The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles-Utrecht
#1
Verbeek flikt het toch maar weer en de top 3 neemt definitief afstand van de rest.
Reply
#2
Ach ja....toch weer dat nepgras.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Pff, dit is echt niet meer normaal hoor. Ik kan in woorden niet uitdrukken hoe blij ik ben.
Niet alleen de uitslagen zijn prachtig, het voetbal is ook nog eens goed. Vandaag ook weer tig kansen gecreëerd, weet nog zo goed hoe Everton wekelijks in de spits verzoop en een schot van buiten de 16 het enige wapenfeit was. Oh wat ben ik enorm trots op mijn kleine cluppie dat door de KNVB ook nog eens een voorbeeldclub is genoemd. Vrijdag naar Groningen! Zou wat zijn als daar het sprookje wordt voortgezet...
Reply
#4
D'r an met de lippe Wrote:Pff, dit is echt niet meer normaal hoor. Ik kan in woorden niet uitdrukken hoe blij ik ben.
Niet alleen de uitslagen zijn prachtig, het voetbal is ook nog eens goed. Vandaag ook weer tig kansen gecreëerd, weet nog zo goed hoe Everton wekelijks in de spits verzoop en een schot van buiten de 16 het enige wapenfeit was. Oh wat ben ik enorm trots op mijn kleine cluppie dat door de KNVB ook nog eens een voorbeeldclub is genoemd. Vrijdag naar Groningen! Zou wat zijn als daar het sprookje wordt voortgezet...
Groningen scoort moeizaam, zal druk voelen omdat het moet winnen terwijl voor Heracles alles mag en niets moet. Dat wordt heerlijk ballen voor jullie!
Reply
#5
Volgens mij heb ik uitgerekend de slechtste pot live gezien van heracles.
Knappe prestatie om met deze spelers zulke resultaten te boeken.
Make tea, not war
Reply
#6
Peter Wrote:Groningen scoort moeizaam, zal druk voelen omdat het moet winnen terwijl voor Heracles alles mag en niets moet. Dat wordt heerlijk ballen voor jullie!

Klopt inderdaad! Nog even en we worden een favoriet in uitwedstrijden :razz:
Ik vind het alleen zo onwerkelijk. Maar met het huidige voetbal moeten we zeker niet te bescheiden zijn want dan doen we onszelf te kort.
Toch raar als je bedenkt dat Garcia-Garcia bij Groningen mag vertrekken terwijl hij bij Heracles de absolute sterspeler was. Verbeek is echt een held. Heeft de basis voor het kampioenschap in de eerste divisie gelegd en nu dit. Onze voorzitter was gisteren ook weer ouderwets euforisch: 'ik heb Heracles nog nooit zo goed zien spelen!!!'

Riekki Wrote:Volgens mij heb ik uitgerekend de slechtste pot live gezien van heracles.
Knappe prestatie om met deze spelers zulke resultaten te boeken.

Je doelt op VVV - Heracles neem ik aan? Dat was inderdaad de slechtste wedstrijd van het seizoen, met alle respect voor de prestatie van VVV.
De daaropvolgende wedstrijd Heracles - Sparta was in het eerste uur ook niet om aan te gluren. Daarna is het weer gaan lopen.
Reply
#7
Hereclas = zielig club.
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Reply
#8
Scrotum Wrote:Hereclas = zielig club.

En wat vind jij, als Turk zijnde, van Heracles?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
Bumme Wrote:
Scrotum Wrote:Hereclas = zielig club.

En wat vind jij, als Turk zijnde, van Heracles?

Dat zech ik tog. Zielig club. zielig publiek ook noch. ajax publiek in almello.
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Reply
#10
Scrotum Wrote:
Bumme Wrote:
Scrotum Wrote:Hereclas = zielig club.

En wat vind jij, als Turk zijnde, van Heracles?

Dat zech ik tog. Zielig club. zielig publiek ook noch. ajax publiek in almello.

Of je gaat mij nu uitleggen waarom je zo beroerd schrijft of je gaat op ignore.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
lol, volgens mij was scrotum laatst nog bij knoop in je zakdoek.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#12
harry_bierdop Wrote:lol, volgens mij was scrotum laatst nog bij knoop in je zakdoek.
Hij zat in het publiek...Kon het niveau niet aan.
Reply
#13
Bumme Wrote:of je gaat op ignore.

Valt me nu op dat de Ignore-knop weg is......mac, waar is ie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
vervangen door de "foe" list. Als je iemand niet meer wilt lezen moet je m toevoegen aan je Foe's
Reply
#15
harry_bierdop Wrote:lol, volgens mij was scrotum laatst nog bij knoop in je zakdoek.

Scrotum kan laatste niet bij knoop in je zakdoek zijn geweest, want hij is 5 weken op vakantie geweest. Of zou hij al die tijd niet op het forum zijn geweest omdat AZ steeds verloor? Kan ik me niet voorstellen, tis toch zeker geen gloryhunter!
Reply
#16
harry_bierdop Wrote:lol, volgens mij was scrotum laatst nog bij knoop in je zakdoek.

Oh, ik dacht dat het een gefrustreerde Turk met een S-klasse was die nu weer vrije tijd overheeft omdat ie niet meer mag rijden.
Reply
#17
hahahaha, had je dat gezien bij blik op de weg of wegmisbruikers ofzo? Echt hilarisch....
The great old Ludwig von...
Reply
#18
gittermaster Wrote:hahahaha, had je dat gezien bij blik op de weg of wegmisbruikers ofzo? Echt hilarisch....

Was op wegmisbruikers inderdaad. Gisteren ook nog even weer herkeken op dumpert, het was de moeite waard Wink
Reply
#19
Had het nog niet gezien, maar heb inderdaad wat collega's er over gehoord, bedankt voor de link.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Geen dank!

Er zijn al 640 kaarten verkocht voor het uitvak vrijdag =D> Notworthy
Reply
#21
D'r an met de lippe Wrote:Geen dank!

Er zijn al 640 kaarten verkocht voor het uitvak vrijdag =D> Notworthy

Gloryhunters! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#22
Bumme Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Geen dank!

Er zijn al 640 kaarten verkocht voor het uitvak vrijdag =D> Notworthy

Gloryhunters! :wink:

Zal wel een deceptie worden. Zo gaat dat altijd....goede reeks, dan veel supporters mee en dan gaat het mis. Groningen ziet het licht en laat Heracles alle hoeken van het veld zien, waarna er door 640 uitsupporters een striemend fluitconcert volgt na de desastreuze 6-1 nederlaag. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Ik heb moeite om niet te happen :razz:

Over 3 jaar wordt het begrip gloryhunters wel actueel bij ons waarschijnlijk:

Quote:Heracles gaat volgende week met de gemeente om de tafel over de bouw van een nieuw stadion. De club wil de gemeente proberen te overtuigen van de noodzaak door middel van een bidboek.

Heracles wil in 2012 naar een nieuw stadion iets verder waar het huidige onderkomen staat. Het huidige Polman Stadion biedt Heracles geen mogelijkheden om als club door te groeien. Het nieuwe stadion moet een capaciteit krijgen van 15.000 toeschouwers.

Ik krijg hier een enorm dubbel gevoel van. Het is absolute noodzaak maar ik moet er toch niet aan denken dat een deel van het publiek zijn onvrede gaat uiten omdat er een 0-0 op het scorebord staat. Daarnaast gruwel ik van de gedachte dat we met 6000 man eerste divisie voetbal kijken in een stadion dat plaats bied voor 15.000 toeschouwers. Dan zou op je knieën terug willen naar het gezellige Polman dat dan nog altijd goed gevuld zou zijn.
Reply
#24
Mukkus Wrote:desastreuze 6-1 nederlaag. :wink:
Nog maar 2 te gaan...
Reply
#25
Slechte wedstrijd. Zuur ook dat de 1-1 hands was. Wij zijn weer terug op aarde in ieder geval, deze nederlaag kon gewoon weer een keer gebeuren.
Op naar Eindhoven. Daar moet natuurlijk gewonnen worden anders plaatsen we ons nooit voor Europees voetbal hé Wink
Reply
#26
D'r an met de lippe Wrote:Europees voetbal

Gewoon in de zomerstop een oefenwedstrijdje in Nordhorn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Wel mooi dat voorzitter Jan Smit weer eens plaats nam in het uitvak. En ook uit volle borst meezong voor onze club. Dat kan allemaal bij Heracles :8:
Reply
#28
D'r an met de lippe Wrote:Wel mooi dat voorzitter Jan Smit weer eens plaats nam in het uitvak. En ook uit volle borst meezong voor onze club. Dat kan allemaal bij Heracles :8:

Beaam, chapeau.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#29
D'r an met de lippe Wrote:Wel mooi dat voorzitter Jan Smit weer eens plaats nam in het uitvak. En ook uit volle borst meezong voor onze club. Dat kan allemaal bij Heracles :8:

Als je Jan Smit heet, mag je ook wel verwachten dattie gaat meezingen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: