The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zielige PB's
#1
Kunnen we hier ook mee kappen? Zit ik absoluut niet op te wachten!

Quote:Author Message
Eddy Kloppenberg
Zeg flapdrol wanneer ga je nou eens kappen met dat kinderachtige gedoe.

Ik geloof dat ik je al een paar ik eerder op vriendelijke wijze verzocht heb een beetje normaal te doen maar dat maar schijnt niet tot die waarschijnlijk veel te kleine hersenpan van je door te dringen.

Als je er niet tegen kan dat je gepasseerd wordt, moet je lekker een andere hobby zoeken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Wat nog steeds minder erg is dan PB's openbaar maken, dat zou jij toch moeten weten Mukkus [-X

Vecht dit lekker onderling uit zeg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Lamme Lennie Wrote:Wat nog steeds minder erg is dan PB's openbaar maken, dat zou jij toch moeten weten Mukkus [-X

Vecht dit lekker onderling uit zeg.

Boeiend. Wat ga je doen? De politie bellen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wat nog steeds minder erg is dan PB's openbaar maken, dat zou jij toch moeten weten Mukkus [-X

Vecht dit lekker onderling uit zeg.

Boeiend. Wat ga je doen? De politie bellen?

Wat is er aan de hand Mukkus?
Geen sex gehad dit weekend?
Bevangen door de zon?
Pad toch weer verzakt?

Kom op, Knalves wordt voor 30 mio verkocht aan Chelsea.....
Wie heeft hem trouwens gescout? Toch niet weer Annie en Riemer hè?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
Ik laat me niet op deze achterbakse manier uit schelden. En iedereen mag dat weten. Die trots is sterker dan de ongeschreven regels om geen PB's openbaar te maken.

Niks aan de hand.
Wel sex gehad.
Nee, kan prima tegen de warmte.
Pad ligt er prima bij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
ook berichtje van Older gehad tijdje terug:

Quote:Gideon Booi:
Laat ik maar de verstandigste zijn dan.
Vanaf nu stop ik met het reageren in de krant.
Ik weiger me verder te verlagen tot de aanspreektitel van zielepoot.
Als jij verder wilt gaan met mij als vijand te maken moet je dat vooral doen het zal mij verder een worst wezen.
Reply
#7
Mukkus Wrote:Ik laat me niet op deze achterbakse manier uit schelden. En iedereen mag dat weten. Die trots is sterker dan de ongeschreven regels om geen PB's openbaar te maken.

Niks aan de hand.
Wel sex gehad.
Nee, kan prima tegen de warmte.
Pad ligt er prima bij.

Sorry maar volgens mij is hier niks achterbaks aan. Ik vind je zo onderhand een flapdrop en daar kom ik recht voor z'n raap voor uit. Als je daar niet zo goed tegen kan dan moet je maar een andere hobby gaan zoeken.

Laten we wel wezen vriend. Het is toch ook niet meer leuk. Je blijft maar doorgaan met zuigen, stangen en weet ik veel meer. Doe dat lekker bij je vrouw en niet hier op een forum waar we gezellig met z'n allen een spelletje proberen te spelen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#8
:roll:
Dat de klop een stakker was wist ik al wel, maar dat je in real life ook een idioot bent verbaast me eigenlijk niks.

Ik moet meteen weer denk aan dat HT berichtje van je waar je een hele ophef maakte over het feit dat ik naar alle SD-ers had gestuurd dat Kevin Bock zijn eerste doelpunten had gemaakt. Maak je niet zo druk banaan
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#9
Legion Wrote::roll:
Dat de klop een stakker was wist ik al wel, maar dat je in real life ook een idioot bent verbaast me eigenlijk niks.

Ik moet meteen weer denk aan dat HT berichtje van je waar je een hele ophef maakte over het feit dat ik naar alle SD-ers had gestuurd dat Kevin Bock zijn eerste doelpunten had gemaakt. Maak je niet zo druk banaan

En waar bemoeit u zich mee? Je vrind Mukkus is een lekkere vent wil je zeggen?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#10
Ik bemoei me met het forum. Moet je de rest die in dit topic posten nu eigenlijk ook niet quoten? :-k
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#11
k moet meteen weer denk aan dat HT berichtje van je waar je een hele ophef maakte over het feit dat ik naar alle SD-ers had gestuurd dat Kevin Bock zijn eerste doelpunten had gemaakt. Maak je niet zo druk banaan.

Ik weet bij god niet waar je het hier over hebt. Denk dat je je vergist. Kevin Bock??
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#12
De Klop heeft zijn geheugen op de bank laten liggen. Succes met het doorspitten van 1000 hattrick forum pagina's dan maar
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#13
Laat maar eens zien dan, ben wel benieuwd. Je zit er echt naast Legion. Ik neem aan dat Kevin Bock een HT-figuur is?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#14
Ik moet zeggen dat ik het hier toch wel met Vietjes eens ben. Wat met een lolletje begon (tenminste, dat neem ik aan) begint langzamerhand volledig uit de hand te lopen. Het is dat ik Mukkus als forummer op een andere manier ken van de afgelopen jaren....

En Legion, wie A zegt moet ook B zeggen, eerlijk is eerlijk.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
Legion Wrote::roll:
Dat de klop een stakker was wist ik al wel, maar dat je in real life ook een idioot bent verbaast me eigenlijk niks.
Is dit ook alleen met het oog op het teambelang? zo ja, dan heb ik niks gezegd, zo nee: :-$

@Vietjes en Mukkus: Hou alsjeblieft nou es op met dat kinderachtige gedoe
Reply
#16
Geplaatst: Do Nov 17, 2005 15:50 Add User to Ignore ListReageer met quoteBewerk/verwijder dit berichtNaar boven
Vietjes schreef:
Legion schreef:
460 van de 460 door Vietjes 16-11-2005 om 15:35

Leuk voor je dat je speler een Hattrick maakt maar om dat nou in een nieuwsbrief de wereld in te sturen.............Liever niet.

Moet dit toch effe kwijt want ik ontvang wel vaker van die onzinnige SD-nieuwsbrieven.
schater

Shame on you Speak to the hand


Denk dat die 2 emoticons meer voor jou gelden. Snap werkelijk niet waar jij je druk om maakt. Deze nieuwe spits van mij hebben we tijdens de meeting met meerdere mensen besproken en het was leuk dat hij meteen een hattrick maakte. Klik gewoon lekker op delete en zeur niet zo. Jij zat je van de week zeker ook zo over dat dode musje op te winden
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#17
T00L Wrote:
Legion Wrote::roll:
Dat de klop een stakker was wist ik al wel, maar dat je in real life ook een idioot bent verbaast me eigenlijk niks.
Is dit ook alleen met het oog op het teambelang? zo ja, dan heb ik niks gezegd, zo nee: :-$

@Vietjes en Mukkus: Hou alsjeblieft nou es op met dat kinderachtige gedoe

Nee want dit is persoonlijk. Heeft dus niks met footstar te maken
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#18
OMFG! Waar zijn we ondertussen beland? Kindergarden? #-o
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#19
T00L Wrote:
Legion Wrote::roll:
Dat de klop een stakker was wist ik al wel, maar dat je in real life ook een idioot bent verbaast me eigenlijk niks.
Is dit ook alleen met het oog op het teambelang? zo ja, dan heb ik niks gezegd, zo nee: :-$

@Vietjes en Mukkus: Hou alsjeblieft nou es op met dat kinderachtige gedoe

Das nou precies wat ik al een tijdje loop te prediken. Als het aan mij ligt.....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#20
Legion Wrote:Geplaatst: Do Nov 17, 2005 15:50 Add User to Ignore ListReageer met quoteBewerk/verwijder dit berichtNaar boven
Vietjes schreef:
Legion schreef:
460 van de 460 door Vietjes 16-11-2005 om 15:35

Leuk voor je dat je speler een Hattrick maakt maar om dat nou in een nieuwsbrief de wereld in te sturen.............Liever niet.

Moet dit toch effe kwijt want ik ontvang wel vaker van die onzinnige SD-nieuwsbrieven.
schater

Shame on you Speak to the hand


Denk dat die 2 emoticons meer voor jou gelden. Snap werkelijk niet waar jij je druk om maakt. Deze nieuwe spits van mij hebben we tijdens de meeting met meerdere mensen besproken en het was leuk dat hij meteen een hattrick maakte. Klik gewoon lekker op delete en zeur niet zo. Jij zat je van de week zeker ook zo over dat dode musje op te winden


Maar is dit nou echt zo erg Legion. Jij maakte hier geloof ik zo'n drukte van. Nogal aggressief dacht ik zo.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#21
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Ik laat me niet op deze achterbakse manier uit schelden. En iedereen mag dat weten. Die trots is sterker dan de ongeschreven regels om geen PB's openbaar te maken.

Niks aan de hand.
Wel sex gehad.
Nee, kan prima tegen de warmte.
Pad ligt er prima bij.

Sorry maar volgens mij is hier niks achterbaks aan. Ik vind je zo onderhand een flapdrop en daar kom ik recht voor z'n raap voor uit. Als je daar niet zo goed tegen kan dan moet je maar een andere hobby gaan zoeken.

Laten we wel wezen vriend. Het is toch ook niet meer leuk. Je blijft maar doorgaan met zuigen, stangen en weet ik veel meer. Doe dat lekker bij je vrouw en niet hier op een forum waar we gezellig met z'n allen een spelletje proberen te spelen.

Het is trouwens een nog leuker spelletje als je in de basis staat.

Niet achterbaks?
Ik reageer op jou op het forum en niet veel later ontvang ik een PB waarin je mij een 'flapdrol' en 'kinderachtig' noemt. Het woord 'flapdrol' zegt imo meer over de kinderachtigheid van Vietjes.

Ik zuig, stang en jij weet niet veel meer. Maar ik doe dat wel openbaar hier op het forum en af en toe ook nog met een onderbouwing. Niet via zielige PB'tjes. Mijn vrouw hoef je er niet bij te halen, ik laat bijvoorbeeld jouw familieleden ook achterwege.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Goed, jij mag het laatste woord. Ik ben er klaar mee. Zullen we nu gewoon het spel gaan spelen en mekaar niet bij elke scheet uit de tent gaan lokken of wat dan ook?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#23
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:
Mukkus Wrote:Ik laat me niet op deze achterbakse manier uit schelden. En iedereen mag dat weten. Die trots is sterker dan de ongeschreven regels om geen PB's openbaar te maken.

Niks aan de hand.
Wel sex gehad.
Nee, kan prima tegen de warmte.
Pad ligt er prima bij.

Sorry maar volgens mij is hier niks achterbaks aan. Ik vind je zo onderhand een flapdrop en daar kom ik recht voor z'n raap voor uit. Als je daar niet zo goed tegen kan dan moet je maar een andere hobby gaan zoeken.

Laten we wel wezen vriend. Het is toch ook niet meer leuk. Je blijft maar doorgaan met zuigen, stangen en weet ik veel meer. Doe dat lekker bij je vrouw en niet hier op een forum waar we gezellig met z'n allen een spelletje proberen te spelen.

Het is trouwens een nog leuker spelletje als je in de basis staat.

Dus jij vindt het komend weekend vast ook wat minder leuk :razz: :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#24
Vietjes Wrote:Laat maar eens zien dan, ben wel benieuwd. Je zit er echt naast Legion. Ik neem aan dat Kevin Bock een HT-figuur is?

Ik ben er ook klaar mee nu. Vanaf nu weer aan het teambelang denken
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#25
Legion Wrote:
Vietjes Wrote:Laat maar eens zien dan, ben wel benieuwd. Je zit er echt naast Legion. Ik neem aan dat Kevin Bock een HT-figuur is?

Ik ben er ook klaar mee nu. Vanaf nu weer aan het teambelang denken

Goed plan.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#26
Vietjes Wrote:
Legion Wrote:
Vietjes Wrote:Laat maar eens zien dan, ben wel benieuwd. Je zit er echt naast Legion. Ik neem aan dat Kevin Bock een HT-figuur is?

Ik ben er ook klaar mee nu. Vanaf nu weer aan het teambelang denken

Goed plan.

Vietjes Wrote:Goed, jij mag het laatste woord.

Toch niet dus? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: