The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Assist
#1
WIe weet een goede site waar je o.a. de assists kan zien.

Sinds <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbal.nl">www.voetbal.nl</a><!-- w --> helemaal veranderd (verpest) is, weet ik niet waar je e.e.a. kunt vinden.
Ik heb een droom.
Reply
#2
Kwakman assist op Lurling, Makaay assist op Landzaat, Hakola assist op Overtoom en Everton assist op Steur.

Bron: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eredivisie.nl">www.eredivisie.nl</a><!-- w -->
Reply
#3
EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...
Wie dit leest is gek
Reply
#4
Makaay heb ik niet.
Reply
#5
EB Sports Wrote:Kwakman assist op Lurling, Makaay assist op Landzaat, Hakola assist op Overtoom en Everton assist op Steur.

Bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eredivisie.nl">http://www.eredivisie.nl</a><!-- m -->


En waar vind je dan precies de assists? Bij iedere wedstrijd vind ik wel de doelpuntenmakers maar geen assists.
Ik heb een droom.
Reply
#6
Kleine Jan Wrote:EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...

ik vond het beide wel een assist. ben ik nou ook een drol? :razz:
Reply
#7
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...

ik vond het beide wel een assist. ben ik nou ook een drol? :razz:

Wat ik vreemd vind is dat situaties a la van mertens op wolfswinkel pass mertens op wolfmans, wolfmans trapt eerst op de paal, bal komt terug in zijn voeten, dan alsnog raak) geen assist "opleveren"... Paal is toch een dood spelelement? Zag bijv. bij Brugge-P Belgrado nog een mooi voorbeeld van interpretatie van die regel (in het eggie, assist spelen daar uiteraard ib geen rol :razz: ), pingel op de lat die er daarna door dezelfde speler werd ingeschoten, mocht om exact dezelfde reden - terecht - niet ("zou hetzelfde zijn als een passje aan jezelf geven")...
Reply
#8
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...

ik vond het beide wel een assist. ben ik nou ook een drol? :razz:

Wat ik vreemd vind is dat situaties a la van mertens op wolfswinkel pass mertens op wolfmans, wolfmans trapt eerst op de paal, bal komt terug in zijn voeten, dan alsnog raak) geen assist "opleveren"... Paal is toch een dood spelelement? Zag bijv. bij Brugge-P Belgrado nog een mooi voorbeeld van interpretatie van die regel (in het eggie, assist spelen daar uiteraard ib geen rol :razz: ), pingel op de lat die er daarna door dezelfde speler werd ingeschoten, mocht om exact dezelfde reden - terecht - niet ("zou hetzelfde zijn als een passje aan jezelf geven")...

als wolfmans al een assist op zichzelf zou geven, is het iig geen assist van mertensmans.

bij een pingel: dat is niet omdat je geen assist op jezelf mag geven, maar je mag bij een vrije trap de bal niet twee keer achtereen raken.

dat is misschien anders als je bewust op de paal schiet om de ander te laten scoren. maar dan kun je hem beter die ander meteen laten nemen. :wink:
Reply
#9
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...

ik vond het beide wel een assist. ben ik nou ook een drol? :razz:

Wat ik vreemd vind is dat situaties a la van mertens op wolfswinkel pass mertens op wolfmans, wolfmans trapt eerst op de paal, bal komt terug in zijn voeten, dan alsnog raak) geen assist "opleveren"... Paal is toch een dood spelelement? Zag bijv. bij Brugge-P Belgrado nog een mooi voorbeeld van interpretatie van die regel (in het eggie, assist spelen daar uiteraard ib geen rol :razz: ), pingel op de lat die er daarna door dezelfde speler werd ingeschoten, mocht om exact dezelfde reden - terecht - niet ("zou hetzelfde zijn als een passje aan jezelf geven")...

als wolfmans al een assist op zichzelf zou geven, is het iig geen assist van mertensmans.

bij een pingel: dat is niet omdat je geen assist op jezelf mag geven, maar je mag bij een vrije trap de bal niet twee keer achtereen raken.

dat is misschien anders als je bewust op de paal schiet om de ander te laten scoren. maar dan kun je hem beter die ander meteen laten nemen. :wink:

Hoe dan ook, de pass van Mertens zou volgens de regels van het spel (wo profcoach) juist wel als assist moeten worden aangemerkt, als de bal echter bij voorbeeld na ontvangst door wolfmans op de keeper (geen dood spelelement) wordt geschoten en hij scoort daarna (in de rebound) alsnog, dan is het lijkt me geen assist meer, maar bij bal terug via de paal of lat lijkt me dat dus anders. DUS.
Reply
#10
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Kleine Jan Wrote:EB.....Drol....Laat me raden... jij hebt Mckaaay en kwakman? Ik vond dat namelijk beide GEEN assist... keeper raakte hem nog...

ik vond het beide wel een assist. ben ik nou ook een drol? :razz:

Wat ik vreemd vind is dat situaties a la van mertens op wolfswinkel pass mertens op wolfmans, wolfmans trapt eerst op de paal, bal komt terug in zijn voeten, dan alsnog raak) geen assist "opleveren"... Paal is toch een dood spelelement? Zag bijv. bij Brugge-P Belgrado nog een mooi voorbeeld van interpretatie van die regel (in het eggie, assist spelen daar uiteraard ib geen rol :razz: ), pingel op de lat die er daarna door dezelfde speler werd ingeschoten, mocht om exact dezelfde reden - terecht - niet ("zou hetzelfde zijn als een passje aan jezelf geven")...

als wolfmans al een assist op zichzelf zou geven, is het iig geen assist van mertensmans.

bij een pingel: dat is niet omdat je geen assist op jezelf mag geven, maar je mag bij een vrije trap de bal niet twee keer achtereen raken.

dat is misschien anders als je bewust op de paal schiet om de ander te laten scoren. maar dan kun je hem beter die ander meteen laten nemen. :wink:

Hoe dan ook, de pass van Mertens zou volgens de regels van het spel (wo profcoach) juist wel als assist moeten worden aangemerkt, als de bal echter bij voorbeeld na ontvangst door wolfmans op de keeper (geen dood spelelement) wordt geschoten en hij scoort daarna (in de rebound) alsnog, dan is het lijkt me geen assist meer, maar bij bal terug via de paal of lat lijkt me dat dus anders. DUS.

en als van wolvestein op de paal schiet en moemboela vervolgens de goal maakt, is het zeker ook een assist van snertens?

als de voorzet geen doelpunt op levert (paal, lat, naast, tegen scheids scheids, supporter, medespeler keeper) is het gewoon geen assist.

en je bent zelf een dood spelelement.

waar ik met trouwens meer druk om maak, assisttechnisch: op de middenstip wordt een balletje breed gelegd door x. y begingt vervolgens aan een weergaloze solo (passeert 94 man) en scoort een goal. op zeker dat cm daar een assist voor geeft... :lol:
Reply
#11
Klopt. CM heeft regeltjes maar die kloppen niet. Als speler A richting de goals schiet maar keihard op het achterhoofd van speler B knalt, vervolgens komt de bal na een deviatie van 90 graden bij speler C terecht welke scoort. Dan geeft de CM een assist aan speler B..................wat dus belachelijk is.
Ik heb een droom.
Reply
#12
Kortom, dat hele assistgedoe moet afgeschaft worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
#13
Berend Botje Wrote:Kortom, dat hele assistgedoe moet afgeschaft worden.

berend, you are jumping to conclusions.
Reply


Forum Jump: