Threads: 11
Uitslagen:
SD-Cup
FC Adder Amsterdam - The ButtKickers 4 - 2
0-1 Albert NiedziaÅkowski (22)
1-1 Omer Huurnink (37)
2-1 Omer Huurnink (38)
3-1 Arnoud Asper (51)
4-1 Merijn Schellevis (64)
4-2 Juan Vincent (74)
Haastige Spoed - Sjeffer Utd 4 - 1
1-0 Jan-Peter van der Sluijs (8)
2-0 Dick Kokhuis (17)
2-1 Jan Stol (31)
3-1 Aurelian Condrea (33)
4-1 Julio Aguilo (43)
CT-Cup
Dredevils - FC MHOKDH 2 - 4
0-1 Mesut AytıŠ(7)
0-2 Roderick Wennink (28)
1-2 Jordi van Breukhoven (30)
2-2 Jordi van Breukhoven (73)
2-3 Roderick Wennink (74)
2-4 Joel Ortiz (82)
FC Blue Boys - FC De Flierefluiters.tk 1 - 1 FC Blue Boys w.n.s.
0-1 Antonio Di Vaio (62)
1-1 Alan Preston (82)
Volgende week de finales! Adder zal revanche willen na de vorig seizoen verloren finale tegen Parasito, maar daarvoor zal hij voorbij het dikke middenveld van Forever moeten.
In de CT-Cup ontmoetten EB en Ad Wim elkaar voor de tweede keer deze cup: in de poulefase boekte EB een degelijke 2-0 zege, maar wie weet heeft Ad Wim de smaak van het stunten inmiddels goed te pakken gekregen...
Threads: 133
Uitdagingen: 1
Haastige Spoed
Aanvangstijd: 24-10-2007 om 17:10
Speelterrein: Stadion "de eenhoorn", Bekerregels. Intrekken!
Ik ga de tegenstander van Forever maar ff zeggen dat ie moet gaan Motsen.ff wat middenvelders kicken bij hem..... :wink:
Ik ga je geen succes toewensen, volgende week Wo. , maar wel een leuke pot.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 3
Heb een botteam in de competitie.  Promotie is als zeker. Dus dat wordt picsen en wat spelers sparen voor de SD-cup.
Coach  ,jij ook een leuke pot.
Threads: 14
Feli AD. Netjes gespeeld. Succes in de finale.
Insane life.
Threads: 17
Adder Wrote:Uitdagingen: 1
Haastige Spoed
Ik ga de tegenstander van Forever maar ff zeggen dat ie moet gaan Motsen.ff wat middenvelders kicken bij hem..... :wink:
Proficiat Adder. De mannen konden zich helaas niet helemaal inhouden getuige de 2 blessuregevalletjes. Excuser.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Vietjes Wrote:Adder Wrote:Uitdagingen: 1
Haastige Spoed
Proficiat Adder. De mannen konden zich helaas niet helemaal inhouden getuige de 2 blessuregevalletjes. Excuser.
het is niet anders, maar waarschijnlijk wel dodelijk voor mijn winstaspiraties....
Ze staan wel gereed met messen in hun schoenen Wo, dus we zullen wel zien.
IK WIL DIE BEKER!!!!
Winnen is niet alles,
Misschien de scheids omkopen? Ik wil hem natuurlijk ook erg graag winnen.
En alleen al voor de status van De Cup lijkt mij het goed, dat ik hem win.
Hier stond iets veel te lang.
Beide finales waren helaas vrij eenzijdig, niettemin welgemeende felicitaties aan cupwinnaars Forever en EB Sports!
Finale SD-Cup
FC Adder Amsterdam - Haastige Spoed 1 - 4
0-1 Dick Kokhuis (2)
0-2 Tommy Lieftinck (21)
0-3 Heimo Leitner (28)
0-4 Kazsimir Spruijt (32)
1-4 Merijn Schellevis (76)
Finale CT-Cup
FC Blue Boys - FC MHOKDH 5 - 0
1-0 Isaac Alt-Pouch (3)
2-0 Isaac Alt-Pouch (6)
3-0 Søren Nordby (50)
4-0 Isaac Alt-Pouch (60)
5-0 Tufan Tüm (61)
Feli forever.
Op alle fronten was je team beter, dus volgend seizoen maar weer proberen.
Winnen is niet alles,
Threads: 97
Feli EB, jouw A/B-team is duidelijk beter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Dankjewel Adder. Ik kon me doordat ik zeker was van mijn kampioenschap me volledig drichten op de SD-cup. Dus daarom z'on sterke opstelling.
Moet ik nu nog tegen EB? Waarschijnlijk wil hij nog wel revanche voor een match-engine die oneerlijk is.  Ik kan me nog een treffen tussen ons uit de beginjaren van de Cup herinneren.
Een Super-Cup zou leuk zijn ja. De afgelopen seizoenen wilde de CT-cupwinnaar deze nog wel es binnen, dus misschien kan EB de match-engine wel naar zijn hand zetten. :razz:
Threads: 34
Wordt heel moeilijk tegen Forever, maar ga mijn best doen.
Ik heb zeker mijn best gedaan door verdedigers te kopen met krachtig als specialiteit, dit voor pressie. Zijn team is in alle fronten toch te goed voor mij, dus laat ik dat maar proberen. Nu maar hopen dat het werkt.
EB Sports Wrote:Ik heb zeker mijn best gedaan door verdedigers te kopen met krachtig als specialiteit, dit voor pressie. Zijn team is in alle fronten toch te goed voor mij, dus laat ik dat maar proberen. Nu maar hopen dat het werkt.
Ik heb geen verdediging (nou ja eentje). En een keeper van 17 jaar op goal. Dus je maakt wel een kans, EB.
Forever Wrote:EB Sports Wrote:Ik heb zeker mijn best gedaan door verdedigers te kopen met krachtig als specialiteit, dit voor pressie. Zijn team is in alle fronten toch te goed voor mij, dus laat ik dat maar proberen. Nu maar hopen dat het werkt.
Ik heb geen verdediging (nou ja eentje). En een keeper van 17 jaar op goal. Dus je maakt wel een kans, EB.
Had je dat niet tegen mij kunnen opstellen dan?
Winnen is niet alles,
Wow, een doelpunt aan mijn kant.
Alleen ook vijf voor Forever... duidelijk wie er dit seizoen het sterkste team had!
Threads: 22
=D> Feli Forever!
Zal beide heren toevoegen bij de winnaars in het record topic.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Adder Wrote:Forever Wrote:EB Sports Wrote:Ik heb zeker mijn best gedaan door verdedigers te kopen met krachtig als specialiteit, dit voor pressie. Zijn team is in alle fronten toch te goed voor mij, dus laat ik dat maar proberen. Nu maar hopen dat het werkt.
Had je dat niet tegen mij kunnen opstellen dan?
Toen was hij nog geen 17 en kon ik hem niet promoveren. En na de wedstrijd liep de deadline af. Kreeg op zijn 16,5 al te horen dat zijn pa het vond dat hij al uitgeleerd was.
EB Sports Wrote:Ik heb zeker mijn best gedaan door verdedigers te kopen met krachtig als specialiteit, dit voor pressie. Zijn team is in alle fronten toch te goed voor mij, dus laat ik dat maar proberen. Nu maar hopen dat het werkt.
Het doet me natuurlijk een deugd dat je speciaal voor deze wedstrijd versterkingen hebt aangetrokken. Op deze manier merk je dat de tegenstander de wedstrijd serieus neemt. En krijgt de 5-1 overwinning daardoor extra waardering. Bedankt hiervoor EB.
Er was niks tegen die uitstekende middenveld te brengen van Forever. Ik moet nog wachten totdat mijn aantal clubleden zijn gegroeid.
|