The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NAC Breda - PSV
#61
13 uit 13 na de winterstop hoorde ik gister. Dat is wel schrikbarend weinig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Ach.. daar komen nog zeker 4 punten bij de resterende 4 potjes. Mooi 1 op 1 na de winter. #-o
Reply
#63
Er worden godverdomme 'gewoon' 12 punten gehaald uit de overige wedstrijden. Voor Utreg en NEC uit ben ik alleen bang dat we niet scoren. Zou twee keer 0-0 kunnen worden. Vitesse thuis moet je gewoon winnen. Hopelijk speelt Twente lekker aanvallend dan kunnen we thuis op de counter ( :oops: ) naar een sneaky overwinning.

Het zal al met al nog heel moeilijk gaan worden in deze vorm, maar het zou belachelijk zijn als je geen kampioen wordt! Jezelf indekken is ook triest. Als we geen kampioen worden, gebeurt dit met het schaamrood op mijn kaken!

Nu nog hopen dat we alles heel houden in de CL! [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Jezelf indekken? Iedereen die reëel kijkt ziet toch dat PSV geen favoriet meer is? Daarvoor zijn de statistieken (13 uit 13) en vooral het spel te slecht. Heeft niks met indekken te maken mi, wel is het natuurlijk schandalig dat het zo is gegaan. Over dat niet scoren tegen NEC maak ik me niet zo druk. De voorhoede zal weer uit Koné-Kluivert-Farfan bestaan met Afellay erachter. Die maken er wel 1. Ik maak me meer zorgen over de achterhoede. Da Costa zal zn plek wel kwijt zijn.. die kan mooi tegen Liverpool spelen om zich te revancheren zodat een ander krachten kan sparen, maar Cocu rechts in de verdeding vind ik ook niet top. Mss Simons terughalen dan maar.

In vind dat er weinig ingedekt wordt. De uitvakken zitten vol en Liverpool was makkelijk uitverkocht ondanks dat het de 2e keer dit seizoen is dat ze komen. Ook ikzelf merk dat ik juist nu bereid ben naar een uitwedstrijd te gaan, terwijl ik dat normaal niks vind. Heb zin in NEC uit ook al verwacht ik qua resultaat niks.
Reply
#65
Zou toch te gek zijn dat PSV het nog weggeeft, al zal ik er geen traan om laten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#66
@ Peter

Je maakt je geen zorgen over de aanval maar wel over de defensie? Als PSV 1 x scoort winnen ze zowiezo :waf: !

Als ze bij ons met 3 man vrij op de goal aflopen missen ze nog... 29 goals in 30 wedstrijden waarvan 2 x een wedstrijd met 4 goals voor NEC!

PSV doet het ook nog eens altijd goed hier...

Ennuh.. als NEC dan toch zo nodig een keer moet stunten tegen PSV... laat ze dat dan volgend jaar doen :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#67
Toch wel gek dat Koeman het steeds maar loopt te blaten over de CL, een topclub als PSV hoort toch waardige spelers op de bank te hebben zitten? Kone geblesseerd meteen amper aanvallende kracht, Alex geblesseerd en achterin is het drama
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#68
Depor Wrote:Toch wel gek dat Koeman het steeds maar loopt te blaten over de CL, een topclub als PSV hoort toch waardige spelers op de bank te hebben zitten? Kone geblesseerd meteen amper aanvallende kracht, Alex geblesseerd en achterin is het drama

Achterin ist geen drama zolang da Costa geen domme fouten maakt. Helaas heb ik zijn vorm van voor de winter (toen hij basiskracht was) niet meer gezien. Had goede hoop dat hij op zou staan nu Alex weg is gevallen maar het tegendeel is waar. Wrs kan hij de druk niet aan ofzo.En dan loopt ie nog te blaten over intresse van Chelsea en andere topclubs. Bovendien was naast Alex ook Kromkamp weken weg en Salcido wordt steeds fitter na zn heupblessure tegen RKC opgelopen maar is dat ook nog niet. Tis dus niet 1 maar zo'n beetje 2,5 van je 3 beste verdedigers geblesseerd. T mag geen smoes zijn, maar het komt zeker niet door Alex alleen. Voorin was het natuurlijk allang bekend dat ze na Koné en Farfan niks hebben. Gewoon klote dat Luque afketste in de winterstop.
Reply
#69
Peter Wrote:
Depor Wrote:Toch wel gek dat Koeman het steeds maar loopt te blaten over de CL, een topclub als PSV hoort toch waardige spelers op de bank te hebben zitten? Kone geblesseerd meteen amper aanvallende kracht, Alex geblesseerd en achterin is het drama

Achterin ist geen drama zolang da Costa geen domme fouten maakt. Helaas heb ik zijn vorm van voor de winter (toen hij basiskracht was) niet meer gezien. Had goede hoop dat hij op zou staan nu Alex weg is gevallen maar het tegendeel is waar. Wrs kan hij de druk niet aan ofzo.En dan loopt ie nog te blaten over intresse van Chelsea en andere topclubs. Bovendien was naast Alex ook Kromkamp weken weg en Salcido wordt steeds fitter na zn heupblessure tegen RKC opgelopen maar is dat ook nog niet. Tis dus niet 1 maar zo'n beetje 2,5 van je 3 beste verdedigers geblesseerd. T mag geen smoes zijn, maar het komt zeker niet door Alex alleen. Voorin was het natuurlijk allang bekend dat ze na Koné en Farfan niks hebben. Gewoon klote dat Luque afketste in de winterstop.

Je zegt al het mag geen smoes zijn, als je weet dat je een kans maakt in de CL (ze doen het al 3 seizoenen goed) dan zorg je toch voor een brede selectie ipv. spelers die de druk niet aankunnen oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#70
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Toch wel gek dat Koeman het steeds maar loopt te blaten over de CL, een topclub als PSV hoort toch waardige spelers op de bank te hebben zitten? Kone geblesseerd meteen amper aanvallende kracht, Alex geblesseerd en achterin is het drama

Achterin ist geen drama zolang da Costa geen domme fouten maakt. Helaas heb ik zijn vorm van voor de winter (toen hij basiskracht was) niet meer gezien. Had goede hoop dat hij op zou staan nu Alex weg is gevallen maar het tegendeel is waar. Wrs kan hij de druk niet aan ofzo.En dan loopt ie nog te blaten over intresse van Chelsea en andere topclubs. Bovendien was naast Alex ook Kromkamp weken weg en Salcido wordt steeds fitter na zn heupblessure tegen RKC opgelopen maar is dat ook nog niet. Tis dus niet 1 maar zo'n beetje 2,5 van je 3 beste verdedigers geblesseerd. T mag geen smoes zijn, maar het komt zeker niet door Alex alleen. Voorin was het natuurlijk allang bekend dat ze na Koné en Farfan niks hebben. Gewoon klote dat Luque afketste in de winterstop.

Je zegt al het mag geen smoes zijn, als je weet dat je een kans maakt in de CL (ze doen het al 3 seizoenen goed) dan zorg je toch voor een brede selectie ipv. spelers die de druk niet aankunnen oid.

Ja, maar als je 3 beste achterhoede spelers blessé zijn heb je al NL-topclub gewoon geen backup op hetzelfde niveau meer. 1 of 2 goede verdedigers die genoegen nemen met een plek op de bank is al heel wat. Ajax kan het wegvallen van Stam en Grygera tegen RKC toch ook alleen opvangen met een jeugdspelers en het een linie terughalen van Heitinga? Alleen clubs a la Chelsea en Barca hebben topverdedigers op de bank. Het wegvallen van alleen Alex is nog goed op te vangen, al is elke vervanger van hem natuurlijk wat minder, maar dat maakt het geen drama achterin als alleen hij wegvalt. Als Kromkamp dan echter ook nog een wegvalt en Salcido maar halffit speelt.. Tegen Liverpool en NEC is echter alleen Alex afwezig en is het achterin dus zeker geen drama (tenzij Koeman natuurlijk bv Salcido rust gunt morgen).

Maar goed; elke club kan thuis tegen een Liverpool een keer stunten. Als zij het zwaar onderschatten of tevreden zijn met 0-0 maakt PSV best een kansje op een sneaky 1-0.. zelfs in de huidige vorm. Titel is alleen veel belangrijker, dus ik ben wel blij dat Koeman er niet vol voor gaat morgen met halffitte spelers.
Reply
#71
Peter Wrote:Ja, maar....

Niet huilen, Peter. Zijn die winterbanden alweer onder de kampioenskar vandaan gehaald?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: