The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




N.E.C. - R.K.C. Waalwijk
#1
0-1 Benschop.

Zou Harry nu al thuis zitten? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
RKC gaat gewoon winnen. cry
Reply
#3
NEC is niets meer, ze kunnen nog alleen maar wachten op een nieuwe trainer.
Reply
#4
daar gaan mijn 2 nec verdedigers + cappie....
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Gelukkig nog geen cappie.
Reply
#6
gittermaster Wrote:daar gaan mijn 2 nec verdedigers + cappie....

Ik zei het toch al, leer mij NEC kennen.

@ mukkus nee toen was ik nog niet thuis. Nu pas thuis, deze keer waren ze wat scherper bij NEC bij de hoofdingang. Kwartier voor het einde van de wedstrijd snapten ze het al en waren letterlijk alle rolluiken van het hoofdgebouw dicht. Spelers, sponsors en bestuur opgesloten dus. Alle zij-ingangen waren ook met grote sloten op slot gezet, de hele lange zijde van de hoofdtribune konden niet het stadion uit omdat NEC al verwachtte dat het anders wel eens via het stadion geprobeerd kon worden en ze dus gewoon de uitgangen dicht hielden.

Ik kon dit schouwspel deze keer helaas alleen passief aanschouwen aangezien ik dinsdag geopereerd ben (navelbreuk) en ik al blij was dat ik uberhaupt naar NEC kon. Dit was pas een marteling, zo'n wedstrijd zien en dan gewoon niet kunnen schreeuwen of iig iets van je ongenoegen kunnen tonen maar alleen maar rustig op je stoeltje zitten. Gelukkig 2x uit nou, dan twente thuis maar dan zit ik in praag, daarna ajax uit geloof ik en pas 20 december ga ik weer een thuiswedstrijd (Vitesse).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
Op zich kwamen ze nog goed weg, Burgzorg had natuurlijk rood moeten hebben (en dat was al vrij in het begin dacht ik).
Reply
#8
Hoe breek je je navel? :|
Reply
#9
Tsja.. is niet zo bijzonder ernstig hoor. Navelbreuk (of liesbreuk, ook gehad) is niet meer dan een scheur(tje) in je buikwand (binnenkant) waardoor je darm als het waren tegen je huid zit aan te drukken. Is niet gevaarrlijk maar kan er wel raar uitzien of soms last van hebben. Aangezien ik ook een liesbreuk gehad heb lijkt het voor de hand te liggen dat ik een redelijk dunne buikwand heb (ondanks een bierpens, maar dat is de buitenkant :wink: ). Dat in combinatie met altijd heel veel sporten en ook gesport te hebben kan zoiets geven. Heb altijd gefitnesst, 10 jaar getennist, 15 jaar gevoetbalt, tijdje kickboxen, regelmatig squashen en afgezien van deze 2 blessures en 1 x een ingescheurd enkelbandje nog nooit iets echt gehad. Dus mij hoor je niet klagen.

Ze zeggen overigens dat je zoiets als een liesbreuk sneller oploopt als je bijvoorbeeld niet uitblaast (of goed ademt) als je kracht zet. Als je bijvoorbeeld in 1 x heel hard wil schieten of bij bankdrukken ofzo je adem in houdt komt er veel meer spanning op je buikwand te staan waardoor er eerder een scheur(tje) in komt.

Het herstellen na de operatie is overigens pijnlijker dan wanneer je het daadwerkelijk hebt. Meestal opereren ze echter toch om het niet erger te laten worden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
Quote:Ze zeggen overigens dat je zoiets als een liesbreuk sneller oploopt als je bijvoorbeeld niet uitblaast (of goed ademt) als je kracht zet. Als je bijvoorbeeld in 1 x heel hard wil schieten of bij bankdrukken ofzo je adem in houdt komt er veel meer spanning op je buikwand te staan waardoor er eerder een scheur(tje) in komt.

geen aas... geen aas.... GEEN AAS!!!!!!!!!!... auw... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Geen 9, geen 9, geen 9 :cry: :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: