The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Navigatie
Ik wil een navigatiesysteem halen voor d'rbij. Moet dekkend zijn voor heel Europa en me gewoon van A naar B brengen.
Zat zelf gewoon aan TomTom te denken. Zag op kieskeurig dat er alweer tig modellen zijn.
Iemand suggestie/tips voor model(/merk)?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik doen het nog met het stratenboek.

werkt veel beter. :razz:
Reply
als je Iphone hebt, is er ook een aantal applicaties die perfect werken, betaal je misschien een tientje voor.
The great old Ludwig von...
Reply
Hek nie
Reply
ligt eraan hoe fancy je het wilt allemaal. Er zijn versies met HDtraffic die voor je bijhouden hoeveel file er staat en proberen je eromheen te sturen. Er zijn ook gewoon standaard versies die je gewoon de weg wijzen en verder niks.

Voor dat hdtraffic betaal je een jaarlijkse fee. Persoonlijk vind ik dat het niet waard, hij is namelijk nog niet heel goed in het detecteren van files op b-wegen. Hierdoor kan het voorkomen dat hij je om een file op de snelweg heen probeert te sturen maar je in een file stuurt die veel meer vertraging oplevert. Zelf heb ik dan ook gewoon de goedkoopste versie TomTom One heet die geloof ik en dat blijft me bevallen.
Reply
Dat HDtraffic hoeft idd niet. Zo is dat IQ Routes ook niet nodig (bepaalde tijdstippen andere routes ivm gemeten gemiddelde snelheden per route op verschillende tijdstippen). Dat ding moet me gewoon in bv Frankrijk van A naar de middle of shit B brengen.

Zit ook te denken aan gewoon de TT One:
- Zijn kaarten (gratis) te updaten? Neem aan dat er een SD kaartje inzit...
- Kun je kiezen tussen kortste en snelste route?
- Herberekent ie de route als je een keer niet 'geluisterd' hebt?
- Neem aan dat je aankomstlocatie kunt specificeren tot straat nummer plaats?
- Zit er een maximale gebruikstijd aan waarna je hem weer moet opladen of kan ik hem in dat sigarettengeval pluggen en er onbeperkt meerijden zonder op te laden?
- Wat is eigenlijk het verschil tussen een TT One en de TT Start?
Reply
- nee geen sd kaartje, gewoon via usb kabeltje aansluiten op je computer en je kan updaten. Dacht dat het levenslang gratis updaten was maar dit kan ook een jaar zijn...dit weet ik niet zeker. Ik heb echter al 2 jaar niet meer geupdate en eigenlijk nooit problemen.
- ja
- ja, alhoewel hij vaak gewoon zegt probeer om te keren. Als dat niet mogelijk is gaat hij een volledig andere route berekenen. Je kan wel zeggen dat er een road block is ergens waardoor je er niet door kan dan berekent hij automatisch een route om de road block heen.
- yeps, je kan zelfs via points of interest bepaalde speciale gebouwen opzoeken. (ziekenhuizen, en volgens mij ook voetbalstadions enzo)
- je kan m in dat sigarettengeval douwen
- dunno
Reply
Thx Mac :8:
Reply
Ekslem Wrote:- Wat is eigenlijk het verschil tussen een TT One en de TT Start?

In Europa versie is de Start 40 euro goedkoper, en heeft een TFT scherm waar de One een LCD scherm heeft.
En buiten het goedkope, heeft de Start een kaart voor heel Europa waar de One enkel West Europa er bij levert. Verder weinig verschil.

Als het je dus niet boeit of je een TFT of LCD scherm hebt zou ik voor de Start gaan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Het is uiteindelijk een TomTom XL IQ Routes met kaart West en Centraal Europa geworden.

Waarom Xl? Kijkt fijner, betere processor en beter accu
IQ was 2 tientjes duurder en lijkt me toch wel fijn zo nu en dan.
Reply
Ik heb onlangs de Start gekocht voor mijn girlie. Was in de aanbieding toen goedkoper dan de goedkoopste internetaanbieding. Daardoor was zo'n XL zo'n 5 tientjes duurder (rond de 170 volgens mij?) en dat verschil was me echt te groot. Ben benieuwd waar jij hem nu gekocht hebt en voor welke prijs?
Zelf heb ik een TT Rider waar ik nog een carsystem voor bij wil kopen zodat ik 'm ook in de leasewagen kan gebruiken.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
140 in een shop in DB. Hebben geen internetsite. Zal dus wel namaak zijn Wink
Reply
Een neppertomtom? Aiii... Ik dacht dat dat ondertussen door de prijzen van die dingen al lang de markt uitgedrukt was.
Echt 140,-? Da's geen slechte koop voor een XL idd. bevalt ie?
Reply
Ik heb hem nog niet gebruikt, haha
Reply
Als ik binnen Nederland ergens moet zijn waar ik niet bekend ben bekijk ik de route en de bestemming op Google streetview. Dan weet ik hoe het er uitziet en kan ik eventueel herkenningspunten onthouden. Dat vind ik veel prettiger dan maar blind op zo'n dom stukje software te vertrouwen, waarbij je meestal geen idee hebt waar je bent.
May The Schwartz Be With You
Reply
En-en... OSmile
Er zijn inderdaad zoveel problemen bekend van mensen die zelfs geen afslag meer kenden doordat ze alleen maar TomTom gebruikten.
Ik betrap me er vaker op dat ik op gevoel een andere kant oprijdt dan de TomTom dan viceversa.
Reply
Ik kreeg zonet deze aanbieding in de mail. Kan iemand zeggen of dit een goede koop is?
Ik wil vooral snel en direct van A naar B kunnen rijden en ben niet zo geïnteresseerd in file-meldingen, wegwerkzaamheden, alternatieve routes, etc....

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10275&catEntryId=133209&categoryId=14795">http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... ryId=14795</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Goede deal GZ.

Heb zelf een ingebouwde navigatie die er toevallig inzat toen ik de auto kocht januari 2009. Ook erg simpel zonder poespas.

Heb een van de laatst gefabriceerde Vectra's (januari 2009, net voor de lancering van de Insignogwat) en met Opel weet je wel dat het niet overdreven luxe, maar wel degelijk is. (Dat is mijn ervaring tenminste.)

Moet wel cd's in mn navigatie doen. Heb een cd van de Benelux, Duitsland, Alphen en Italië. Allemaal van 2009, het probleem is dus dat ik wel ieder jaar of om het jaar een nieuwe moet branden, daar de situatie nogal eens wijzigt. Maar goed, van A naar B brengt hij me zeker tot nog toe dan.
Reply
Dugarry Wrote:Goede deal GZ.

Heb zelf een ingebouwde navigatie die er toevallig inzat toen ik de auto kocht januari 2009. Ook erg simpel zonder poespas.

Heb een van de laatst gefabriceerde Vectra's (januari 2009, net voor de lancering van de Insignogwat) en met Opel weet je wel dat het niet overdreven luxe, maar wel degelijk is. (Dat is mijn ervaring tenminste.)

Moet wel cd's in mn navigatie doen. Heb een cd van de Benelux, Duitsland, Alphen en Italië. Allemaal van 2009, het probleem is dus dat ik wel ieder jaar of om het jaar een nieuwe moet branden, daar de situatie nogal eens wijzigt. Maar goed, van A naar B brengt hij me zeker tot nog toe dan.

Oh, dat is handig! GZ, ik zou die ingebouwde kopen die Dugarry aanprijst! Geweldig ding! Notworthy
Reply
[-X

Hej lomkind,

Ik geef louter aan welke ik gebruik en waardeer mijn navigatie ten zeerste, maar daarvoor prijs juist de deal bij Mediamartk aan. #-o
Reply
Wat heeft het feit dat ik jouw navigatie geweldig vindt en de auto die eromheen zit ook te maken met mijn opleiding?
Overigens heb ik geen LOMmetje gedaan maar een MLK'tje Wink :-s
Reply
Marshall Wrote:Wat heeft het feit dat ik jouw navigatie geweldig vindt en de auto die eromheen zit ook te maken met mijn opleiding?

Dit heeft alles te maken met je opleiding, ouwe sloeber Confusedig:
Reply
Dugarry Wrote:
Marshall Wrote:Wat heeft het feit dat ik jouw navigatie geweldig vindt en de auto die eromheen zit ook te maken met mijn opleiding?

Dit heeft alles te maken met je opleiding, ouwe sloeber Confusedig:

Oeh, een herhaling! Dat is nog eens een onderbouwing van een statement!
Waarom heb je gekozen voor een blauwe auto? Omdat ik niet gekozen heb voor een gele...
Waarom roep je dat zij een slet is? Omdat ze dat is...
Toppie Dugarry, jij komt er wel! Om met je eigen woorden te spreken en dat verklaart alles al:

Dugarry Wrote:Jajaja, moet toch wat zeggenWink

Notworthy
Reply

Forum Jump: