The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

YBA vs FC CT
Een van de dingen die deze wedstrijd in vergelijking met de 7-1 winst van vorige week totaal anders is: Tackles, van 34% tackles winnen vorige week naar 16% nu....
Milad is de enigste op het middenveld(!) die een tackle wint....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Milad is de enigste op het middenveld(!) die een tackle wint....

En afgelopen zaterdag opvallend weinig 'winnende' tackles voor Milad....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Depor Wrote:Een van de dingen die deze wedstrijd in vergelijking met de 7-1 winst van vorige week totaal anders is: Tackles, van 34% tackles winnen vorige week naar 16% nu....
Milad is de enigste op het middenveld(!) die een tackle wint....

Enige :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Milad is de enigste op het middenveld(!) die een tackle wint....

En afgelopen zaterdag opvallend weinig 'winnende' tackles voor Milad....

25% 1 uit 4
Reply
@ Tool: ik heb nogmaals de wedstrijd bekeken en idd Meerte speelde kutter dan ik dacht. De rest van mijn analyse blijf ik bij.
Statistieken kijk ik niet naar, ik kijk puur naar de beelden. Aan de hand daarvan geef ik een analyse, zodat jullie met de info wat kunnen gaan doen.

Depor: zie andere post.

Mac: ik denk idd dat het thuisvoordeel enorm is. Ik wil de aankomende uitwedstrijd best wel eens 442 proberen.(beker)

Legion: dat heb ik aan staan

Forever: de zijkanten zijn al goed ingevuld door de ML en MR. Die hoef je dus niet nog verder neer te zetten.

Depor: spits heeft de meeste ruimte , dus kan hij lang balbezit hebben.

Tool: als je niets hebt aan deze analyses, wat dan?
Nu betrek ik iedereen in dit spel en geef aan wat er evt mis- of goed gaat. Aan de hand daarvan moet de betreffende speler zijn conclusie trekken. Je kan wel een data toestand beginnen, maar daar zie ik dus de noodzaak niet van in.
De spelers moeten eerst een beetje kracht krijgen( rond de 10), daarna komt er een nieuwe TT. Mogen jullie gaan kiezen tussen korte pass, Si of pos.spel.
Waar ik dus denk( mijn spits heeft er geen moer aan) dat korte pass de beste optie is. Maar ik zal het democratisch doen( over een paar weken).

Depor: wat ik al zei tegen Mac, thuisvoordeel is volgens mij enorm geworden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:@ Tool: ik heb nogmaals de wedstrijd bekeken en idd Meerte speelde kutter dan ik dacht. De rest van mijn analyse blijf ik bij.
Statistieken kijk ik niet naar, ik kijk puur naar de beelden. Aan de hand daarvan geef ik een analyse, zodat jullie met de info wat kunnen gaan doen.

Mac: ik denk idd dat het thuisvoordeel enorm is. Ik wil de aankomende uitwedstrijd best wel eens 442 proberen.(beker)

Forever: de zijkanten zijn al goed ingevuld door de ML en MR. Die hoef je dus niet nog verder neer te zetten.

Nu betrek ik iedereen in dit spel en geef aan wat er evt mis- of goed gaat. Aan de hand daarvan moet de betreffende speler zijn conclusie trekken. Je kan wel een data toestand beginnen, maar daar zie ik dus de noodzaak niet van in.
De spelers moeten eerst een beetje kracht krijgen( rond de 10), daarna komt er een nieuwe TT. Mogen jullie gaan kiezen tussen korte pass, Si of pos.spel.
Waar ik dus denk( mijn spits heeft er geen moer aan) dat korte pass de beste optie is. Maar ik zal het democratisch doen( over een paar weken).

Ik denk dat je beide moet gebruiken voor een goede analyse van en de tegenstander en het eigen team.
Als jij in een wedstrijd ziet dat iemand 2x een kutpass geeft kan het best blijken dat het wel 10x is voorgekomen.
Wat ik nu vooral zie in de wedstrijd is dat het middenveld zich voornamelijk moet richten op tackelen, als het middenveld 8 a 9 meer succesvolle tackles maakt zal het de verdediging meer ontlichten en zullen de aanvallen sneller zijn, en word een spits voorin aangespeeld inplaats van op het middenveld. (Dit is op data gebaseerd, geen toekomst meegerekend)
Ik maak gewoon een data analyse wat je er mee doet moet je zelf weten, zal het wel op zo een manier neerzetten dat je geen statistiekus hoeft te zijn om het te begrijpen.
Reply
Depor Wrote:
Adder Wrote:@ Tool: ik heb nogmaals de wedstrijd bekeken en idd Meerte speelde kutter dan ik dacht. De rest van mijn analyse blijf ik bij.

Ik denk dat je beide moet gebruiken voor een goede analyse van en de tegenstander en het eigen team.
Als jij in een wedstrijd ziet dat iemand 2x een kutpass geeft kan het best blijken dat het wel 10x is voorgekomen.
Wat ik nu vooral zie in de wedstrijd is dat het middenveld zich voornamelijk moet richten op tackelen, als het middenveld 8 a 9 meer succesvolle tackles maakt zal het de verdediging meer ontlichten en zullen de aanvallen sneller zijn, en word een spits voorin aangespeeld inplaats van op het middenveld. (Dit is op data gebaseerd, geen toekomst meegerekend)
Ik maak gewoon een data analyse wat je er mee doet moet je zelf weten, zal het wel op zo een manier neerzetten dat je geen statistiekus hoeft te zijn om het te begrijpen.

Wat jij zegt, heb ik heel, heel lang geleden al eens gezegd(was toen geen coach, ik keek wel eens mee bij Tool). Alleen toen werd er niets mee gedaan door de mids, toen kregen we de verhitte discussie tussen een paar spelers en liet ik het voor de rest rusten.
Tackling is idd rete belangrijk.
Als iedereen het er mee eens is en ook volop van deze training gebruik gaat maken wil ik zelfs 3 x kracht en 3 x tackling invoeren de komende weken.
Ja , ik weet wat ik heb gezegd, maar niets is zo veranderlijk als een adder.... :wink:
Maar ik meen het wel serieus. Bij 11 zit je op goed, dus ik wil eigenlijk dat als limiet stellen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Depor Wrote:

Wat jij zegt, heb ik heel, heel lang geleden al eens gezegd(was toen geen coach, ik keek wel eens mee bij Tool). Alleen toen werd er niets mee gedaan door de mids, toen kregen we de verhitte discussie tussen een paar spelers en liet ik het voor de rest rusten.
Tackling is idd rete belangrijk.
Als iedereen het er mee eens is en ook volop van deze training gebruik gaat maken wil ik zelfs 3 x kracht en 3 x tackling invoeren de komende weken.
Ja , ik weet wat ik heb gezegd, maar niets is zo veranderlijk als een adder.... :wink:
Maar ik meen het wel serieus. Bij 11 zit je op goed, dus ik wil eigenlijk dat als limiet stellen.

Wat mij opviel in alle discussies die we tot nu toe hebben gehad is dat iemand iets zei zonder het bewijs(behalve een vage tekst uit de regels)
Of dat er bewijs was maar dat niemand er naar keek, nu kan ik met data en statistieken bewijzen dat iets niet goedloopt.
Wat er verder mee gebeurd, dat ligt bij het team zelf ik maak alles klaar en zet het op een rijtje en reken wat dingen uit.
Vanaf donderdag lig ik met me poot omhoog dus dan ga ik eens bruut aan de grafieken etc. Wil het zo maken dat het per speler en per linie en per team gaat. Eventueel zet ik de data van de tegenstander er nog naast, maar dat ligt eraan hoeveel animo naar dit initiatief is.
Reply
Ik denk dat er nu te moeilijk wordt gedaan. De 2D ME is maar een grafisch geintje om de stats om te zetten in iets grappigs. Daarom denk ik dat je beter een analyse kan maken aan de hand van de stats.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ben dus een voorstander van veel tackling trainen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply

Forum Jump: