demand menu. #-o
Reply
#34
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#35
En tot overmaat van ramp wint dat vreselijke Toren C ook nog eens een prijs ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:En tot overmaat van ramp wint dat vreselijke Toren C ook nog eens een prijs ](*,)

ik vind sommige dingen daarvan enorm geestig. zeg wim, ben jij niet bang dat je jezelf een beetje overschat?
Reply
#37
Dat jij dat enorm geestig vindt, zegt voornamelijk iets over jou. Het is goedkoop, seksistisch, ontzettend flauw en haalt het qua kwaliteit bij lange na niet bij Draadstaal. Het zegt helaas alles over de huidige tv-kijker, zelfs die naar de publieke omroep kijkt.

In het juryrapport stond dat het zich voornamelijk onderscheidde door een ' uitgesproken vrouwelijk perspectief', zal wel weer een statement zijn Puke
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Dat jij dat enorm geestig vindt, zegt voornamelijk iets over jou. Het is goedkoop, seksistisch, ontzettend flauw en haalt het qua kwaliteit bij lange na niet bij Draadstaal. Het zegt helaas alles over de huidige tv-kijker, zelfs die naar de publieke omroep kijkt.

In het juryrapport stond dat het zich voornamelijk onderscheidde door een ' uitgesproken vrouwelijk perspectief', zal wel weer een statement zijn Puke

goed lezen he, sommige dingen vind ik enorm geestig. ik vind het iig ook redelijk vernieuwend en ik vond dat die wijven een en ander gisteren bij pw prima wisten te verwoorden.

ik ben het met de jury eens dat ze zich onderscheiden door een uitgesproken vrouwelijk persperctief.

misschien zou je je kunnen bedenken dat smaken verschillen? als het niet overeenstemt met jouw humor is het zeker niet leuk? dat bedoel ik dus met jezelf overschatten. ik heb jou op dit forum overigens nog nooit enige vorm van geestigheid zien etaleren. ook in verdere beschouwingen vind ik je verre van overtuigend, dus ik zie niet in wat de waarde is als jij een predikaat goedkoop of flauw gebruikt.
Reply


Forum Jump: