The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs AZ
#1
Wat een verdedigende lulhannes is die Koeman ook.
1e helft zone-dekking, FCT mocht gewoon rustig de aanval opzetten. Na de eerste helft stond het helaas maar 1-0, we hadden toen al dik voor moeten staan en die belachelijke taktiek van Koeman afstraffen. Als je in Enschede wil winnen moet je volop druk uitoefenen op onze verdediging zoals Ajax dat jaren geleden een keer deed. Toen verloren we terecht. Az heeft de kwaliteit om dit ook te doen, maar jah, met Koeman als coach win je de oorlog niet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Als je zulke potjes in blessuretijd wint ben je titelkandidaat. Lekkere overwinning Vret. Ik had het niet erg gevonden als het bij 2-2 was gebleven :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Ekslem Wrote:Als je zulke potjes in blessuretijd wint ben je titelkandidaat. Lekkere overwinning Vret. Ik had het niet erg gevonden als het bij 2-2 was gebleven :8:

Dat geloof ik.
Ik heb zelden zo'n heerlijk zoete overwinning geproefd. Als die Koeman zo probeert te winnen, bah, dan smaakt het alleen maar nog zoeter en helemaal vlak voor tijd; Duitse stijl. Ik maar denken dat de jongens van AZ zich allemaal in de kijker willen spelen om een transfer te verdienen en dusdanig goed gaan voetballen dat wij weinig kans hebben. Mooi dat Koeman er coach is, waardoor we verdiend hebben gewonnen.

Wij hebben het klap-vee van AZ met rust gelaten, enkele liederen passeerden de revue en een klein doekje volgens mij. Is ook te makkelijk om over DSB te beginnen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#4
Zo verdedigend vond ik de wissel Schaars-Pelle toch niet (wel een domme wissel)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Vorig seizoen speelde AZ zulke duels ook op de counter hoor. Het gemis van De Zeeuw is groot daar, veel groter dan ik had verwacht. Aan de speelwijze is echter niet zoveel veranderd.

Zou me echter niks verbazen als AZ volgende week wel weer van Ajax wint. Het blijft een ploeg met veel kwaliteit.

Over Twente: of ze nou tegen AZ of RKC spelen, telkens een nipte zege. Het geluk (en ja dat dwing je af) dat AZ vorig jaar vaak had, heeft Twente nu. En dan ben je zeker titelkandidaat.

PSV, Ajax en Twente strijden om de titel. Feyenoord, Utrecht en AZ om plek 4.
Reply
#6
We blijven nuchter hier, om nu al te praten over de titel is niet Twents.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#7
Vret Mien Gras Wrote:We blijven nuchter hier, om nu al te praten over de titel is niet Twents.

En zou ook totaal onterecht zijn, in Utrecht hebben ze het immers ook niet over de titel.
Die schaal gaat gewoon (weer) naar Eindhoven of (eindelijk eens) Amsterdam, de overige teams zijn nodig om tot 34 wedtrijden per club te komen maar hebben dit seizoen geen enkele kans.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Undecided
Reply
#9
Vret Mien Gras Wrote:We blijven nuchter hier, om nu al te praten over de titel is niet Twents.

Ik zie jullie wel als serieuze titelkandidaat. Wat ik de trouwe aanhang absoluut gun maar de club niet.
Toch goed dat je er nuchter onder blijft, zoals een Tukker betaamt inderdaad.
Reply
#10
Hoe zit t eigenlijk met die Arnautovic? Zijn opbrengst is al geinvesteerd, wat als ze die 10M nou niet krijgen van Inter waar het toch steeds meer op lijkt?
Reply
#11
waarin is die opbrengst geinvesteerd dan? was dat niet de opbrengst van elia?
Reply
#12
waf Wrote:waarin is die opbrengst geinvesteerd dan? was dat niet de opbrengst van elia?

Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Of Munsterman heeft gewoon zelf wat miljoentjes in de club gepompt op zn Scheringa's, dat kan natuurlijk ook. Dan zal het evt. nog afketsen van Arnautovic's transfer ook geen pijn doen.
Reply
#13
Peter Wrote:Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Ze krijgen veel geld binnen, moeten daarvan een deel afdragen. Ruiz, Parker, die irakees, Wellington en die Australische back zijn allemaal van buiten de EU en verdienen dus allemaal minimaal 4 ton per persoon per jaar. Transfers: Ruiz 6mio, Parker 1Mio, Kuiper 1-2Mio.

Ik denk dat het daar financieel niet allemaal lekker zit. Zoiets als: "Als we nu investeren en dat volgend jaar financieren uit CL-gelden......"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Ze krijgen veel geld binnen, moeten daarvan een deel afdragen. Ruiz, Parker, die irakees, Wellington en die Australische back zijn allemaal van buiten de EU en verdienen dus allemaal minimaal 4 ton per persoon per jaar. Transfers: Ruiz 6mio, Parker 1Mio, Kuiper 1-2Mio.

Ik denk dat het daar financieel niet allemaal lekker zit. Zoiets als: "Als we nu investeren en dat volgend jaar financieren uit CL-gelden......"

Ik heb nog geen rook gezien dus er is geen vuur.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Ze krijgen veel geld binnen, moeten daarvan een deel afdragen. Ruiz, Parker, die irakees, Wellington en die Australische back zijn allemaal van buiten de EU en verdienen dus allemaal minimaal 4 ton per persoon per jaar. Transfers: Ruiz 6mio, Parker 1Mio, Kuiper 1-2Mio.

Ik denk dat het daar financieel niet allemaal lekker zit. Zoiets als: "Als we nu investeren en dat volgend jaar financieren uit CL-gelden......"

Ik heb nog geen rook gezien dus er is geen vuur.

Is een onderbuikgevoel van me.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Ze krijgen veel geld binnen, moeten daarvan een deel afdragen. Ruiz, Parker, die irakees, Wellington en die Australische back zijn allemaal van buiten de EU en verdienen dus allemaal minimaal 4 ton per persoon per jaar. Transfers: Ruiz 6mio, Parker 1Mio, Kuiper 1-2Mio.

Ik denk dat het daar financieel niet allemaal lekker zit. Zoiets als: "Als we nu investeren en dat volgend jaar financieren uit CL-gelden......"

Ik heb nog geen rook gezien dus er is geen vuur.

Is een onderbuikgevoel van me.....

Een lul-verhaal dus !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Opbrengst van Elia en Arnautovic moest deels naar de gemeente ivm lening stadion waardoor er netto niet zoveel te besteden overbleef van die 2 transfers. Daarvan hebben ze Ruiz (6M), Parker, Osei, die Aziatische 'ster', huur Stoch, spits van Hoffenheim, Kuiper en die Australische back gehaald. :-k

Ze krijgen veel geld binnen, moeten daarvan een deel afdragen. Ruiz, Parker, die irakees, Wellington en die Australische back zijn allemaal van buiten de EU en verdienen dus allemaal minimaal 4 ton per persoon per jaar. Transfers: Ruiz 6mio, Parker 1Mio, Kuiper 1-2Mio.

Ik denk dat het daar financieel niet allemaal lekker zit. Zoiets als: "Als we nu investeren en dat volgend jaar financieren uit CL-gelden......"

Ik heb nog geen rook gezien dus er is geen vuur.

Is een onderbuikgevoel van me.....

Een lul-verhaal dus !

Ja, over een zaadclub!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Vret Mien Gras Wrote:Als je in Enschede wil winnen moet je volop druk uitoefenen op onze verdediging zoals Ajax dat jaren geleden een keer deed. Toen verloren we terecht.

Welke van deze 4 verloren wedstrijden waren dan niet terecht?

01/11/2008 FC Twente Ajax 0-2
11/03/2007 FC Twente Ajax 1-4
22/01/2006 FC Twente Ajax 2-3
15/08/2004 FC Twente Ajax 2-3
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Hij zegt nergens niet dat die andere niet terecht geweest zouden zijn :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Excuses Bumme, ik zal de volgende keer duidelijker zijn en mijn opmerkingen onderbouwen met Bumme-vriendelijke tekst en eventueel plaatjes!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: