The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

KAMPIOENE, KAMPIOENE.
Volkomen onverwacht maar toch waar. Vanavond is Holbytlan kampioen geworden in Div. VI. Doordat de nummer 2 onverwachts verloor kom ik op 4 punten voorsprong en dus kampioen. Terwijl ik in het begin van het seizoen rond de 7e plek bivakeerde. Nou volgende nog eens PIC spelen en dan MoTsen in de promo-match.

:Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin :Big Grin
Reply
Netjes =D>
Insane life.
Reply
Klasse! Notworthy
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mooi hoor Ara.
Op naar de vijfde klasse.

Door de overwinning vandaag is mijn team zeker gepromoveerd naar de 4de klasse.
What, me worry?
Reply
Gefeliciteerd! =D>
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Gefeliciteerd Aragorn!

HIF heeft lijfsbehoud gerealiseerd, ook heerlijk! Had voor aanvang van dit seizoen niet verwacht dat ik daar nu zo blij mee zou zijn Smile.
Reply
Feli heren!

Vandaag directe promotie naar divisie V veiliggesteld, volgende week fijn het seizoen uit MOTSEN. :Big Grin

... en daarna afwachten wat die middenvelders van me volgend seizoen voor salaris gaan vragen. Vrees dat ik het dan niet meer red met die 115k loonkosten...
Reply
Aragorn, Fred en Sjeffer gefeliciteerd met jullie kampioenschap en evt. promotie. =D> Zo te merken gaan de SDers snel met zijn alle op een hoog niveau spelen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
feli Ara, Fred en sjef... Ik hoop dat ik volgende week in jullie rijtje kan komen.
The great old Ludwig von...
Reply
Gefeliciteerd HT SD-ers
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Feli Ara, Fred en Sjef.... ik hoop er volgende week bij te komen maar zou graag van mede-SD-ers op/aanmerkingen horen in het steuntrekkers topic....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gefeliciteerd, kampioenen.
@ gitter: succes in de laatste wedstrijd.
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Hakkuh Hakkuh

krappe 2-1 winst waardoor ik kampioen ben geworden.. P/D-duel zal ik kansloos verliezen aangezien ik MOTS heb gespeeld....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jongens van harte =D>
Insane life.
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 1-6 de laatste wedstrijd.
Op naar de 5 Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Hop, ook The ButtKickers kampioen!! Nu nog effe een promo potje spelen met een TG van likmevessie Sad maar goed, we gaan ons best doen.

Van harte met de promotie alle mede champions!! =D> =D> =D>
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Kampioenen gefeliciteerd! ALs de ME iets meer had meegewerkt vanavond, was ik vandaag nog 2e geworden en gepromoveerd. Nu moet het volgend jaar maar gebeuren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Laatste macth verloren, maar TS nu op dolgelukkig, zal wel terugzakken naar Tevreden, iig. MoTs in de p/d.

Andere promovendi en kampioenen gefeliciteerd.
Reply
Kampioenen. Van harte! =D>
Een goed geplaatste corner van Mikhajla Ushkevich belandde op het hoofd van Lars de Wit, die de bal hard inkopte en Packers een doelpunt bezorgde: 2-1.

Dublin Bay Packers (73500)
Reply
Iedereen die een niveau hoger gaan spelen van harte gefeliciteerd!

Zoals ik gewild en bedoelt had ga ik een divisie lager spelen en ben dus gedegradeerd.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Kon geen ander topic vinden (was er geen Promotie/Degradatie-topic ? :-s )...

Anyway, sinds vandaag zeker van promotie met nog 4 partijen te spelen sta ik 10 punten voor op de nummer 2 en 14 punten op de nummer 3. Volgende week in eigen huis de kraker tegen de nummer 2. Middenveld is zoveel beter. Heb nog een keepert van 2,95 miljoen te koop staan die morgen afloopt. Als ik het bod krijg zal ik mijn stadion uitbereiden naar 25.000 en daarna met wat overblijft de aanval verstevigen.

Middenveld is zoveel sterker dan de rest van mijn competitie.. is gewoon niet leuk meer :-"
Reply
hier 9 punten voor met 4 wedstrijden te gaan . maar dat wordt makkie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zal bij dit sezoen wel weer niet lukken, als de koploper zondag wint van de sterkste counteraar in de competitie word ik weer glansloos 2e.
Reply

Forum Jump: